גיפט קארד נופשונית - המתנה המושלמת לכל אחד

מחפשים מתנה? קבלו את כרטיס המתנה הכי מפנק שאפשר להעניק

אם גם אתם מחפשים מתנה למישהו שיש לו הכל, הגעתם למקום הנכון. גיפט קארד נופשונית משנה את חוקי המשחק, עם מתנה מקורית מלאה בריגושים וחוויות. בואו נראה על מה מדובר ולמה הגיפט קארד החדש הפך ללהיט של שנת 2021

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

חגים, ימי הולדת, כניסה לבית חדש, יום נישואין, לידה או רק להגיד תודה – הן סיבות מספיק מוצדקות כדי להעניק מתנה לאנשים אהובים, אבל הדילמה המרכזית היא מה לקנות למישהו שיש לו הכל. גיפט קארד נופשונית פותר לכם את כל הדילמות, עם כרטיס פתוח למימוש במגוון (רחב מאוד) של רשתות, כך שכל אחד יוכל למצוא את המתנה שלו.

לפני שנסביר על הגיפט קארד, נספר לכם שנופשונית היא אחת החברות המובילות לשוברים וכרטיסי מתנה מרגשים וחווייתיים המספקים מגוון אפשרויות, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם רשתות מובילות ואטרקציות בפריסה ארצית, כך שכל אחד יוכל להעניק מתנה רב גונית המכילה אינספור אפשרויות בכרטיס אחד.

למה דווקא כרטיס גיפט קארד של נופשונית?

הגיפט קארד של נופשונית אפשרי למימוש בעשרות רשתות אופנה, חנויות לבית, מסעדות, ספא ומרחצאות, יקבים ואטרקציות בפריסה ארצית מלאה. בקיצור, נותר למקבל המתנה לבחור את החוויה שלו, והוא כבר יוכל לממש אותה בקלות בכל בית עסק שיבחר.

אמצעי תשלום באתר לקניית בילויים אהובים

הכרטיס מהווה כאמצעי תשלום באתר לקניית בילויים הכי אהובים, החל משוברי ספא, מסעדות מעולות, ימי כיף, מארזים מפנקים ועוד. למעשה, מקבל המתנה יכול ללכת לקנות עם הכרטיס באחת הרשתות או לקנות באמצעותו באתר מתנה למישהו אחר או להתפנק בבילוי.

כפל מבצעים בחנויות

הכרטיס מהווה כפל מבצעים, כלומר אם יש באחת הרשתות 15% הנחת סוף עונה, מקבל המתנה יוכל ליהנות מדאבל הנחות, שזה פשוט מושלם.

מתנה מושלמת לכל אחד

המתנה מתאימה לגברים, לנשים, לנערים וגם להורים, כיוון שיש בה כל כך הרבה אפשרויות, רק נותר לבחור את החוויה הרצויה, כמו מסעדה אהובה או רשת מועדפת לקניית ביגוד.

מתנה שלא מחזירים

אין ספק שכרטיס גיפט קארד של נופשונית היא מתנה שלא מחזירים, כי איך אפשר להחזיר מתנה שמכילה כל כך הרבה אפשרויות. בקיצור, את המתנה הזאת כולם ישמחו לקבל.

גם וגם, שפע של אפשרויות

נופשונית דואגת לשיתופי פעולה עם מגוון רחב של ספקים ורשתות, כך שמקבל המתנה ייהנה ממגוון רחב של חוויות. בטוח הוא ימצא חוויה שמתאימה לו בול.

תוקף ארוך

אין כל צורך לחשוש מניצול מיידי של הכרטיס, כיוון שהוא בתוקף ל-5 שנים מיום הרכישה, כך שאין צורך לנצל באופן מיידי, למרות שתהיו בטוחים שכל אחד ינצל במהירות את הכרטיס.

שליחה דיגיטלית קלה ומהירה

  • אפשרות לבחירת סכום המתנה: נופשונית מאפשרת לכם לבחור את סכום המתנה שתרצו להשקיע, החל מ- 20 שקלים ועד 500 שקלים, ולכן כל אחד יוכל לבחור את התקציב שמתאים לו.
  • טכנולוגיה מתקדמת: את המתנה ניתן לרכוש בצורה נוחה דרך ממשק חכם באתר. בוחרים את סכום המתנה, רוכשים ושולחים אונליין ומקבל המתנה יוכל לבצע פעולות שונות בממשק כמו בירור יתרה, שחזור קוד דיגיטלי והארכת תוקף.

חושבים כבר על אהובים שישמחו לקבל מתנה כזו?

הפתיעו עכשיו עם המתנה המושלמת לכל אחד גיפט קארד נופשונית >>

 

 

1
נגישות