ערב חברה? קבלו 5 רעיונות וטרנדים חדשים לערבי חברה מגבשים וחווייתיים

ערב חברה? קבלו 5 רעיונות וטרנדים חדשים לערבי חברה מגבשים וחווייתיים

ערב חברה הוא אירוע שהעובדים מצפים לו וגם זוכרים אותו שנים קדימה. זו הזדמנות מצוינת להביע את ההערכה לעובדים וגם לאפשר להם לצאת מהשגרה. קבלו כמה רעיונות

ערב חברה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תכנון ערב חברה לעובדים הוא מלאכת מחשבת של ממש. מבחינת החוויה והערך לעובדים, ערב כזה הוא אירוע משמעותי שייזכר למשך שנים, ומן הסתם, ראוי להתייחס אליו בכובד ראש.

המטרות העיקריות של ערב חברה עבור העובדים הן לאפשר לעובדים לצאת מהשגרה, להשתחרר מלחצי היומיום בעבודה, לפנק אותם ולהעצים אותם. בנוסף הוא מיועד להביע את תחושת ההערכה הכנה כלפי העובדים ולחזק את הקשר ואת התקשורת בין העובדים. במאמר זה תוכלו למצוא מספר רעיונות לערבי חברה מיוחדים.

לשם הכנת המאמר ביקשנו להיעזר בחברת "פרוצ'י הפקות", המתמחה בהפקת ערב חברה לחברות וארגונים ובהפקות אירועים לחברות. לפני שנצלול פנימה, נשתף במשפט אחד שחזר לאורך כל המפגש עם מפיקי פרוצ'י – והוא אפקט ה"וואו". לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, הכי חשוב זה להפתיע, בין אם מדובר במיתוג מנצח, אוכל ברמה אחרת ועד להפתעות לא מתוכננות לאורך כל האירוע.

אז הנה מספר רעיונות בסיס שאתם יכולים לעטוף כל אחד מהם בהפקה מרשימה שייתנו לערב שלכם טוויסט מנצח:

1. ערב חברה במסעדה

ערב לעובדים במסעדה הוא קונספט מוכר ומוצלח, מי לא אוהב לאכול? תוכלו להזמין את העובדים לארוחת שף באחת המסעדות המובילות בארץ, כל התהליך יימשך כמספר שעות, במהלך ארוחת השף עובדי החברה ייהנו מחוויה קולינרית יוצאת דופן שתתחיל במנות ראשונות, תעבור דרך מנות עיקריות ויינות איכותיים ולבסוף מקינוח מושחת. אי אפשר לטעות כשבוחרים בילוי כמו מסעדה לערב מהנה.

2. ערב חברה לעובדים בסגנון פעיל – לייזר טאג

ערב חברה לעובדים בלייזר טאג הוא ערב חברה בסגנון חדשני, אתם יכולים להיות בטוחים שכל העובדים שלכם עוד לא חוו אירוע כזה במסגרת העבודה. לייזר טאג היא למעשה פעילות ספורטיבית אתגרית המספקת הנאה רבה, ללא כל סיכון להיחבל. במהלך הפעילות העובדים יתחלקו לקבוצות וישחקו אחד נגד השני.

אם אתם רוצים לארגן לצוות העובדים שלכם אירוע חדשני בקצב מהיר, אין ספק שערב חברה בסגנון לייזר טאג הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

3. ערב מגבש במיוחד – החלקה על הקרח

דמיינו לעצמכם סיטואציה שבה מנהל החברה מחליק על הקרח לצד המזכירה שלו ומנסה לשמור על איזון על מנת לא ליפול ולבייש את עצמו, אתם חושבים שזה מצחיק? אנחנו בטוחים שזה מצחיק. ערב חברה בסגנון החלקה על הקרח יעלה את רמת הגיבוש של עובדי החברה באופן משמעותי, אי אפשר שלא לצחוק כשאתה רואה אנשים שבדרך כלל לבושים בחליפות ועניבות מחליקים על הקרח ומשתדלים לא ליפול. תהיו בטוחים שלא תפסיקו לראות חיוכים מרוחים על פניהם של כל העובדים.

החיסרון הוא שאם בחברה שלכם ישנם עובדים בעלי מגבלות פיזיות כאלה ואחרות, יכול להיות שהם לא יוכלו להשתתף בפעילות.

4. זמרי החברה נחשפים – ערב בסגנון קריוקי

ערב חברה בסגנון קריוקי הוא ערב מצחיק, מגבש, שובר את הקרח וגם יכול להיות שאחד מעובדי החברה שלכם הוא אייל גולן הבא אז שווה לנסות. נכון, עובדים מסוימים יהיו יותר מופנמים ויתביישו לשיר, אך תהיו בטוחים כי בסוף הערב כל עובדי החברה ישירו יחדיו בקולי קולות או יותר נכון לומר, יזייפו יחדיו.

היתרון העיקרי של ערב מן הסוג הזה (מעבר לנושאים שכבר דיברנו עליהם) הוא האפשרות הניתנת לכל עובד להביע צד מסוים באישיות שלו דרך השירה. אנו ממליצים לכם להביא מפעיל קריוקי מקצועי ובעל ניסיון, כמו כן מומלץ לשלב אלכוהול ואוכל טוב בחגיגה.

5. מי העובד החד ביותר? ערב בסגנון חדר בריחה

אחד המאפיינים החשובים ביותר בצוות עובדים הוא היכולת שלהם לתפקד יחד כצוות. ערב חברה בסגנון חדר בריחה ישפר את עבודת הצוות של העובדים ברמה פלאית. על מנת להצליח ולסיים את חדר הבריחה, הם יהיו חייבים לשתף פעולה. מעבר לכך יהיה עליהם לחלק את התפקידים בין משתתפי המשחק, עובדי החברה יצטרכו לחשוב מחוץ לקופסא על מנת לפתור חידות מסוימות בחדר הבריחה. בסופו של דבר לכל עובדי החברה יש מטרה משותפת והיא לסיים את חדר הבריחה, באמצעות חדר הבריחה עובדי החברה ילמדו כיצד לפעול יחד על מנת להשיג מטרה משותפת.

לסיום נחזור ונאמר, הכול תלוי בחוויה שאנחנו מספקים לעובדים שלנו, כמה הצלחנו להפתיע אותם, כמה הצלחנו לעמוד בציפיות שלהם ואף להתעלות מעליהן. כל רעיון שהוזכר פה ניתן לבצע באופן עצמאי כמובן אך אפשר גם לעטוף אותו עם הפקה מושקעת שתיקח את כל האירוע לרמה אחרת לגמרי.

במגזין שלנו "כדאי לדעת" תמצאו עוד מגוון מאמרים בנושאים שונים להרחבת אופקים או הקשורים לענייני היום יום. מוזמנים להמשיך לקרוא ועד אז בהצלחה באירוע הבא.

1
נגישות