שחזור מידע - איך זה עובד

שחזור מידע – איך זה עובד

כל החיים שלנו נמצאים במחשב, החל מתמונות ועד מסמכים חשובים. המידע נמחק? זה מלחיץ, אך קחו נשימה. יש דרכים לשחזור מידע. היכנסו לפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שחזור נתונים הוא תהליך של שחזור נתונים שאבדו או נמחקו ממכשיר אלקטרוני. זהו תהליך שניתן לבצע באופן ידני או באמצעות תוכנה. התכנים המשוחזרים בדרך כלל הם קבצים, תיקיות, מיילים, תמונות, סרטונים ועוד. חזור מידע יכול להתבצע על ידי שימוש בתוכנת שחזור נתונים המשתמשת בטכניקות שחזור קבצים כדי לשחזר נתונים שאבדו מכונן קשיח פגום. במאמר זה נדבר על איך התוכנה עובדת ומה אתה צריך לעשות כדי לשחזר את הנתונים שאבדו.

שחזור נתונים הוא תהליך של שחזור נתונים שאבדו או נמחקו ממערכת מחשב קיימת או מדיית אחסון כגון כונן קשיח, התקן RAID או כונן הבזק מסוג USB. התהליך נעשה בדרך כלל על ידי שימוש בתוכנה מיוחדת הסורקת את התקן האחסון לאיתור דפוסים ספציפיים של נתונים אשר לאחר מכן משוחזרים. השיטה הנפוצה ביותר לשחזור קבצים היא החלפת התוכן הקיים בהתקן האחסון בתוכן חדש ולאחר מכן ניסיון לקרוא את התוכן הישן בחזרה כפי שנכתב בעבר.

איפה אפשר לשחזר מידע שאבד?

עם ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה, הגענו לסמוך על המכשירים שלנו לכל דבר, החל מתקשורת ופרודוקטיביות ועד בידור וסוציאליזציה. כאשר אתם מאבדים את המידע החשוב שלכם, זה יכול להיות מתסכל. כולנו חווינו איבוד הטלפון, המחשב או הכונן הקשיח ונאבקנו להחזיר את הנתונים שלנו. אתם עלול להרגיש שהחיים שלכם התהפכו. למרבה המזל, יש דרכים לשחזר נתונים שאבדו. גם אם אינכם יודעים את הסיסמה של המחשב שלכם או שהיא נמחקה מהכונן הקשיח שלכם, עדיין ישנן דרכים שבהן תוכלו לאחזר חלק מהמידע במכשיר שלכם.


רוצים לפרסם אצלנו? צרו קשר


תוכלו לעשות זאת על ידי פנייה לחברת טיק טק שחזור מידע. לחברה לשחזור מידע יש צוות מומחים של מתכנתים מהשורה הראשונה שיודעים לשחזר מידע שאבד מדיסק קשיח, פלאפונים, תיקיות במחשב ועוד. בנוסף לשירות של טיק טק שחזור דיסק קשיח, הם מציעים גם את השירות ההפוך, מחיקת מידע לצמיתות. שכן הרבה פעמים אנו בטוחים שמחקנו תיקיות וקבצים אך הם עדיין קיימים.

כמה עולה שירות של שחזור מידע?

לשאלה כמה עולה שירות של שחזור מידע אין תשובה חד משמעית שכן ישנם מספר גורמים אשר משפיעים על המחיר של שירות זה כגון: זמן עבודה בפועל על הקבצים שנמחקו, מוניטין החברה ועוד.

לסיכום, אם איבדתם מידע רגיש כגון מסמכים רפואיים או עבודות בלימודים, או אפילו "סתם" תמונות או סרטונים, תוכלו בכל עת לפנות אל חברה שמתמחה בשחזור מידע ולשחזר את המידע שאבד.

1
נגישות