ישראייר תקבל סיוע ולא תפסיק את הטיסות לאילת. החל"ת בארקיע הוארך

ישראייר תקבל סיוע ולא תפסיק את הטיסות לאילת. החל"ת בארקיע הוארך

אחרי האיום להפסיק את הטיסות לאילת ישראייר מודיעה כי נמצא תקציב שמאפשר לה להמשיך לטוס ואף להוסיף טיסות. חדשות התיירות בפואנטה

אילת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לאחר שמנכ"ל ישראייר הודיע כבר לפני מספר ימים כי החברה לא תוכל להמשיך להפעיל את הטיסות לאילת לאור ההפסדים שהיא סופגת, היום נמצא פתרון. נזכיר כי טיסות ישראייר לאילת הן קו החמצן היחיד שיש לתושבי אילת הרוצים להגיע בטיסה למרכז, מאחר שארקיע הפסיקה את טיסותיה לאילת כבר בתחילת משבר הקורונה, ואל על הפסיקה לטוס לאילת לפני כמה שנים.

טיסות ישראייר לאילת – זה המתווה

כאמור, מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, אמר לאחרונה כי "ישראייר מדממת למוות" ולא יכולה להתבסס רק על טיסות פנים. סירקיס ציין בעבר גם את העובדה שהחובות שיש לישראייר ללקוחות שהזמנותיהם בוטלו הם "חבית חומר נפץ. שלוש חברות התעופה הישראליות – אל על, ארקיע וישראייר – חייבות לצרכנים 400 מיליון דולר, ולפי הצעת חוק שמתגבשת כעת, יהיה עליהן להחזיר את הכסף או במזומן או באמצעות שוברים תוך זמן קצוב.

לאחר מכן נמסר מישראייר כך: "מתחילתו של משבר הקורונה חברת ישראייר, נהגה באחריות ושימרה את הנתיב האווירי בין אילת למרכז. הפעלת הנתיב התאפשרה בין הייתר גם בשל נוסחת רשת ביטחון אשר ניתנה ע"י הממשלה. רשת ביטחון זו הופסקה בחודשיים האחרונים. לצערנו, כפי שהודענו כבר בשבוע שעבר, לא נוכל לקיים את המשך פעילות הנתיב בתנאים הנוכחים".

האיום עשה את שלו. כעת יוצאת הודעה מטעם ישראייר כי תמשיך להפעיל את הקו לאילת: "זאת לאור הודעת משרד התחבורה ומשרד האוצר למציאת הנוסחה המתאימה להפעלת הנתיב האווירי לאילת ומתן מענה לתושבי העיר".

מישראייר נמסר כי נמצא תקציב למתן רשת ביטחון שתאפשר את המשך הטיסות לאילת – אך לא נמסר מהו התקציב.

ישראייר תוסיף שתי טיסות יומיות המיועדות לתושבי אילת: טיסת בוקר שתצא מאילת בשעה 7:30 וטיסה נוספת שתצא ב-17:30 מנתב"ג לאילת.

מהחברה נמסר כי למאמץ היו שותפים משרד התחבורה והאוצר, ראש עיריית אילת, הנהלת בית החולים יוספטל ורשות התעופה האזרחית, "אשר פעלו על מנת שניתן יהיה להמשיך ולשמר את העורק בין אילת למרכז".

קבלו עדכונים חמים בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה >

 

ארקיע ממשיכה את ההשבתה

בחברת ארקיע המצב ממשיך להיות קשה. החברה מושבתת כבר כמעט מתחילת משבר הקורונה. בעוד שישראייר מוציאה טיסות חילוץ וטיסות מטען, בארקיע אין פעילות כלל. כעת מאריכים את החל"ת בארקיע עד סוף אוגוסט.

מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, עוז ברלוביץ', אמר היום: "ארקיע תשמח לחדש את פעילות הקו, אולם אינה יכולה להרשות לעצמה לצבור הפסדים בהפעלתו. החברה יכולה להתחיל להפעיל את הקו בסמיכות להודעת הממשלה על סבסוד. אנו נמצאים בקשר רציף עם כל רשתות בתי המלון באילת ונוכל להציע לציבור הישראלי דווקא עכשיו חבילות נופש של טיסות ומלון במחירים מאוד אטרקטיביים לחבילה הכוללת".

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק ושתפו את הכתבה… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות