על רקע הקורונה: מי שהזמין טיסות לאירופה באל על יכול לדחות את הטיסה ללא קנס

על רקע הקורונה: מחזיקי כרטיס טיסה לאירופה באל על יכולים לדחות את הטיסה

ביטול טיסה בצל הקורונה… אם יש לכם כרטיסי טיסה באל על לאירופה תוכלו כעת לשנות את מועד היציאה עד אמצע החופש הגדול ללא קנס. פרטים – באתר פואנטה

טיפים לטיסות זולות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אל על מכריזה על עוד עוד הקלות בתנאים של הקפאת ושינוי טיסות. על רקע התפשטות הקורונה בעולם והמלצת משרד הבריאות להימנע מטיסות לחו"ל ככל הניתן, אל על מודיעה על הקלה נוספת במדיניות בכל טיסותיה אל ומאירופה. צרכנים שיש להם כרטיס טיסה לאירופה ליציאה עד 31.3.20 ומעוניינת לשנות את מועד הטיסה – יכולים כעת לעשות זאת ללא קנס או תשלום דמי שינוי. מדובר בכרטיסי טיסה של אל על מכל הסוגים, לכלל יעדי החברה באירופה. מחזיקי כרטיסים אלה יכולים כעת לשנות או להקפיא את הכרטיס שברשותם ליציאה עד 31/7/20 (כולל), ללא תשלום דמי שינוי או טיפול (בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה ככל שיהיו).

  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המדיניות בכל עת.

מדיניות ביטול טיסה באל על על רקע הקורונה

אל על נקלעה למשבר קשה מאוד לאור התפרצות הקורונה בעולם. זה התחיל באזהרת מסע לסין ובביטול טיסות לסין, נמשך בביטול טיסות אל על להונג קונג והתרחב לביטול טיסות אל על לאיטליה וביטול טיסות אל על לתאילנד. אל על אף תדחה את השקת קו הטיסות הישירות לטוקיו, שהיה אמור להיות גולת הכותרת של פעילותה בתקופה הקרובה.

לאור הירידה החדה במספר ההזמנות, פרסמנו כאן באתר פואנטה כי לאחרונה אל על הגמישה את מדיניות ביטול טיסה לבעלי כרטיס קלאסיק – אך נראה שזה לא הספיק כדי לשפר את תמונת ההפסדים שנגרמה לחברת התעופה.

לפני מספר ימים הודיעה אל על לבורסה כי נכון לעכשיו, ההפסדים שהיא צפויה לספוג עומדים על עד 70 מיליון דולר, אך מדובר בהערכה חלקית שלא לקחה בחשבון את ההמלצה של משרד הבריאות להימנע מטיסות לחו"ל באופן גורף. מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין, התריע מפני פיטורין של 1000 מתוך 6,200 עובדי אל על באופן מיידי.

גם ארקיע וישראייר נמצאות במשבר, אשר החל עוד כתוצאה מסגירת שדה התעופה שדה דב שמשם הן הוציאו טיסות לאילת. כעת הן מובילות צעדי התייעלות וצמצומים.

ההסתדרות: מדובר במצב חירום

היום הפגינו עובדי אל על בנתב"ג, במחאה על הצעדים הצפויים בחברה על רקע המשבר.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הגיע למקום ואמר: "אנחנו במצב חירום. כשיש מצב חירום צריך להתייחס אליו ככזה. אני מצפה שכל הרשויות במדינת ישראל יעזרו לאל על וימנעו את קריסתה ואת קריסת שאר החברות הישראליות, ישראייר וארקיע. אני הולך להנחות את כל הוועדים של ההסתדרות לטוס מעתה רק עם חברות התעופה ישראליות – זה הזמן להראות חוסן ולכידות. אני פונה לממשלת ישראל ולעומד בראשה – זוהי שעת חירום ויש להזרים סכום ראשוני לחברה על מנת שתוכל לעבור את התקופה. כולם צריכים להתגייס לטובת העניין, לא רק לדבר – אלא לעשות. לא צריך להקים עוד ועדה, אלא לקבל החלטות".

נזכיר כי יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד התריע עוד בטרם החמיר משבר הקורונה, מפני מצבן של חברות התעופה הישראליות העומדות בפני אתגרים רבים.

כל העדכונים על הקורונה, הטיסות ומה שביניהם – גם בעמוד הפייסבוק של פואנטה. פרגנו לנו בלייק!

עוד כתבות מעניינות בפואנטה

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות