לקראת יום הרווקים ובלאק פריידי: דואר ישראל מציע משלוח מהיר והחזר כספי - פואנטה

לקראת יום הרווקים ובלאק פריידי: דואר ישראל מציע משלוח מהיר והחזר כספי

ההחזר הכספי על רכישות בעלי אקספרס עומד על 6%. בדואר ישראל מחזקים את השת"פ עם עלי אקספרס באמצעות לינקים ובאנרים משותפים

מרכז המיון של דואר ישראל במודיעין
מרכז המיון של דואר ישראל במודיעין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כשהישראלים מבזבזים – אף אחד לא רוצה להיות מחוץ לתמונה, ובטח לא דואר ישראל – שצופה גידול חד במספר החבילות שייכנסו ארצה בחודשים נובמבר-דצמבר, לאור אירועי הקניות הגדולים של נובמבר (שופינג.IL, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי). אם תכננתם לנצל את הנחות יום הרווקים הסיני באתר עלי אקספרס, תיתקלו ודאי בשיתוף הפעולה של האתר עם דואר ישראל, אשר מבטיח שתקבלו את החבילה שלכם בתוך 3 ימים באמצעות שירות השילוח המהיר E-Packet, וגם החזר כספי בשיטת הקאשבק.

במסגרת השת"פ של דואר ישראל עם עלי אקספרס, עשרות אלפי מוצרים במאות חנויות באתר עלי אקספרס יקודמו בבאנרים באתר דואר ישראל ובעלי אקספרס. הישראלים הם ללא ספק לקוחות מצטיינים, ולקראת יום הרווקים, הוקם בעלי אקספרס עמוד נחיתה ייחודי בעברית עם ממשק שאליו ניתן להיכנס מאתר דואר ישראל או מבאנרים באתר עלי אקספרס.

החבילות יגיעו לישראל בשילוח מהיר באמצעות שירות e-packet, שמבטיח טיפול מועדף בחבילות שיגיעו לנקודות המסירה תוך 3 ימים מהגעתן לארץ, על פי רוב ללא תוספת תשלום עבור השילוח המהיר, בהתאם לחנות השולחת (במידה ותהיה תוספת עלות, היא תצוין מראש בעת ההזמנה).

לדברי חיים מזעקי, סמנכ"ל תפעול בדואר ישראל, מדובר בשירות פרימיום שאתר עלי אקספרס הזמין לתקופת השופינג הנוכחית סביב יום הרווקים, והלקוחות לא ישלמו תוספת בעבור המשלוח המהיר.

כזכור, יום הרווקים הסיני חל כל שנה ב-11.11, והאתרים הסיניים השונים – בראשם עלי אקספרס – מציעים במסגרתו הנחות על עשרות אלפי מוצרים. כפי שפורסם בפואנטה, ההנחות בעלי אקספרס החלו לצוץ כבר כמה שבועות מראש – כאשר האתר מזמין את הגולשים לשריין להם את המוצר, לשלם פיקדון ולממש סופית את ההזמנה ב-11.11. המבצע יימשך יומיים – עד 11-12.11.



איפה הישראלים הכי אוהבים להזמין?

כאמור, חודש נובמבר רצוף אירועי קניות, ויום הרווקים הוא רק אחד מהם. בשנת 2017 חילקה חברת דואר ישראל כ-61 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, בשווי מוערך של כ-12 מיליארד שקל, כאשר ההערכה היא שבשנת 2018 יוזמנו מעל 70 מיליון חבילות.

לפי דואר ישראל, אלה חמשת האתרים הבינלאומיים האהובים על הישראלים: אמזון, נקסט, איביי, עלי אקספרס ואסוס.


Post cash back – מזמינים מאתרי סחר מקוון ומקבלים החזר כספי

בחברת דואר ישראל הבינו שאי אפשר שלא להציע החזר כספי בשיטת הקאש בק – כפי שעושות למשל חברות האשראי כדי לשכנע את הלקוחות לשלם באמצעות הכרטיס שלהן. הרעיון בקאש בק (Cash Back) הוא שהלקוח מקבל החזר של כמה אחוזים משווי הקנייה. בדואר ישראל מציעים לקבל החזר כספי במאות אתרים ישראליים ובינלאומיים באמצעות אתר www.postcashback.co.il, בשיתוף חברת Lessforme.

ההחזר ניתן למזמינים באתרים בינלאומיים ומקומיים מובילים בהם: Ali express, strawberryNET, ebay asos, booking.com, Deal Extreme ,hotel combined ,Book Depository וכן רשת מלונות פתאל, אל על, גוליבר, הדקה ה-90, וואלה!טורס, גרופון, איסתא, רשת מלונות ישרוטל, ואתרים נוספים בארץ ובעולם בתחומי האופנה, הלייף סטייל, התיירות והנופש, פנאי ובידור, טכנולוגיה, בריאות ועוד.

גובה ההחזר הכספי הוא 1%-8% (עד 6% בעלי אקספרס). חשבון ה Post cash back מרכז את הקניות וההחזרים שצבר הלקוח מכל החנויות, לפיכך הוא יראה סכום אחד שהוא סכימה של ההחזר הכספי המגיע לו מכל רכישותיו. כשהלקוח יגיע לסף של $15 בסטטוס "מאושר" הוא יוכל למשוך את הרווחים שהצטברו. הסכום מועבר, לפי בחירת הלקוח, לחשבונות בבנקים בישראל כהחזר שקלי, לחשבון הפייפאל כהחזר דולרי, או כהחזר לכרטיס נטען של דואר ישראל. לקוח שיבחר בהחזר לכרטיס הנטען של דואר ישראל יקבל 5% נוספים מכספי המשיכה בקאשבאק.

על מנת לקבל את ההחזר הכספי, יש להירשם חינם באתר Post Cash Back ולבצע רכישה דרך האתר באמצעות המחשב או הנייד בחנות המבוקשת. הקנייה באתר רגילה לחלוטין ומאפשרת כאמור קבלת החזר כספי, כאשר קנייה שלא תבוצע דרך אתר Post Cash Back לא תזכה בהחזר כספי.

92 מגרשי כדורגל – זה מספר הטלפונים שנמכרו ביום הרווקים הקודם

מנתוני עלי אקספרס עולה כי כמות השפתונים שנמכרו בעלי אקספרס ביום הרווקים הסיני ב-2017 היתה שווה לגובה של 47 מגדלי אייפל.

כל הטלפונים שנמכרו ב 11.11 יכלו לכסות 92 מגרשי כדורגל, ומספר התיקים והארנקים שנרכשו יכול היה למלא 50 מטוסים.

בשנה שעברה, קנו בעלי אקספרס קונים מ-231 מדינות ו- 17,415,463 קונים ביצעו הזמנות עוד לפני שה-11.11 החל, פי 15 פעמים מאשר ב-2016. בדקה הראשונה של 11.11 – 31,198 קונים מ 114 מדינות השלימו את ההזמנות שלהם.

דואר ישראל: כ-15.3 מיליון חבילות יחולקו בחודשיים

בדואר ישראל צופים גידול של כ-10% בהזמנת חבילות לארץ בחגי הקניות בחודשים נובמבר דצמבר, מול תקופה מקבילה אשתקד. בחודשים נובמבר-דצמבר, שהם תקופת השיא בהזמנת חבילות מחו"ל צפויה החברה למיין ולמסור כ-15.3 מיליון חבילות במשקל שיא של כ-3,050 טון, מול 13.7 מיליון חבילות בנובמבר-דצמבר אשתקד.

לשם השוואה, בחודש רגיל מחולקות כ-4.6 מיליון חבילות בממוצע, במשקל כולל של כ-900 טון.

כפי שסוקר בפואנטה, לפני כשנה נפתח מרכז המיון הארצי של דואר ישראל במודיעין, שערוך להתמודד עם טיפול ב-100 מיליון חבילות.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות