מקורבנות הקורונה: ענבר תיירות פשטה רגל. מה עם כספי הלקוחות?

מקורבנות הקורונה: ענבר תיירות פשטה רגל. מה עם כספי הלקוחות?

חברת ענבר תיירות הגישה בקשה להקפאת הליכים. החברה חייבת מיליונים ללקוחות ולספקים. ומה יכולים לעשות הלקוחות? פואנטה עם חדשות התיירות

ענבר תיירות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אלפי לקוחות של חברת ענבר תיירות מוצאים עצמם בימים אלה בלי חופשה ובלי כסף. החברה הגישה בקשה להקפאת הליכים, כאשר לדבריה הסיבה היא משבר הקורונה. בהודעה ששלחה החברה ללקוחות, נכתב: "בלב כבד נאלצנו לסגור את החברה ולהגיש בקשה להקפאת הליכים. כתוצאה ממגפת הקורונה, ספגה החברה מכה אנושה ונקלעה לחובות גדולים, בין היתר לבתי מלון. אנו מציעים שתפנו לבית המלון ותבדקו מה סטטוס הזמתכם. אנו מתנצלים בפני מי מכם שנפגע".

לקוחות ענבר תיירות זועמים

ההודעה אמנם יצאה רק כעת, אבל הלקוחות של ענבר תיירות התחילו להרגיש בחוסר התפקוד של החברה לפני חודש ויותר.

חלק מהלקוחות הזמינו את החופשה כבר לפני חודשים ארוכים, והתשלומים ירדו ברובם או במלואם. בין הלקוחות האלה יש כאלה שיצרו קשר עם בתי המלון וגילו שלא קיימת הזמנה על שמם. המשמעות היא שהכסף ירד לטמיון. אחת הלקוחות האלה סיפרה לפואנטה כי היא הפסידה כ-5000 שקל על החופשה שהזמינה דרך ענבר תיירות.

משרדי החברה באור יהודה סגורים.

בקבוצת הפייסבוק "פשפשוק – תיירות ונופש" יש לא מעט פוסטים של לקוחות זועמים.

אחד הלקוחות כתב כי הזמין חופשה מחברת ענבר טורס לשבוע הבא: "אני מנסה להתקשר אליהם מעל שבוע, כי בבירור עם המלון אין הזמנה, אין חדר על שמי והכסף כבר ירד".

אישה אחרת כתבה כי הוריה הזמינו חופשה לפסח במלון פרימה פארק בירושלים. בשל המשבר, הודיעו להם מענבר תיירות שהחופשה מבוטלת – אך לא החזירו להם את הכסף.

לקוחות אחרים סיפרו שנסעו למשרדי החברה ומצאו דלתות נעולות.

מדובר בחברה ותיקה בענף, אשר הוקמה לפני כ-30 שנה. החוב שלה עומד על יותר מ-11 מיליון שקל.

לצרכנים מומלץ לפנות בדחיפות לחברות האשראי, לדווח על כשל תמורה וכך למנוע את המשך ירידת התשלומים. את הכסף שכבר ירד – יהיה להם קשה לקבל חזרה.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





תגובות: 0

נגישות