סמסונג גלקסי A80 החל להימכר: מצלמה מסתובבת ומסך ענק. מה המחיר? - פואנטה

סמסונג גלקסי A80 החל להימכר: מצלמה מסתובבת ומסך ענק. מה המחיר?

סמסונג גלקסי A80 הוא המכשיר הראשון של סמסונג שבו אין מצלמת סלפי מוטמעת במסך המכשיר. איך בדיוק עובד מערך הצילום שיש בו מצלמה מסתובבת?

גלקסי A80
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

באפריל האחרון הכריזה סמסונג על סמארטפון גלקסי A80 – שהביא איתו לראשונה מצלמה מסתובבת. מן הסתם, הסמארטפון סיקרן רבים, אך כאשר הושקה בישראל סדרת גלקסי A המוצלחת, שסוקרה במדור הסלולר ב"פואנטה חדשות צרכנות" בהרחבה, היא לא כללה את ה-A80. כעת מודיעה סמסונג כי היא מתחילה לשווק בארץ גם את ה-A80 – מה שהופך אותו לאח היקר והמתוחכם של ה-A70, אשר נמכר בישראל בהצלחה רבה במחיר של כ-1,750 שקל.

אז מה מציע גלקסי A80?

מערך הצילום כולל 3 מצלמות:

• מצלמה עיקרית עם עדשת 48 מגה פיקסל: מאפשרת לצלם תמונות מלאות חיים ביום ובלילה.
• מצלמת 3D Depth: מציעה סרטונים עם Live Focus באמצעות סריקת המידות והעומק של העצמים המצולמים. המצלמה בנויה עם עדשה בעלת זווית אולטרה רחבה כמו זווית הצפייה של העין האנושית, כך שתוכלו לשתף את נקודות המבט המועדפות שלכם עם הרחבה (panning) פחותה.
• מצב ווידיאו Super Steady: מסייע בצילום נטול מאמץ עם הפחתת תנודות וידיאו, בכדי להבטיח סרטוני פעולה חלקים ברמה מקצועית. מאפיינים חכמים אחרים של המצלמה כגון Scene Optimizer מזהים ומשפרים עד 30 סצנות, וה-Flaw Detection מזהה אוטומטית תקלות עוד לפני שלחצתם כך שלעולם לא תחמיצו תמונה מושלמת.

כאמור, גולת הכותרת של המכשיר היא שהמצלמות מסתובבות. איך בדיוק המצלמות יכולות להסתובב? מדובר בעצם בסליידר, כלומר בסמארטפון שיש לו חלק נשלף שבו נמצאות המצלמות – והן יכולות לשמש לצילום רגיל ולצילום עצמי (סלפי) לפי בחירת המשתמש.

https://youtu.be/GzM1FwLV3Ds

כך סמסונג משיגה שני יתרונות – ראשית, המסך נשאר נקי ולא צריך לפנות בו מקום לטובת מצלמה קדמית; ושנית, המצלמה הקדמית איכותית בדיוק כמו המצלמה האחורית (בניגוד למצב עד היום, שבו מצלמה קדמית הייתה באיכות פחות גבוהה מהאחורית).

יש לציין כי זהו הסמארטפון הראשון של סמסונג שיש בו מצלמה מסתובבת, למרות שרק לפני ארבעה חודשים סמסונג השיקה את סדרת הדגל שלה, גלקסי S10, שכוללת מכשירים הרבה יותר יקרים כמו גלקסי S10 וגלקסי S10 פלוס.


מסך גדול וסוללה חזקה

מעבר למערך הצילום המעניין, סמסונג מציעה כאן מסך FHD+ Super AMOLED גדול מאוד, בגודל 6.7 אינץ'.

גם הסוללה היא סוללה שמבטיחה לעמוד ביום שלם של פעילות (3,700Ah), כאשר הטעינה היא טעינה מהירה של 25 וואט. בסמסונג מבטיחים "סוללה חכמה", שלומדת את השגרה הקבועה ודפוסי השימוש באפליקציות של המשתמש ומטייבת את צריכת החשמל בהתאם.

מחיר באתר סמסונג ישראל (סאני): 2,650 שקל.

רגע – אולי תעניין אתכם גם סקירת גלקסי A70?

סדרת גלקסי A של סמסונג

כזכור, סמסונג השיקה באפריל 2019 את סדרת גלקסי A החדשה, מתוך מטרה לתת מענה לצרכנים שמחפשים מכשירים טובים במחירי ביניים. המכשיר הזול ביותר בסדרה הוא גלקסי A10, והיקר ביותר בסדרה הוא כעת ה-A80. טווח המחירים רחב מאוד – החל מכ-500 שקל ל-A10 ועד 2,650 שקל ל-A80 – ובהתאם גם טווח התכונות רחב מאוד.

מדובר בסדרה מצליחה מאוד שמטרתה לתת מענה להצלחה של שיאומי, אשר ידועה כחברה שמספקת מכשירים עם חומרה טבוה במחיר נמוך, כמו למשל המכשיר המבוקש שהיא השיקה לאחרונה שיאומי Redmi Note 7, שנסקר כאן במדור "שווה להכיר".

היכנסו לכתבה על השקת סדרת גלקסי A כדי לקרוא פרטים נוספים.

גלקסי A70 מחיר





 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות