בחירה נבונה של יעד לחופשה או ימי פעילות – קיאקים ורפטינג בצפון

בחירה נבונה של יעד לחופשה או ימי פעילות – קיאקים ורפטינג בצפון

כל מי שעשה רפטינג יודע לומר שזו חוויה שונה ומיוחדת שלא כדאי להחמיץ. עבור מי שמחפש כל סוג של בילוי, כולל גיבוש לעובדים, מדובר ביופי של רעיון

רפטינג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תכנון נכון של חופשה או ימי פעילות/גיבוש מסוגים שונים (למשל, יום כיף לעובדים בחברה), יכלול פעילות שתהיה מהנה ומעשירה מבחינות שונות, בהוצאות מינימליות או לפחות סבירות. פעילות קיאקים ורפטינג בצפון הארץ עונה מבחינות רבות על דרישות אלו, ומהווה בחירה מתבקשת ומומלצת מבחינות שונות.

לשייט הקיאקים והרפטינג בנהר הירדן בצפון הארץ מספר מאפיינים ויתרונות אשר הופכים אותו לחופשה או ליום כיף/גיבוש האטרקטיביים והמשתלמים ביותר שרק ניתן לבקש. מהם אותם מאפיינים ויתרונות שהופכים פעילות זו למומלצת במיוחד עבור כל מי שמתכנן יום גיבוש או חופשה של ממש בצפון?

פעילות מגבשת ובעלת ערך מוסף

במקרה בו מחפשים אחר פעילות ותוכן ליום גיבוש לקבוצות, שייט קיאקים ורפטינג בירדן יכול להוות חלק מרכזי מאותו יום מפני שמדובר בפעילות מהנה ומלהיבה מצד אחד, אך גם כזו שדורשת שיתוף פעולה ויכולה להוות אף תחרות בריאה ומהנה. בסירות רפטינג יכולים להיכנס כמה וכמה אנשים יחדיו, וגם בקיאקים ניתן לשוט בזוגות. כך, ניתן לערוך תחרות מהנה ומלהיבה בין צוותים שונים מתוך משתתפי יום הגיבוש, לגרום להרכבים שונים של אנשים לעבוד יחד על מנת לנווט את הסירה, לחתור ולנצח את המתחרים וכו'.

שהייה משותפת בחיק הטבע היפה ביותר במדינה

במקרה של כל יום חופשה, גיבוש או הווי לא יזיק אם ייערכו במקום יפה ומרהיב מבחינה אסתטית, בפרט בחיק הטבע המרהיב והיפה ביותר שיש לישראל להציע. וכזה הוא בדיוק נהר הירדן ושלל יובליו השונים, בהם עובר מסלול הקייקים והרפטינג – סביבה טבעית ירוקה ושופעת חיים, מים צלולים ומרעננים, מגוון של חיי בר מקומיים וצמחייה סבוכה ושקט יוצא מן הכלל שקשה בכלל לדמיין למי שגר בעיר ועובד במקום רועש וסואן מדי יום (ובכל משרד או סביבת עבודה ארגונית, בעצם…)

פעילות מושלמת להירגעות והנאה

גם אם מה שאנחנו מחפשים הוא פעילות מרגיעה, נעימה ושקטה, ניתן לקבל בדיוק את זה בשייט קיאקים ורפטינג בנהר הירדן. לא חייבים אפילו לחתור על מנת לעשות את המסלול – ניתן להתרווח לאחור, להניח רגל על רגל ולתת לזרם הרגוע של הנהר לקחת אותנו כל הדרך. בחופשה משפחתית ההורים יכולים להירגע ולנוח כך בקייק משלהם, בימי כיף וגיבוש מי שירצה יוכל לחתור במרץ ולהתחרות ומי שירצה יוכל ליהנות מהשקט והרוגע וכו'. במקרים רבים, בפרט של ימי כיף וחופשות, האפשרות לשקט ולרוגע חשובה לא פחות מאשר האפשרות לעניין ואינטראקציה חברתית.

תועלת מרבית עבור המחיר

שייט קיאקים ורפטינג מהווה פעילות משתלמת ביותר גם מבחינה כספית – מדובר בתשלום פעוט של כמה עשרות שקלים בלבד לאדם, תמורת פעילות בת כמה שעות טובות (שיכולה להעביר לנו בקלות גם חצי יום או את רובו), המתאפיינת בכל היתרונות שלעיל. מסיימים את השייט עם ארוחה טובה לכולם ויש לנו את יום החופשה/כיף/גיבוש האולטימטיבי…

להתרשמות ממגוון מסלולי קיאקים אפשריים הכנסו לכתובת https://www.kayaks.co.il/קיאקים-בצפון/

תגובות: 0

נגישות