הקמת פורטל השקעות – מה צריך לקחת בחשבון?

הקמת פורטל השקעות – מה צריך לקחת בחשבון?

מי ששוקל להקים פורטל השקעות, צריך לקחת בחשבון שמדובר בתחום שדורש עדכון תוכן בקצב מהיר וגלישה ידידותית ונוחה. היכנסו לפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

רוצים להקים אתר אינטרנט שיעשיר את הידע של הגולשים? קיימות לא מעט אפשרויות וישנם רעיונות רבים שבהם תוכלו לבחור. כאשר בוחנים את כל האופציות שעומדות לרשותכם, מגלים כי פורטל השקעות זו בחירה מצוינת. לא מעט משקיעים מחפשים אחר פורטל איכותי שבו הם יוכלו לקבל מידע על כל מה שקורה.

עולם ההשקעות הוא עולם מאוד דינאמי, שמשנה את פניו באופן עקבי. המשקיעים מצידם רוצים להיות עם האצבע על הדופק.

מה אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם מקימים פורטל מהסוג הזה?

פורטל שיהיה נוח לגלישה

התנאי הראשון הוא כמובן מידע מקצועי ואמין. מעבר לכך, כל מי שרוצה לחפש מידע כזה או אחר, ירצה שהמידע יהיה נגיש ככל האפשר. מהסיבה הזאת בדיוק, בעת הקמת פורטל השקעות יהיה עליכם לדאוג שהוא יהיה נוח. אם לגולשים לא יהיה נוח בפורטל שהקמתם, הם יחפשו אחר אתר השקעות אחר.

אינכם יכולים להרשות לעצמכם לאבד גולשים, כי הם אלה שאמורים להביא לכם את התמורה האידיאלית. לכן תדאגו קודם כל כי הפורטל שתקימו יהיה כמה שיותר נוח וכמה שיותר ידידותי עבור הגולש.

ברגע שהאתר יהיה נוח לגלישה ויהיה אפשר למצוא בו מידע מקצועי ואמין, אין סיבה שהוא לא יהיה מצליח. תמצאו את עצמכם במצב שבו תוכלו לקצור את הפירות על כל העבודה הקשה. אין דבר יותר מספק מאשר לראות את הפורטל שלכם מצליח בענק.

לעדכן פורטל השקעות בקביעות

עליכם לקחת בחשבון כי עולם ההשקעות הוא עולם שמשנה את פניו בתדירות גבוהה. המשמעות היא שתהיו מוכרחים תמיד לספק לכל המשקיעים את המידע הכי עדכני. אם הפורטל שלכם לא יהיה מספיק מעודכן, הוא לא באמת יהיה יעיל.

לכן תצטרכו להעלות תוכן חדש בקצב מהיר, כזה שיהיה מתאים לאותה נקודת זמן. לעתים תצטרכו לעבוד בצורה שוטפת עם כותבי תוכן על מנת לעמוד בקצב. לעיתים העדכונים יגיעו בתדירות כל כך גבוהה עד שאתם מבחינתכם לא תספיקו לבצע את המשימות.

אז מה אתם יכולים לעשות? פשוט לדאוג כי האתר יהיה תמיד מעודכן על מנת שהגולשים יראו כי הוא מביא איתו ערך מוסף.

קידום אורגני הוא הכרחי

כל אתר אינטרנט בעידן המודרני חייב להיות מקודם באופן אורגני. על ידי קידום אורגני תוכלו לדאוג לכך שהאתר יעלה בדירוג במנועי החיפוש.

במילים פשוטות, יהיה לגולשים יותר קל למצוא אותו כאשר הם מחפשים ביטויים שונים.

פורטל השקעות חייב להיות מקודם באופן אורגני על מנת שהוא יקבל את החשיפה הרצויה. אם לא, תמצאו את הפורטל שלכם משתרך מאחורי כל שאר הפורטלים האחרים בתחום.

נדגיש כי התחרות בתחום הספציפי הזה היא תחרות ענפה, ויש לא מעט פורטלים שונים. התקווה שלכם תהיה שהפורטל שלכם יהיה בקדמת הבמה ויגיעו אליו גולשים רבים.

פורטל השקעות מותאם למובייל

לסיום יהיה עליכם לוודא כי הפורטל שהקמת יהיה מותאם לגלישה מהמובייל. כיום רוב הגולשים יגיעו לאתר דרך הסלולרי שלהם, ולכן הוא צריך להיות מותאם עבורם. אם האתר לא יהיה מותאם למובייל, זה רק יוכיח כי הוא לא נבנה בצורה הנכונה. באחוזים ניתן להגיד כי 70-80% מהגולשים מגיעים מהמובייל, ולכן חובה עליכם להיות ערוכים לכך. אחרי שהבנייה של האתר מסתיימת, תעברו על העמודים השונים על מנת לראות שהוא אכן מותאם.

כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם תפסידו גולשים. כי כל גולש שעוזב את האתר שלכם הוא כזה שככל הנראה לא יחזור אליו בעתיד.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות