מכשיר ניקוי הפנים שמשנה את כללי המשחק

מכשיר ניקוי הפנים שמשנה את כללי המשחק

לשמור על שגרת ניקיון וטיפוח של הפנים יכול להיות מעייף. Glowskin הוא מכשיר לניקוי פנים שעושה ארבע פעולות ומחדש את העור

קולגן באבקה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

עור הפנים שלנו משתנה עם הזמן ועם הגיל. לאורך השנים הפנים שלנו חשופים להשפעות שונות, החל מתנאי מזג אוויר, דרך חומרים ותכשירים, ועד לכלוך ואבק. לאלה מתלווים שינויים פיזיולוגיים והורמונליים. כמובן שלא ניתן למנוע את ההשפעות השונות על עור הפנים, אך ניתן למתן ולעכב אותן.

אחת האפשרויות להתמודדות עם השפעות שונות על עור הפנים הוא מכשיר glowskin – מכשיר מיוחד לניקוי פנים המיועד לגברים ולנשים המתמודדים עם כתמים ועם תופעות אחרות הבאות לידי ביטוי בעור הפנים. מדובר במכשיר לשימוש עצמי שמספק מענה לצרכים שונים ונמאצ בשימוש של נשים וגברים.

מה זה glowskin?

Glowskin (גלואוסקין), הוא מכשיר נטען שמטרתו לחדש את עור הפנים באמצעות טיפול עמוק ומקצועי (פילינג מיקרו-דרמבריישן). המכשיר מגיע עם כמה ראשים מתחלפים שמאפשרים לבצע 4 טיפולים במקביל – הסרת שחורים, ניקוי עמוק, הסרת תאי עור מתים ושאריות שומן, טיפול לחידוש העור.

הוא מספק תוצאות נראות לעין, מבטיח עור בריא ונקי ותורם להתחדשות העור. אחד היתרונות במכשיר הוא השימוש העצמי, מה שמאפשר לנו להתמיד בטיפול בעור לאורך זמן בנוחות ובקלות.

חשוב להדגיש, השימוש במכשיר נעשה אחרי אבחון מדויק של מצב הפנים. הוא מתאים למגוון סוגי עור ומאפשר למשתמש/ת להתאים את הטיפול לעור ולצורך.

למה משתלם להשתמש במכשיר glowskin?

ראשית, כאמור, מדובר במכשיר לשימוש ביתי, כך שקיימת זמינות מלאה ואין צורך לקבוע תור לקוסמטיקאית או למכון. מבחינה כלכלית מדובר בהוצאה חד פעמית.

שנית, באמצעות המכשיר המשתמש/ת זוכה לטיפול מקצועי שמורגש במראה הרענן והזוהר של העור.

שלישית, מדובר על מכשיר נייד, קל משקל, פשוט ונוח לשימוש. אפשר לקחת אותו לכל מקום, בין אם זה נופש בחו"ל ובין אם זה לנסיעות ארוכות. עם זאת, חשוב לזכור שההמלצה היא להשתמש בו לא יותר מאחת לשבוע. את התוצאות הממשיות אפשר יהיה לראות לאחר שישה שבועות.

1
נגישות