גמילה מקטמין, כי זה ממכר

גמילה מקטמין, כי זה ממכר

לפני שיהיה מאוחר מדי, אל תתנו לעצמכם או ליקיריכם לשקוע. גמילה מקטמין היא אפשרית, ויש מקומות שמתמחים בזה. היכנסו לפרטים

גמילה מקטאמין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בעולם יש הרבה חומרים ממכרים, וגם הרבה הרגלים ממכרים. חלק מהם מסוכנים ואחרים מסוכנים יותר. התמכרות להימורים עלולה לרושש את האדם, להוביל אותו לפעולות חסרות אחריות ולעיתים גם לפשע; התמכרות לתרופות עלולה להוביל לפגיעות שונות במערכות שונות וכן הלאה. כך גם התמכרות לקטמין,. לכן, כדאי להתחיל עם גמילה מקטמין ברגע שזיהיתם התמכרות.

הקטמין הפך לסם פופולרי בשנים האחרונות, ואנו נסביר עליו קצת יותר במאמר הזה, כדי שתבינו במה מדובר, למה לצפות, ומדוע חשוב להגיע לגמילה בהקדם האפשרי.

גמילה מקטמין – גמילה מהתמכרות

לקטמין יצא שם רע, אבל בעצם מדובר בחומר המביא עימו יתרונות רבים כאשר הוא נמצא בשימוש נכון ואחראי. כאשר אנו אומרים "שימוש נכון ואחראי", אנחנו מדברים על הצד המועיל של הקטמין, שמצא את עצמו גבוה מאוד ברשימת הסמים החשובים למדע הרפואה. השימוש הרפואי בקטמין הוא כחומר הרדמה אפקטיבי בצורה יוצאת מגדר הרגיל. הוא מסוגל בעצמו, ללא שילובים כימיים עם חומרים נוספים, להביא את המטופל למצב בו הוא רדום לגמרי, שריריו רפויים, אך ללא הסכנה של כיבוי מערכת הנשימה, סכנה המגיעה עם הרבה חומרים ושילובי חומרים שונים להרדמה.

מסיבה זו הקטמין נמצא בשימוש בהרבה מקרים בחדר הניתוח, שם האדם מחובר למכשירים המנטרים את סימני החיים שלו, והוא מוקף בצוות רפואי שיכול להציל את חייו במקרה וישנה תגובה לא צפויה לחומר, או תגובה להליך הכירורגי אותו הוא עובר.

הבעיה מתחילה כאשר החומר הזה נמצא בשימוש מחוץ לחדר הניתוח, וגולש לעולם המסיבות והאירועים החברתיים, ועד כדי שימוש אישי בבית, לבד, סימן היכר של התמכרות. אם התחלתם לשחק עם הרעיון של להשתמש לבד "בשביל הכיף", או שבעצם הרעיון התחיל לשחק אתכם, אתם בסכנה – על השביל להתמכרות, ולא בצעד הראשון או השני. אחד מהמאפיינים שלו הוא דיסוציאציה. בכמויות גדולות של הסם ניתן להגיע למצב של חוסר מודעות לגבי הזהות הפרטית ואיבוד תפיסת המציאות. הסכנה היא לא רק בהתמכרות עצמה, אלא בשילוב שלו עם חומרים אחרים, מה שיכול להוביל לתופעות שונות, כולל, במקרים מסוימים, למוות.

גמילה מקטמין במרכז גמילה

אם הקטמין כבר תפס אתכם, וההתמכרות הגופנית והמנטלית כבר שם, אתם צריכים להיכנס למרכז גמילה. זו הדרך המהירה, הבטוחה והיעילה ביותר להיגמל, כי החומר הזה ממכר מאוד, והוא משפיע בצורה שלא-ניתן להתעלם ממנה. הגוף מבקש אותו, המיינד דורש אותו, ואתם שם באמצע, מוצאים את עצמכם עושים שוב ושוב משהו שאתם יודעים שלא טוב לכם, ורק רוצים להפסיק.

תנו לעצמכם לקבל עזרה עם הבעיה. מרכז גמילה הוא המקום לעבור בו גמילה מקטמין, ולא לבדכם, בטח שלא לגמרי לבדכם. מגיע לכם להיגמל, מגיע לכם לצאת מזה, ויותר מזה – עם קצת עזרה אתם תעשו את זה בהצלחה רבה!

1
נגישות