מנוי חדר כושר זוגי: בלי תירוצים - משנים את אורחות החיים לבריאים יותר

מנוי חדר כושר זוגי: בלי תירוצים – עוברים לאורח חיים בריא יותר

אם קשה לכם להתחיל להתאמן לבד, אולי הפתרון הוא לעשות מנוי כושר זוגי. מוטיבציה היא המרכיב מספר אחד בהתמדה – והתמדה חיונית לשיפור מצבכם הבריאותי

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

המודעות לכושר ולחיים בריאים גורמת ליותר ויותר אנשים לשנות את אורחות חייהם ולאמץ לעצמם חיים בריאים יותר, הן מבחינה תזונתית והן מבחינה גופנית. אם גם אתם חשים כי הגיע הזמן לעשות שינוי בחייכם, זה הרגע להרים את הכפפה. אספנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם להתחיל את התהליך.

הטבות מיוחדות

הידעתם? קופות החולים מעניקות שלל הטבות כושר נהדרות שיגרמו לכם להתחיל להזיז את הגוף. בין ההטבות השונות תוכלו למצוא מגוון שיעורים לגוף ונפש כמו יוגה ופילאטיס, שעון חכם שיוכל למדוד לכם את המדדים השונים בעת שאתם מתאמנים, רכישה של ציוד ספורט, כניסות לבריכה, בגדי ספורט שעימם תוכלו להתאמן בנוחות, הטבות מיוחדות המיועדות לחדרי כושר והטבות נוספות שיעשו לכם חשק להתחיל ולהתאמן.

לפעמים כל מה שאנחנו צריכים זה פרטנר טוב להתאמן איתו. תוכלו לעשות אתגר זוגי ולהחליט שאתם נרשמים יחד לחדר הכושר. כך תוכלו להעניק מוטיבציה האחד לשנייה, להתאמן באותן השעות, להכין ארוחות משותפות לפני ואחרי האימון וליהנות משינוי מרענן שאתם עושים ביחד.

כשתהיו בחדר הכושר תוכלו לעבוד עם אותו מאמן, או על אותם השרירים (אם אתם אוהבים משקולות לדוגמה) או אפילו לקחת שיעורים משותפים יחד כמו ספינינג או פילאטיס ואפילו תוכלו לצעוד זה לצד זו על ההליכון ולשוחח על נושאים משותפים. יותר מהנה להתאמן בשניים.

מתחברים מחדש

עומסי החיים המודרניים והלחצים לא פעם גובים מאיתנו מחיר כבד. זה הזמן להירשם לשיעורים של נפש וגוף. כיום יש שיעורי יוגה רבים ומגוונים, כאשר כל סגנון מציע למתאמניו חיבור מסוג אחר אל התודעה והנפש. בנוסף, יוגה מחזקת מאוד את שרירי הגוף, הן החיצוניים והן הפנימיים.

ביוגה תלמדו כיצד לנשום נכון, איך להירגע, תלמדו על מנחי גוף שיעזרו לכם להיות גמישים יותר וחזקים יותר ובסיומו של כל שיעור תרגישו חדשים ומחודשים.

מדיטציה

פעמים רבות אנו טרודים במחשבות רבות: מצב כלכלי, מצב משפחתי, מצב בריאותי, מצב מדיני ועוד מצבים שמאפיינים את החיים שלנו. כדי לדעת לאזן בין כל המחשבות הללו לשלוות הנפש, כדאי להתחיל ולעשות מדיטציה אשר תעניק לכם זמן עם עצמכם בלבד. זמן שבו אתם יכולים להתנתק מהכול ולתת למחשבות הטורדניות מנוחה. אימוץ של הרגלי מדיטציה יכול לסייע לכם במצבים רבים ושונים לאורך החיים.

משנים את התזונה

לתזונה שלנו השפעה גדולה על בריאותנו, מצב הרוח ולתחושה הכללית. רובנו יודעים בדיוק היכן כדאי לעשות שינוי. יחד עם זאת, שינוי גדול מידי הוא לרוב מה שימנע מאיתנו להצליח לאורך זמן ולפעמים אם נחשוב שעלינו לעשות שינוי דרמטי, נמצא את עצמנו נמנעים לחלוטין. לכן חשוב להתחיל בקטן.

חשוב לאמץ שינוי שגורם לנו להרגיש בנוח וקל לנו לאמץ. לדוגמה, להתחיל ולשתות יותר מים. להוסיף או לעבור ללחם מקמח מלא ולצמצם פיתות, לחמניות ולאפות מקמח לבן.

כדאי להתחיל להוסיף קטניות כמו שעועית או עדשים לתפריט שלנו. אפשר להחליט על יום ללא בשר פעם בשבוע ולהגדיל את כמות הירקות שאנו אוכלים. כמובן שלא מומלץ לעשות הכל. אם צריך להתחיל בצעד אחד, וקשה להחליט באיזה, ההמלצה של כל המומחים והמחקרים היא להוסיף אוכל שהכנו לבד. לצמצם את האוכל המעובד, זה שמגיע מוכן מהחנות, שרשימת הרכיבים על האריזה ארוכה ומסובכת.

והכי חשוב, לא לוותר על הטעם. אוכל בריא יכול וצריך להישאר טעים.

שינה טובה

גם שינה טובה ואיכותית, הכרחית לקידום אורח חיים בריא יותר. השתדלו לישון לפחות 8 שעות בלילה. אל תדליקו את הטלוויזיה או המחשב, אל תהיו בנייד, אלא הרגיעו את המוח וכנסו למצב של שינה לאט לאט. תוכלו לקרוא ספרים ולעמעם את האור בחדר השינה ולשקוע לתוך שינה מתוקה.

1
נגישות