מה היתרונות של קלנועית מתקפלת?

מה היתרונות של קלנועית מתקפלת?

קלנועית מתקפלת היא פתרון אידיאלי למבוגרים ולמי שמתקשה ללכת. היא קומפקטית ואפשר אפילו להעלות אותה לטיסה. כל הפרטים והיתרונות – בכתבה

קלנועית מתקפלת
צילום: מתוך אתר solax
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בשנים האחרונות תחום הקלנועיות התפתח מאוד, ואם בעבר מי ששמע על "קלנועית" דמיין רכב גדול ומסיבי לנסיעה ברחובות העיר, הוא יגלה שכיום יש מגוון סוגים המתאימים למגוון צרכים, בניהם גם קלנועית מתקפלת.

מהי הקלנועית המתקפלת?

קלנועית מתקפלת היא למעשה סוג של רכב התניידות חשמלי וקומפקטי עבור אדם אחד. היא מתקפלת כמו כיסא גלגלים וניתן לקחת אותה לכל מקום ולהתנייד איתה גם בתוך מקומות סגור

יתרונות קלנועית מתקפלת

1. ניידת לחלוטין – ניתן אפילו לקחת לחו"ל

את הקלנועית המתקפלת ניתן לקחת יחד אתכם לכל מקום. ניתן לנסוע ברכב כאשר היא נמצאת בתא האחסון, להוציא אותה בטיול עצמו וליהנות ממנו כמו שהייתם הולכים ברגל. מעבר לכך, יש לה אישור לעלות לטיסה.

2. ניתן להיכנס איתה למקומות

עם הקלנועית המתקפלת ניתן להיכנס למקומות סגורים. האדם שנוסע בקלנועית יכול לטייל בקניון כאשר הוא נוהג בקלנועית. היא קומפקטית ונוחה והופכת להיות הרגליים של האדם הנוהג בה.

3. מערכת הנעה פשוטה, אך מתקדמת

הנוחות של הקלנועית היא נוחות מרבית ואיכותית ביחס לרכבים חשמליים אחרת. מערכת ההנעה מתקדמת, פשוטה ונוחה. היא מאפשרת נהיגה חלקה ולא מרעישה והיא גם בטיחותית מאוד.

4. טעינה לזמן ארוך

נטענת בעזרת סוללה שמספיקה לטווח שעות רחב. אם נניח יוצאים לטיול, ניתן לטייל בה, לחזור למלון ולטעון לקראת היום הבא.

5. דגם שבת

בקלנועית המתקפלת קיים בדרך כלל גם מנגנון שבת המאפשרת נסיעה בזמנים אלו גם עבור אנשים דתיים שפשוט זקוקים לקלנועית. יש למצוא את הדגם שמאושר מהבחינה הזו.

למי מתאימה הקלנועית המתקפלת?

הקלנועית המתקפלת מתאימה לנכים שרוצים לנהוג בעצמם במקומות מבלי שיניעו עבורם את הכיסא גלגלים. זה פתרון מעולה גם לאנשים בגיל השלישי שלעתים מתקשים בהליכה או מתעייפים מהר. באופן כליי, זה פתרון לכל מי שקשה לו להתנייד בעצמו ברגל.

לסיכום, קלנועית מתקפלת היא אפשרות מצוינת עבור כל מי שמעוניין לנהוג לטיולים או למקומות סגורים בעצמו וללא תלות באדם אחר. היא קומפקטית, מצוינת עבור טיסות ונכנסת בקלות לרכב. בזכות יתרונות אלה ונוספים, היא מאוד מבוקשת.

1
נגישות