לא קיבלתם עדיין את המענק לכל אזרח? אולי זו הסיבה. היכנסו לפואנטה

לא קיבלתם עדיין את המענק לכל אזרח? אולי זו הסיבה

שימו לב, המוסד לביטוח לאומי העביר מענק לכל אזרח כמעט לכל הזכאים. אם הכסף לא צנח בחשבונכם – ייתכן שהפרטים פשוט לא קיימים במאגר

הבנק הדיגיטלי הראשון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בשבוע האחרון העביר הביטוח הלאומי את הכספים לרוב אזרחי ישראל במסגרת "מענק לכל אזרח". עם זאת, כפי שהיה צפוי מראש, לא כולם קיבלו את המענק, משום שאין בידי המוסד לביטוח לאומי את פרטי הבנק של כלל האזרחים. בעיקרון, מי שלא יקבל את המענק מהביטוח הלאומי ישירות, יוכל למשוך אותו בהמשך דרך דואר ישראל.

היום מפרסם המוסד לביטוח לאומי תזכורת לעדכן אצלו את פרטי הבנק. וזו לשון הודעת ביטוח לאומי: "הזדמנות אחרונה לעדכן את חשבון הבנק לקבלת מענק לכל אזרח. בימים הקרובים נעדכן על המועד שבו יעברו המענקים לדואר ישראל, ותוכלו למשוך אותם בסניפי הדואר. לא קיבלתם את המענק? אל תחכו, היכנסו עכשיו לאתר שלנו ותעדכנו את פרטי החשבון: https://www.btl.gov.il/Corona/Pages/MaanakEzrach.aspx. ניתן לעדכן גם בטלפון עם נציג במספר 8321* או במענה אוטומטי 02-5393733".

מענק לכל אזרח – בכמה כסף מדובר?

כפי שפורסם כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות, המענק לכל אזרח עבר כמה תהפוכות. בתחילה התכוונו ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כ"ץ לתת באופן גורף מענק של 750 שקל לאזרח ועוד 500 שקל עבור כל ילד עד גיל 18, כאשר הסכום המירבי אמור היה לעמוד על 3000 שקל. לאחר מחאה, הוחלט להחריג מהמענק את מי שמשתכר שכר גבוה מאוד (מעל כ-650,000 שקל בשנה). בנוסף, הוחלט להכפיל את המענק למקבלי חלק מקצבאות הביטוח הלאומי.

לאחר מחאה נוספת, הפעם מצד החרדים, הוחלט לא להגביל את המענק לפי מספר הילדים – כך שעד הילד הרביעי מקבלים 500 שקל לילד ומהילד החמישי מקבלים 300 שקל לילד.

את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה "ביטוח לאומי החל להעביר את המענק לכל אזרח. זה הסכום שתקבלו".

איך תקבלו את המענק?

כאמור, מענק לכל אזרח מועבר ישירות לחשבון הבנק ע"י המוסד לביטוח לאומי.

החל מיום ראשון, 23.8.2020, מי שלא קיבל את המענק, יוכל להגיע לאחד מסניפי הדואר, להזדהות ולקבל את המענק במזומן.

עם זאת, חשוב לזכור שדווקא כעת הדואר עובד במתכונת מצומצמת, אז כדאי לחסוך את הזמן ואת העצבים ולעדכן את מספר חשבון הבנק באתר הביטוח הלאומי.

 

היה לכם מעניין? שלחו את הכתבה לחברים ופרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות