דן דיל - כלי מטבח, מוצרי ניקיון ועוד

דן דיל – כלי מטבח, מוצרי ניקיון ועוד

החל מסירים ומחבתות ועד חומרי ניקוי, אפילו הפריטים הכי בסיסיים בבית חייבים להיות איכותיים. רגע לפני שאתם שולחים את היד וקונים, שימו לב שלא רק המחיר קובע

דן דיל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בכל בית, ולא משנה אם מדובר אם מתגוררת בו משפחה או אדם אחד, יש מספר פריטים חיוניים והכרחיים להתנהלות היומיומית שלנו. בין אלה, יש כמובן כלי מטבח (החל מכלי הגשה ועד כלים לבישול) ומוצרי ניקיון. חלק מהפריטים האלה מתכלים וחלק קבועים, ולכן חשוב שהם יהיו איכותיים ונוחים לשימוש.

אילו מוצרים חיוניים בכל בית?

לא משנה כמה נפשות מתגוררות בבית, יש כלי מטבח שחייבים להימצא בו. בין היתר, מדובר בסט סכו״ם שכולל מזלגות, כפות, סכינים וכפיות. כדאי שאלה יהיו בכמות מספקת, כדי שלא תצטרכו לשטוף כל הזמן כלים. כמבן שהאיכות חשובה – כך שהם לא יחלידו ויהיו עמידים לאורך זמן. מן הסתם, בכל מטבח חייבות להיות גם צלחות וקערות, ואפילו אם אינכם מבשלים הרבה – כל אחד צריך לפחות סיר איכותי אחד בגודל מספק, ומחבתות שיתאימו לבישולים שונים. בעת הרכישה חשוב שתבדקו מאילו חומרים מיוצרים הכלי שאתם רוכשים. קראו את המידע שמופיע עליהם בנוגע לחסינות נגד החלדה, שימוש במדיח והתאמה לסוגי כיריים שונים.

ומה עם כלי הגשה וכלים לבישול? כדאי להצטייד בכף סיליקון שניתן להשתמש בה בזמן בישול וטיגון, מסננת איכותית ומגרדת מותאמת. בסופו של דבר, כלים בסיסיים לבישול הם לא פינוק, אלא ממש "כלי עבודה".

כלי עבודה חיוניים אחרים הם כמובן מוצרי ניקיון בסיסיים כמו מטאטא, יעה, מגב, דלי,  מטליות וסחבות. כל אלה הם אמנם מוצרים בסיסיים שלעתים נדמה שאין מה לחשוב עליהם יותר מדי, אבל האמת היא שגם במוצרים הכי בסיסיים יש איכויות שונות, וכדאי שתוודאו שאתם מצטיידים במטאטא איכותי, במגב שבאמת מנגב וביעה שבאמת קל להשתמש בו – אחרת תמצאו את עצמכם עובדים קשה לחינם. שימו לב שבין חומרי הניקוי אפשר למצוא חומרים מתקדמים שמותאמים בדיוק למשטח שאתם צריכים.

איך לבחור מוצרים איכותיים?

כאמור, כשאתם רוכשים כלי בישול או מוצרי ניקיון, חשוב לוודא שהם איכותיים ומיוצרים מחומרים עמידים ובטוחים. למשל, כלי מטבח שעשויים מברזל יהיו חזקים ועמידים. במוצרי ניקוי, מטליות צריכות להיות עשויות מבדים סופגים וחזקים. עד כמה שמטלית נראית כמו מוצר סתמי, אפילו במוצר הזה יש סוגים שונים, ויש כיום טכנולוגיות שממש מאפשרות למטלית להיות אפקטיבית יותר מאשר סתם בד רגיל.

את הקניות הללו אפשר לעשות בכל מיני חנויות, אחת מהן היא רשת דן דיל – שלקוחותיה מדווחים על שביעות רצון גבוהה מהמגוון ומהאיכות.

לסיכום

מוצרי מטבח, ניקיון ובישול הם פריטים יומיומיים שלעתים קרובות אנחנו לא ממש חושבים הרבה לפני שאנחנו רוכשים אותם, אולם דווקא משום שאלה מוצרים שאנחנו משתמשים בהם כל הזמן, כדאי לבחור במוצרים איכותיים – שיהיו גם נוחים לשימוש, גם בטוחים לשימוש, גם יעילים וגם עמידים לאורך זמן.

1
נגישות