מיקסר מומלץ לאפיה וקונדיטוריה - דאבו 5750

מיקסר מומלץ לאפיה וקונדיטוריה – דאבו 5750

מיקסר דאבו 5750 הוא מיקסר אולטימטיבי לכל מי שאוהב אפייה וקונדיטוריה. חוץ מהשימושים הרבים שהוא מציע, הוא גם מגיע בעיצוב יוצא דופן

(תוכן מקודם)

יש אומרים שמיקסר הוא המלך של המטבח, וזה נכון. מיקסר דאבו 5750 הוא דגם שכל אחד ואחת חולמים עליו במטבח – העיצוב, המקצועיות, האפשרויות הרבות שהוא מציע. מה כל כך מיוחד בדגם הזה? מה כוללת חבילת הרכישה שלו, ולמי בדיוק מתאים לקבל את פניו של המלך החדש?

למי מתאים מיקסר דאבו 5750?

שמו הנרדף של מיקסר דאבו 5750 הוא "מלך הקונדטוריה". הדגם הזה, מסדרה 7 של החברה המובילה והמוכרת, הוא כל מה שתחום האפייה חלם עליו שנים: החל מהפעולות הקריטיות שעומדות בבסיסו של כל מתכון עוגה כמו הקצפת ביצים או לישת בצק, ועד ההספק האדיר והפיצ'רים שהופכים אותו לחלום עבור כל אופה.

בניגוד למיקסרים אחרים, מיקסר דאבו פועל על בסיס 11 דרגות מהירות מתוכן ניתן להתאים את הפעולה ללמהירות המתאימה ביותר של כל מה שתרצו להכין – גם אם זה דורש לישה איטית, הקצפה מהירה או ערבול סטנדרטי.

מנוע ה-DC העוצמתי של הדגם הזה ומומחיות העבודה הבלתי מתפשרת שלו ייקחו את העוגות, המאפים, הלחמים, החלות וכל דבר אחר שתרצו להכין, לרמה אחרת של איכות, טעם ואסתטיקה. אם אתם אופים או קונדיטורים, לא משנה באיזה שלב בדרך או רמה, המיקסר הזה הוא החלום הראשון שאתם עומדים להגשים.

מיקסר הוא יותר ממכשיר פונקציונלי

המומחיות של חברת Davo היא אמנם ייצור ושיווק של מכשירי חשמל מתקדמים למטבח, אך היא לא מסתפקת בכך. מעבר לחווית שימוש יעילה, קלה ומהנה, החברה רואה משמעות גדולה בהיבט העיצובי של המכשירים. למעשה, אלו הם רהיטים לכל דבר, והם מוכרחים להתאים למטבח שלכם באופן מושלם. העיצוב והפיתוח של מיקסרים דאבו נעשה בהנחיית ועל ידי המוחות הגדולים של עולם המטבח והאפייה, אבל לצד הפונקציונליות והמקצועיות, דאבו מיקסרס מתאפיינים בעיצוב מרשים. הם מעוצבים כך שיתאימו לכל סגנון מטבח, בין אם כפרי או עירוני, אמריקאי או צרפתי, וגם מפלטת הצבעים אי אפשר להתעלם.

Davo pro 5750 משווק בצבעים הקלאסיים שחור ולבן, וכן בצבעים עזים ומלאי חיים כמו ורוד מסטיק וכחול רקיע.

מה מיוחד בדגם דאבו 5750?

סדרה 7 של מותג המכשירים האהוב Davo מתאפיינת במספר אלמנטים שהופכים כל דגם בה לייחודי ומותאם במיוחד לאנשי מקצוע. לא רק שהדגם מצויד במנוע חזק של 1800 וואט ו-11 תוכניות מותאמות מראש מביניהן ניתן לבחור את המדויקת ביותר למתכונים שלכם, הקערה של הדגמים גדולה יותר מהרגיל ומעניקה קיבולת גדולה למרבים באפייה.

הקערה, שנפחה 7 ליטרים, עשויה נירוסטה עמידה ועטופה בידיות ארגונומיות וכיסוי סיליקון שמבטיחים נוחות ובטיחות.

המיקסר שקט ומציג את עבודתו בעזרת מסך מגע לשליטה של המשתמש, עליו ישנה בקרה על זמן העבודה, המהירות, זמן השהייה וטיימר.

אם אהבתי את דאבו 5750, מה עוד יעניין אותי?

מיקסרים אחר של חברת דאבו לצד דגם 5750 הוא מיקסר דאבו 6230, שאמנם מתאפיין בהספק מנוע מעט נמוך יותר (1500 וואט), אבל מחזיק בלא מעט יתרונות אחרים:

נוחות

מיקסר דאבו 6230 הוא בעל כבל חשמלי נשלף ומעוצב כך שהקערה ממוקמת על המנוע עצמו לניצול מיטבי של כוח ההנעה.

עיצוב

הדגם הזה מגיע בפלטת צבעים רחבה ומסקרנת הכוללת את הגוונים ורוד פנינה, כחול מלכותי, תכלת, קרם, אדום, כתום, זהב, כסף, שחור ושחור כרום, לבן, שמנת וירוק פנינה.

גם כאן, דאבו לא מתפשרת בכל הנוגע לעיצוב המוצרים.

מקצוענות

קניית מיקסר דאבו מדגם 6230 לא נגמרת בקבלת המכשיר עם סט גנרי של קערה וווים. הרוכשים מקבלים מוצרים נלווים שימלאו את כל המשימות הנדרשות לכל מתכון, לרבות מקציפים לבלילה, מקציפים לביצים ושמנת, מכסה התפחה, וו לישת בצק שמרים, מגרדת לדפנות הקערה, ספטולה, אגס לישה לבצק פריך וקערת הקצפה שקופה הנוספת על הקערה הרגילה בנפח 7 ליטרים.

מה עוד מקבלים ברכישת המיקסר?

בדרך כלל, ברכישת מיקסר מקבלים גם עם קערת מיקסר מותאמת וכן ווי לישה והקצפה. ברכישת מיקסר דאבו, הרוכשים מקבלים הרבה יותר. מעבר לסט הווים שכל אופה וקונדיטור זקוקים לו (לישה, גיטרה ובלון הקצפה), הרוכשים של הדגם מקבלים מגן התזה עם פתח מזיגה נוח שמסייע לשמור על הניקיון והסדר החשובים כל כך במלאכת האפייה.

יש כאן הבטחה למוצר שיספק לכם אפשרויות ליצירה וחוויות קולינריות חדשות ונוסטלגיות לצד ציוד מתקדם. חברת דאבו אף מעניקה לכל הרוכשים 5 שנות אחריות ושירות לקוחות זמין, נגיש ואנושי.

אין פלא שמיקסר דאבו הפך במהירות לבחירה המועדפת על אופים רבים בישראל. הוא עונה על כל הדרישות ברמה הטובה ביותר, החל מהביצועים ועד העיצוב, מתוך הבנה שנראות היא חלק בלתי נפרד משביעות הרצון של הלקוחות. המיקסרים האלו עומדים להיות לצדכם לאורך זמן, וכדי להפיק את המירב מהם החברה כאמור לא רק מספקת 5 שנות אחריות, אלא גם מציעה שירותי תיקונים נגישים במידת הצורך.

1
נגישות