וירוס קורונה: אל על מפסיקה את הטיסות לסין, וכך גם חברות תעופה אחרות

וירוס קורונה: אל על מפסיקה את הטיסות לסין, וכך גם חברות תעופה אחרות

עוד ועוד חברות מודיעות על ביטול טיסות לסין. אל על הגדירה מהם תנאי הביטול, משרד הבריאות ממשיך להמליץ להימנע מטיסות לסין

ביטול טיסות לסין
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

וירוס הקורונה ממשיך להכניס לבהלה את העולם – ובצדק. מספר הנדבקים והמתים עולה כל העת. מי שעד עתה התלבט אם לטוס לסין, כנראה מתלבט עכשיו קצת פחות. גם האפשרויות שלו מצטמצמות, בשל החלטות של חברות תעופה לבטל או לצמצם טיסות לסין. היום הודיעה אל על על הפסקת טיסותיה לבייג׳ין עד לתאריך 25 מרץ 2020 (כולל).

טיסה 096 מבייג׳ין לנתב״ג, היום, תשוב ארצה כמתוכנן.

מאל על נמסר כי היא תאפשר ללקוחותיה המחזיקים בכרטיסי טיסה לסין והונג קונג שכורטסו עד 26/1/20, לבטל או לשנות את מועד הטיסה ללא תשלום דמי ביטול, שינוי וטיפול עד סוף חודש פברואר.

יצוין כי באל על התקשו למצוא צוותי אוויר שמוכנים לטוס לסין. עוד יצוין כי כפי שדיווחנו במדור הבריאות כאן באתר פואנטה חדשות צרכנות, כבר לפני כמה ימים משרד הבריאות יצאה בקריאה לאזרחי ישראל להימנע מטיסות לסין.

ביטול טיסות לסין – בכל העולם

אל על לא הראשונה לבטל את הטיסות לסין, וכנראה גם לא האחרונה. חברת התעופה בריטיש איירוויס הייתה הראשונה להכריז על ביטול כל הטיסות לסין, ואחריה הודיעו על צעד דומה חברות תעופה נוספות, ביניהן אמריקן אייליינס, קתאי פסיפיק, יונייטד איירליינס, לופטהנזה, אייר אינדיה ופינאייר (חלקן, כמו אייר קנדה וחברות תעופה מהונג קונג, רק מצמצמות את מספר הטיסות בשלב זה).

נכון לשעה זו, בסין מדווחים על 7,700 מקרים של חולי קורונה ועל מותם של 170 חולים. כ-60 מיליון סינים נמצאים בסוג של הסגר חלקי או מלא.

בישראל יקיים היום בשעה 18:00 משרד הבריאות ישיבה של הצוות לטיפול במגפות.

הדיון במעמד שר הבריאות יעקב ליצמן, מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב ונציג הקבע של ארגון הבריאות העולמי (WHO) בישראל ד״ר לואיג׳י מיילרוני.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות