מה עומד מאחורי ההצלחה של ענקית משחקי האונליין?

מה עומד מאחורי ההצלחה של ענקית משחקי האונליין?

תוך שנתיים, GGPOKER הפכה למעצמת משחקי אונליין וחדרה לארה"ב, הובילה אירועים בינלאומיים ועוד. איך היא עשתה זאת ומה הצפי להמשך?

GGPOKER
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מסדרות ענק של טורנירים ומבצעים עסיסיים ועד להתרחבות מאסיבית וחדשנות טכנולוגית, GGPOKER חיזקה את מעמדה כאחת ממפעילות שחקני האונליין המובילות בעולם.

בשנת 2020 GGPOKER הגיעה משום מקום והפכה במהרה למפעילה מהשורה הראשונה של עולם משחקי האונליין. בשנת 2021 היא התרחבה, פעילותה גדלה בהתמדה כמו גם מספר המשתמשים היומיים שלה, והפכה לאחד מחדרי המשחקים המבוקשים והמוכרים בעולם.

איך היא הצליחה לעשות זאת?

עם משחקים חדשים פורצי דרך, התרחבות לטריטוריות חדשות ואירוח כמה מטורנירי הפוקר הגדולים לאורך השנה, זו השנה השנייה ברציפות שפלטפורמת GGPOKER היא שותפה מקוונת של WSOP, ויחד, הן כובשות את עולם המשחקים באינטרנט, בתחילה בארה"ב, וכעת עם שווקים אירופיים מוסדרים, וגם בישראל כמובן.

הפלטפורמה למעשה מצאה את הנוסחה להצלחה – חדשנות בפורמטים חדשים של משחקים, תוכנה חדשה והדרכה מעמיקה. כמו כן, לרשות המשתמשים האפשרות להוריד את אפליקציית ClubGG, העומדת בפני עצמה עבור משחקים פרטיים ומרחיבה את התמיכה לסיורים חיים. פרט לכך, GGPOKER הוסיפה ווריאציות חדשות למשחקים כמו Flip, Buttle Royal ו-Spin.

אם נדייק, לאחר 15 שנה שפוקרסטארס החזיקה בתואר המובילה של זירת המשחקים המקוונת GGPOKER התעלתה על הישגיה, ומיוני 2021 הן נאבקות בהתמדה על המקום הראשון.

 4 ההישגים המשמעותיים שעזרו לפלטפורמת GGPOKER לבסס את מקומה

1. השותפות עם WSOP

הבשורה הגדולה ביותר ש- GGPOKER התבשרה בשנת 2021 היא חידוש השותפות עם WSOP, שזעזעה את כל עולם המשחקים האינטרנטי. היא הצליחה להיות המפעילה המקוונת למשחקי ה- WSOP בתקופת הקורונה, שנה חסרת תקדים שבה המשחקים הללו בוטלו והכינה את הקרקע לשותפות ארוכת טווח.

2. השתתפות בטורנירים המקוונים החמים והגדולים לאורך השנה

בנוסף להתפתחותה בזירה הבינלאומית, GGPOKER ערכה חלק מהמסיבות הגדולות ביותר בשנת 2021, ביניהן פסטיבל האביב של GG (GGSF) ששבר שיאים באפריל וריסק את אגרות הפרסים המובטחות, והפך אותה לסדרה השנייה בגודלה אי פעם, נושפת בעורף של SCOOP 2020.

3. חדשנות המשחק והתוכנה של GGPOKER

צריך יותר ממשחקי אונליין גדולים ושותפויות כדי לבנות אתר ברמה עולמית, והפלטפורמה הזו הצליחה להביא לעולם הזה גם חדשנות עם משחקים מקוריים חדשים ותוכנות חדשות. אחת התוספות הגדולות ביותר היא ClubGG, האפליקציה החדשנית למשחקים.

4. רישוי והרחבת הפעילות של הפלטפורמה ברחבי העולם

בשנת 2021 הצליחה הפלטפורמה לחדור לארה"ב עם רישוי להפעיל משחקים מקוונים בפנסילבניה. בהמשך השנה היא הוסיפה מדינה נוספת בצפון אמריקה, וחתמה עסקה עם Playground Poker Club, הממוקם בקהנווייק, ממש מחוץ למונטריאול במחוז קוויבק הקנדי. משם היא המשיכה אל השוק ההולנדי באירופה, לבלגיה, רומניה ואוקראינה.

אפשר לומר שארבעת המהלכים הללו הובילו את הפלטפורמה לנסיקה, במיוחד בזמן שמגיפה עולמית סגרה את כולם בבתים ומשכה אותם אל הזירה האינטרנטית. ככל הנראה, ניצול המומנטום יחד עם מהלכים חכמים וטובים מסייעים לה גם עכשיו לשמור על הישגיה הקיימים ולהתרחב עוד ועוד.

חשוב להדגיש, שכדי להתרחב לאזורים גאוגרפיים חדשים, GGPOKER ביצעה כמה מהלכי רגולציה נועזים שהצליחו להגדיל את טביעת הרגל הגלובלית שלה.

לסיכום, אם 2020 הייתה השנה שבה GGPOKER זעזעה את העולם בכך שקמה משום מקום והפכה לענקית אונליין, הרי שבשנת 2021 היא ביססה את מיקומה בדרג העליון של מפעילות משחקי האונליין. עם התמודדות ישירה מול פוקרסטארס שלא עורערה והחזיקה בתואר המובילה האולטימטיבית 15 שנה, אין ספק שהיא מתחרה ראויה. עמידותה לאורך השנה מוכיחה שאסור לזלזל בה, ושככל הנראה, היא כאן כדי להישאר ולהמשיך לגדול.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות