טיפים חשובים לבחירת תכשיטי זהב ויהלומים

טיפים חשובים לבחירת תכשיטי זהב ויהלומים

לכאורה זה פשוט לקנות תכשיט, אבל האמת היא שכאשר קונים תכשיטי זהב ויהלומים – יופיו של התכשיט הוא רק שיקול אחד. איך בוחרים? היכנסו למדריך

תכשיטי זהב
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תכשיטים הם החברים הטובים ביותר, הם לעולם לא יאכזבו אתכם ותמיד יגרמו לכם להרגיש ולהראות טוב יותר. זו הסיבה שרבים מאיתנו בוחרים להשקיע בתכשיטי זהב ויהלומים איכותיים, כאלה שיוכלו לשמש אותנו לאורך שנים ארוכות ויאפשרו לנו להתקשט ולשדרג ברגע אחד את המראה שלנו. לפני שאתם ניגשים לבחור את התכשיט החדש עבורכם, הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

מספרי הקראט של תכשיטי זהב ואבני יהלום

תכשיטי זהב ויהלומים נמדדים על פי משקל הקראט שלהם. בזהב, ככל שמשקל הקראט גבוה יותר, כך כמות הזהב שבו גדולה יותר. משקלי הזהב מתחילים ב-9 קרט, מספר המציין את כמות הזהב שבתכשיט, וזהו המספר הנמוך ביותר מה שמצביע על כך שהסגסוגת של החומר עשוייה רק משליש של זהב. מהצד השני, משקל של 24 קרט מציין תכשיט שעשוי כמעט במלואו מזהב טהור.

בדומה לכך גם יהלומים נמדדים על פי הקראט שבהם. מחירם של היהלומים מושפע באופן ישיר ממשקל הקראט שלהם. ככל שהקרט גבוה יותר, כך עולה המחיר.

משקל התכשיט

מעבר למשקל "הנקי" של התכשיט הנמדד על פי הקרט, אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גם המשקל של תכשיטי זהב ויהלומים על גבי הידיים או הצוואר. שרשראות ארוכות ועבות, צמידים גדולים או טבעות עשירות – לכל אלו יש משקל ומאחר ומדובר בחומרים איכותיים, הרי שהמחיר מאמיר ככל שהתכשיטים כבדים יותר. אם אתם מחפשים אחר תכשיטים בעלי נוכחות, הרי כמובן שתעדיפו תכשיטים בעלי משקל כבד על מנת שיוכלו לראות אותם ולא יבלעו בין הבגדים, אלא יבלטו. מ

הצד השני, מקבץ של צמידים או טבעות יכולים לעשות את אותה העבודה, אך כאן יהיה מדובר בחלוקה שונה של החומר.

צבעם של התכשיטים

את תכשיטי הזהב ניתן למצוא בשלושה צבעים: זהב צהוב, זהב לבן וזהב כתום. בעוד הזהב הצהוב נחשב לפופולרי מאוד, הרי שתכשיטים בצבע זהב לבן יהיו קלאסיים במיוחד ולרוב יתכתבו בצורה נעימה יותר לעין עם אבני יהלום בוהקים. כמובן שמדובר בבחירה אישית ולכל אחת יש העדפה שונה. לרוב מומלץ לייצור סט של תכשיטים בצבע זהב אחד, כך שלרוב נשים שבוחרות בזהב צהוב תמיד יעדיפו את התכשיטים שלהן באותו הגוון ולהפך.

אחריות על תכשיטים

מאחר ואנחנו לא רוכשים בכל יום תכשיטי זהב ויהלומים, הרי שישנה משמעות וחשיבות רבה לאחריות על התכשיטים. אל תכשיטי היהלום תתלווה תעודה שמציינת את גודלו של היהלום ומשקלו ובדומה לכך גם בתכשיטי הזהב. שימו לב כי על גבי התכשיט מוטבע המשקל של הזהב בצירוף של חתימה אשר מספקת את האסמכתא כי אכן מדובר בתכשיטי זהב טהור.

עיצוב התכשיט

לאחר שבדקתם ושכללתם את כלל הפרמטרים בנוגע לאיכות התכשיט וסוג התכשיט המתאים לכם הגיע הזמן לפנות אל העיצוב של התכשיט. ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של תכשיטי זהב ויהלומים המתאימים לאירועים שונים, בין אם טבעות אירוסין, טבעות נישואין, טבעות אופנתיות, עגילי חישוק או עגילים המשובצים ביהלומים, צמידי טניס, ענקים לצוואר ועוד. אל תתביישו למדוד את התכשיט בחנות ולהביט במראה על מנת לבדוק כיצד התכשיט מתקבל על העור שלכם ועל המראה הכללי שלכם בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם עושים את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

רכישה של תכשיטי זהב ויהלומים אנחנו לרוב עושים עבור אירועים מיוחדים. שימו לב לכלל הדגשים שציינו על מנת שתוכלו לבצע רכישה נכונה ומתאימה.

1
נגישות