סמסונג גלקסי S11: מועד ההכרזה הסופי נחשף

סמסונג גלקסי S11: מועד ההכרזה הסופי נחשף

מה יהיו החידושים בגלקסי S11 של סמסונג ואיזו עוד הפתעה שומרת החברה לאירוע ההכרזה בסן פרנסיסקו?

גלקסי S11
בתמונה: גלקסי S10. האם סמסונג תפתיע עם גלקסי S11?
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחכים בקוצר רוח לסמסונג גלקסי S11, כבר לא צריך לחכות יותר מדי וגם לא לנחש מתי יוכרז סמארטפון הדגל הבא של הענקית הדרום-קוריאנית. אירוע ההכרזה יתקיים ב-11 בפברואר 2020 בסן פרנסיסקו בשעה 11 (שעון מקומי). גם הפעם, בדומה לסדרת גלקסי S10 של סמסונג, הציפייה היא לסדרת סמסונג S11 שתכלול 3 מכשירים בשלושה גדלים. בנוסף, קיימים רמזים כי באותו אירוע סמסונג תכריז גם על סמארטפון מתקפל שיתחרה בדגם המסקרן מוטורולה רייזר, שעליו דיווחנו כאן במדור הסלולר בפואנטה – אשר מתקפל כצדפה.

סדרת גלקסי S11 צפויה להביא איתה שיפורים בכמה תכונות משמעותיות לצרכנים: מצלמה, חיי הסוללה ומנגנון זיהוי טביעת האצבע. בנוסף, בכל שלושת הגדלים, המסך יהיה גדול יותר.

הדגם היקר והגדול ביותר, גלקסי S11 פלוס, יגיע כנראה בגודל מסך עצום של 6.9 אינץ' (לעומת 6.4 אינץ' בגלקסי S10 פלוס), 5 מצלמות וסוללה בהספק של כ-5000 mAh. אפילו הדגם הזול והמשונמך לכאורה יזכה למסך של יותר מ-6 אינץ' (לעומת 5.8 אינץ' בגלקסי S10E).

לראשונה סמסונג תציע גם מצלמות של 108 מגה-פיקסל (אשר שיאומי מציעה כבר כעת).

הצפי הוא שאזור הזיהוי של טביעת האצבע יגדל ואף יאפשר זיהוי של שתי אצבעות במקביל.

מועד ההכרזה נקבע לא במקרה לתחילת פברואר, בדומה לשנה שעברה. כך מקדימה סמסונג את ההכרזות הגדולות ששומרות חברות הסלולר והטכנולוגיה לתערוכת הסלולר בברצלונה.

גלקסי S11





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות