נתנאל דוידי וצמחי מרפא - עולם של רפואה טבעית ושל אפשרויות

נתנאל דוידי וצמחי מרפא – עולם של רפואה טבעית ושל אפשרויות

נתנאל דוידי מציע מגוון רחב של טיפולים בעזרת רפואה אלטרנטיבית וצמחי מרפא, החל מקשיי שינה ועד אלרגיות. כל הפרטים – בכתבה

נתנאל דוידי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

נתנאל דוידי מוכר לרבים בתור מומחה לצמחי מרפא מסוג מסוים אחד, אבל למעשה הוא מטפל בעזרת צמחי מרפא מסוגים שונים – מאז שהבין את הצורך לחפש מרפא מחוץ לגבולות הרפואה הקונבנציונלית. אז איך מגיע לוחם לשעבר בגבעתי, עם תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה, לבחור דווקא ריפוי בעזרת צמחי מרפא?

נתנאל דוידי מול המציאות של נפגעי טראומה בישראל

עם דרך סלולה להצלחה, לפחות למראית עין, נתנאל דוידי היה בדרך לחיות את החלום.

אבל יום אחד הוא עבר תאונה קשה. הוא סבל מפגיעות מרובות בכל חלקי הגוף, שגרמו לו לסבול מכאבים קשים, סחרחורות, כאבי גב וכאבי ראש שלא מרפים.

על כל אלה נוספה פגיעה נוספת – פוסט טראומה. הפציעה הקשה השאירה את חותמה וסירבה להרפות מהנפש.

הרופאים בבית החולים יכלו לעזור רק עד גבול מסוים. הטיפולים הקונבנציונליים שיפרו את המצב רק באופן חלקי – כמו אצל הרבה אנשים אחרים, נפגעי מחלות וטראומות.

נתנאל דוידי גייס לטובת העניין את כל המשאבים הפנימיים שעמדו לרשותו, כדי להפוך למומחה רפואה אלטרנטיבית ולמצוא לעצמו מזור.

לימודים אינטנסיביים של תחומים שונים בעולם הרפואה האלטרנטיבית הכירו לו שלל שיטות ודרכים, ביניהן טיפול בעזרת צמחי מרפא, שיכולים להקל משמעותית על מגוון תופעות לוואי של טיפולים תרופתיים אגרסיביים, על כאבים גופניים ועל סבל נפשי.

תקופה ארוכה של לימודים, הכשרות, קורסים ומסלולי לימודים מגוונים הביאו את דוידי למקום בו הוא נמצא כיום – מומחה לרפואה אלטרנטיבית, בדגש על צמחי מרפא, בתוכם גם קנאביס רפואי.

כיום הוא אחד מהמובילים בתחום הרפואה האלטרנטיבית בארץ, שיש לו יכולת לתת למטופליו לא רק טיפול מיטיב בהתאם למצב שלהם, אלא גם להפנות אותם לטיפולים, להציע להם מינונים נכונים ואף לסייע להם בתהליכים שונים בתוך התהליכים הבירוקרטיים של מערכת הבריאות בישראל.

שיטות הטיפול של נתנאל דוידי

דוידי מוכר בארץ בעיקר בתור היותו מומחה בתחום הקנאביס הרפואי, שיכול לספק למטופליו עצת מומחה לגבי הזן המתאים להם, המינון הנכון, אופן הנטילה ואפילו אביזרים נלווים ומהי הדרך הטובה ביותר לקבל רישיון חוקי לשימוש בקנאביס רפואי.

אבל נתנאל דוידי בהכשרתו הוא קודם כל מטפל אלטרנטיבי, המציע למטופליו טיפולים מעולם הרפואה הסינית, בשילוב מגוון סוגי טיפולים נוספים: כוסות רוח, דיקור סיני ויפני, שיאצו, טווינא וגם כאמור – צמחי מרפא, בתוכם גם קנאביס רפואי.

המטרה היא לשלב מספר סוגי טיפולים כדי לספק לכל מטופל את התמהיל המדויק עבורו ועבור המצב הרפואי שלו, בהתאם למאפיינים האישיים של כל אחד. שילוב השיטות מצליח להביא למטופלים הקלה ניכרת ברמת הכאבים הפיזיים והנפשיים, להקל על תסמיני מחלה ועל תופעות לוואי של טיפולים תרופתיים, להאיץ את זרימת החמצן בדם ולעזור לגוף לבנות את עצמו מחדש.

לאילו מצבים מתאים טיפול עם צמחי מרפא?

ההפתעה הגדולה למי שלא מכיר את התחום היא, שצמחי מרפא יכולים לסייע לטפל כמעט בכל דבר. קצת קשה להאמין – פשוט כי התרגלנו לקבל אנטיביוטיקה ושלל תרופות מסחריות לטיפול בכל בעיה, אבל חלק גדול מהתרופות מקורן בצמחים.

כיום, בעזרת נתנאל דוידי, מטפל מקצועי בצמחי מרפא, התאמה נכונה של סוג הצמח, אופי הטיפול והמינון הנכון, אפשר לטפל כמעט בכל דבר:

  • בעיות ומחלות של מערכת העיכול
  • קשיי שינה
  • חוסר איזון הורמונלי
  • בעיות במערכת הנשימה
  • אלרגיות
  • בעיות עור ועוד

לסיכום, נתנאל דוידי מציע מגוון רחב של טיפולים בעזרת צמחי מרפא ושיטות נוספות של רפואה אלטרנטיבית, אשר מאפשרות לכם לחוות הקלה במגוון תסמינים, כאבים ותופעות לוואי.

רוצים לגלות עוד? לחצו כאן למעבר לאתר.

1
נגישות