סקירה: שיאומי Redmi note 7 - מצלמת 48 מגה פיקסל וסוללה חזקה - פואנטה

סקירה: שיאומי Redmi note 7 – מצלמת 48 מגה פיקסל וסוללה חזקה

שיאומי Redmi Note 7 הוא מכשיר שנמכר בפחות מ-1,200 שקל, אך מציע מצלמה משובחת, סוללה חזקה וביצועים חזקים. רוצים להציץ בתמונות? היכנסו לסקירה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לאחרונה השיקה שיאומי את אחד הסמארטפונים המעניינים שלה – Redmi Note 7, המגיע עם מפרט עשיר ומערך צילום מתקדם במחיר ביניים. קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, השיקה את Redmi note 7 בישראל בחודש מרץ, והוא נכנס מיד לצמרת החיפושים בזאפ.

כמו ה-Pocophone, אשר נסקר כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, גם Redmi הופך מבחינת שיאומי למותג שעומד בפני עצמו, וזה הדגם הראשון שהיא משחררת תחת המדיניות הזאת. הכוונה היא שבמקום שהשם "שיאומי" מוביל את המותג, מוביל אותו השם "REDMI". זה בא לידי ביטוי, למשל, בצדו האחורי של המכשיר, שם כתוב בגדול "Redmi" ומתחת בקטן "by xiaomi".

לפני מספר שבועות פרסמנו בערוץ היוטיוב של פואנטה את סרטון פתיחת הקופסה של שיאומי רדמי נוט 7, וכעת אנו מביאים את הסקירה המלאה.

מבחינת שיאומי, גולת הכותרת ב-Redmi Note 7 היא המצלמה: בצדו האחורי של הסמארטפון ישנן שתי מצלמות, אשר אחת מהן היא מצלמת 48MP מתקדמת עם חיישן של סוני. מה עוד מבטיחה שיאומי? מעבד חזק, מסך גדול ועמיד, סוללה חזקה, סורק טביעות אצבע ועוד. הנה הפרטים:

Redmi Note 7: מסך

Redmi Note 7 מגיע עם מסך Full HD+ בגודל 6.3 אינץ' 19.5:9, רזולוציה 2340×1080 ויחס ניגודיות 1:1000. הזכוכית היא זכוכית גורילה גלאס 5 גם מקדימה וגם מאחור. במסך אין מגרעת גדולה, אלא מגרעת קטנטנה בצורת טיפת מים – כפי שגם ראינו בזמן האחרון במכשירים אחרים. שיאומי הצליחה כאן גם להגיע למיצוי כמעט מלא של שטח המסך, אבל עדיין נותרו שוליים שהם קצת יותר גדולים מהשוליים שאנחנו רואים במכשירי דגל. בכל מקרה, המסך מציע תצוגה טובה, גם באור שמש מלא. מובן שאין להשוות אותו למסך של סמארטפון במחיר של 3,500-4,000 שקל, אבל לא מדובר בפשרה גדולה.

Redmi Note 7 – חומרה ונפח אחסון

רדמי נוט 7 מגיע עם מעבד 8 ליבות קוואלקום SnapdragonTM 660, שמאפשר לו עבודה מהירה וחלקה, גם כאשר הוא נדרש לריבוי משימות כמו משחקים, גלישה, רשתות חברתיות וצפייה בסרטונים.

למכשיר נפח אחסון של 128 ג'יגה עם זיכרון עבודה של 4 GB RAM.

כמו מכשירים אחרים של שיאומי, גם לרדמי נוט 7 יש סים כפול – מה שמאוד נוח למשל כאשר נוסעים לחו"ל עם כרטיס סים בינלאומי. ניתן להשתמש בשני כרטיסי SIM או בכרטיס SIM + כרטיס זיכרון.
REDMI NOTE 7

רדמי נוט 7: מצלמה

מבחינת שיאומי, גולת הכותרת של רדמי נוט 7 הוא מערך הצילום. המכשיר מצויד בשלוש מצלמות: מצלמת סלפי MP13 ושתי מצלמות אחוריות: מצלמת MP48 מבית סוני ומצלמת MP5. בין תכונות הצילום: HDR קדמי, צילום במצב בוקה (מיקוד באובייקט וטשטוש הרקע), זיהוי של 33 סצנות באמצעות בינה מלאכותית ועוד.

בעת בדיקת המכשיר, היו בידייי כמה סמארטפונים נוספים – כך שאפשר היה להשוות את הצילום גם אליהם. למרות שמדובר בסמארטפונים יוקרתיים, כמו וואווי P30 PROגלקסי S10 וגלקסי S9 פלוס, ביצענו השוואה בכמה סיטואציות. Redmi Note 7 הפתיע אותנו לטובה.

התמונות יצאו עשירות בצבעים ונאמנות למציאות גם בתנאי תאורה לא אופטימליים – בתוך מוזיאון – וגם בחוץ בתנאים של אור שמש. הנה כמה דוגמאות:

צילום באור שמש ישיר:

צילום במוזיאון:

נוחות שימוש, זיהוי טביעת אצבע וממשק

רדמי נוט 7 מגיע עם מערכת ההפעלה Miui 10 המבוססת על אנדרואיד 9 (פאי). לא כולם אוהבים את הממשק של שיאומי, בין היתר משום שאין מגירת אפליקציות, וכן משום ששיאומי מספקת את המכשיר עם אפליקציות מובנות לא מעטות שאינן ניתנות להסרה. את היעדר מגירת האפליקציות אפשר לפתור באמצעות התקנת לאונצ'ר חיצוני שמאפשר להציג בדף הבית את האפליקציות החשובות לכם בלבד. את עניין האפליקציות המובנות אי אפשר לפתור, כי אמור, אי אפשר למחוק אותן. בכל מקרה, נראה שיש צרכנים רבים שזה לא מפריע להם.



שיאומי שילבה כאן קורא טביעות אצבע. אמנם, הוא לא נמצא בחזית המכשיר כמו במכשירי הדגל של וואווי או סמסונג (לאחרונה סמסונג השיקה את סדרת A, סדרת מכשירי ביניים שחלקם מגיעים עם קורא טביעת אצבע מקדימה), אבל המיקום שלו בחלק האחורי של המכשיר הוא נוח ומאפשר להגיע אליו בקלות כדי לפתוח את המכשיר.

מה שאולי מעט מפריע בחלק האחורי של המכשיר הן המצלמות שמעט בולטות, אבל מתרגלים לכך.

שיאומי REDMI NOTE 7: סוללה

שיאומי מציעה כאן מכשיר עם סוללה מצוינת של 4000mAh.

שימוש של יום שלם, שכלל גלישה, משחקים, שימוש ברשתות חברתיות ועוד, הותיר את הטלפון בסוף היום עם סוללה בהספק ש כ-20%.

לרדמי נוט 7 יש גם טעינה מהירה, והוא מגיע עם שקע USB Type C.

שיאומי REDMI NOTE 7: מחיר

מחיר: כ-1,150 שקל בייבוא רשמי, עם שנתיים אחריות של היבואנית המילטון. המחיר כולל ערכת כיסוי סיליקון איכותי ומגן זכוכית.

שיאומי REDMI NOTE 7: השורה התחתונה

שיאומי רדמי נוט 7 הוא סמארטפון מוצלח, במיוחד ביחס למחירו. המצלמה לא מאכזבת, הסוללה מאפשרת גם למשתמשים כבדים שקט נפשי לכל היום ונפח האחסון נדיב.

פואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות