סוגי ציפויים לשיניים בטורקיה – לחיוך שלכם מגיע הטוב ביותר

סוגי ציפויים לשיניים בטורקיה – לחיוך שלכם מגיע הטוב ביותר

לא רק השתלת שיער, אפשר לעשות גם ציפויי שיניים בטורקיה במחירים אטרקטיביים ובאיכות גבוהה. כל הפרטים – בכתבה

ציפויי שיניים בטורקיה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תחום טיפולי השיניים גם הוא תפס תאוצה בבירת הפלסטיקה העולמית, וכיום יש גם טיפולים של ציפויים לשיניים בטורקיה. הטיפולים הללו משדרגים את החיוך ואת חלל הפה עם סוגים שונים של ציפויי שיניים, בהתאם לצורך ולמטופל.

ציפויים לשיניים בטורקיה – אילו סוגים ניתן לעשות?

E-max

זהו אחד החומרים המוכרים ביותר כיום בתעשיית הציפויים לשיניים, העשוי מזכוכית חרסינה, שמקנה לשן מראה טבעי ועמידות גבוהה במיוחד. היתרון המשמעותי של סוג הציפוי הזה הוא שהוא אינו מצריך שיוף אינטנסיבי של אמייל השן בטרם ההנחה שלו עליה, וכך משתמר יותר חומר מהשן ונחסכים כאבים.

לימינייט

ציפוי המורכב מ E-max וחומרים סינתטיים נוספים שמשפרים את עמידות הציפוי ונועד להסיר פגמים כמו סדקים, רווחים וכתמים על השיניים. הטיפול בלימינייט אינו הפיך אך היתרון הגדול שלו נובע מעמידות מתמשכת של הציפויים לאורך שנים.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו קשר


חרסינה

ציפוי העשוי מחרסינה בלבד דורש גם הוא שיוף מינימלי של אמייל השן ומאפשר התאמה מדויקת לגוון השיניים של המטופל. אם אתם מעשנים או חובבי קפה בוודאי תשמחו לשמוע כי החרסינה היא חומר שאינו מוכתם בקלות ולכן ידידותית מאוד. החיסרון העיקרי של ציפוי החרסינה הוא היותו שביר, כך שמכה ישירה יכולה לסכן את מראה השיניים מאוד.

זרקוניה

ציפוי דק המשלב שכבת מתכת, חרסינה וזרקוניום. שילוב זה מייצר ציפוי דק יחסית שחסרונו מתבטא במשך השנים בהשתקפות קלה של המתכת ליצירת אפרוריות בשיניים.

קומפוזיט בונדינג

זו אמנם תערובת גמישה שניתן לעצב תוך כדי ההנחה על השיניים ולכן אינה דורשת התאמה אישית לפה המטופל מראש, אך זהו חומר המוכתם בקלות ולכן מומלץ להשתמש בו לשיניים האחוריות שלא ניתן לראות בחיוך רגיל.

חשוב להבין שהציפויים שונים זה מזה בתכונותיהם ובמחירם, וכל אחד מותאם למקרים אחרים. מסיבה זו, הרופאים מציגים בתחילת התהליך את האופציות המתאימות לכל מטופל, ומהן נבחר הציפוי המיועד.

טיפולים של ציפויי שיניים בטורקיה הם הליכים לא פולשניים שניתן לבצע במהירות ובקלות תוך שבוע ימים בלבד ואפילו פחות. השהייה בטורקיה מאפשרת החלמה מהנה הכוללת טיולים ביעד שאהוב במיוחד על הישראלים, תוך ליווי צמוד של הצוות הרפואי והסוכנות הישראלית שדרכה תיאמתם את הנסיעה.

1
נגישות