אפליקציית התשלומים Colu מציעה הטבות חדשות לתל אביבים ולחיפאים

אפליקציית התשלומים Colu מציעה הטבות חדשות לתל אביבים ולחיפאים

מה גובה ההחזר הכספי שיקבלו תל אביבים בשדרות ירושלים דרך אפליקציית התשלומים Colu, ואילו הטבות ניתנות בחיפה? פואנטה עם הפרטים

אפליקציית קולו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שתי יוזמות מעניינות של אפליקציית Colu (קולו) יוצאות לפועל בימים אלה – האחת מיועדת לתושבים ולעסקים התל אביביים הסובלים מעבודות הרכבת בשדרות ירושלים, והשנייה מיועדת לחיפאים בכל רחבי העיר.

הטבות COLU בתל אביב-יפו: החזר על קניות בשדרות ירושלים

תל אביביים שמורידים את אפליקציית קולו ומשלמים במטבע העירוני, יכולים לקבל במהלך חודש פברואר קאשבק (החזר כספי) של 17% על קניות בשדרות ירושלים ביפו. מדובר במהלך שמובילה עיריית תל-אביב-יפו, לאור הפגיעה שחוו עסקים ביפו כתוצאה מהעבודות על הרכבת.  ההחזר ניתן על קניית מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לבית, בגדים, אביזרים לחיות מחמד ועוד, על בילויים במסעדות, ועל שירותים כמו תספורת וטיפולים קוסמטיים. ההטבה תהיה תקפה במהלך חודש פברואר, בימים א׳-ה׳. בימי ו' תינתן הטבה של 5% קאשבק במטבע העירוני.

ההטבה לעידוד עסקים לאורך השדרה חוזרת בפעימה שנייה, אחרי פיילוט ראשון מוצלח בסתיו 2019. לדברי עמוס מאירי, מייסד-שותף ומנכ"ל Colu, במסגרת הפיילוט בחודש אוקטובר האחרון בשיתוף עיריית תל-אביב- יפו, הגיעו לעסקים בשדרת ירושלים אלפי לקוחות: "הצלחנו להניע מעל ל-4,000 משתמשי Colu לאזור שדרות ירושלים. במסגרת הקידום, מעל ל-2 מיליון ש״ח הגיעו לעסקים בשדרה".

נזכיר במסגרת העבודות להקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בשדרות ירושלים, מוחלפות התשתיות בשדרה והיא מרוצפת מחדש, במקביל לחידוש תאורת הרחוב ולהצבת ריהוט חוצות דקורטיבי.

פרסום בפואנטה

על רקע הקשיים שחווים עסקים בתל אביב-יפו והפגיעה הקשה בהכנסותיהם, רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו, מתחייב שהעירייה תמשיך לפעול להקל על בעלי העסקים והתושבים ולסייע להם לעבור את התקופה המורכבת של עבודות הרכבת הקלה".

על מנת ליהנות מההטבה, יש צורך להירשם להטבה באפליקציית Colu.

שישיקולו – הטבות קולו לתושבי חיפה

תושבי חיפה שיורידו את אפליקציית קולו, יקבלו הטבות מתחלפות באזורים שונים בעיר באופן חד יומי בחודש פברואר. כאמור, מדובר בהטבות התקפות ליום אחד בלבד – כך שכדאי לוודא לגבי המיקום וההטבה.

ההטבה הראשונה תהיה 10% החזר כספי (קאשבק) בכל תשלום עם Colu בעיר התחתית והנמל, בנוסף להטבה הקבועה העומדת על 5%.

פואנטה

שבוע לאחר מכן, ה-14.2, שישיקולו יגיע לכרמל-מרכז חורב ומוריה וב-21.2 לשכונת הדר ושוק תלפיות.

הטבת שישיקולו תהיה מוגבלת עד 1,000 שקל, בעוד שההטבה הקבועה תהיה ללא הגבלה.

לדברי מאירי, השימוש בהטבות מתחלפות ומשמעותיות באזורים שונים בעיר, מאפשר ל-Colu לחזק את העסקים הקטנים ולהניע אליהם קהל גדול של לקוחות במועדים קצרים: "כך כולם מרוויחים, המשתמשים מקבלים החזר כספי משמעותי והעסקים מגדילים את מספר הלקוחות".

מה זה בכלל אפליקציית קולו?

אפליקציית התשלומים קולו (Colu) היא אפליקציה מיוחדת, משום שבניגוד לאפליקציית ביט, אפליקציית פפר PAY או אפליקציית פייבוקס, היא מיועדת לתשלום מקומי. משתמשים באפליקציה נהנים מהטבות והחזר כספי (קאשבק) ברכישות בעיר מגוריהם, כאשר השימוש בהם מגדיל את הצריכה באותה העיר. בשלב זה היא פעילה רק בתל אביב ובחיפה. יש לה 200 אלף משתמשים, היכולים לשלם בכ-1,500 בתי עסק.

בעלי העסקים שעובדים עם האפליקציה, משלמים לה עמלה. נכון לעכשיו לא כל העסקים משלמים את אותו סכום, כך שיש כאלה שמשלמים רק חצי אחוז ויש כאלה שמשלמים 3%-4%, אך החל מ-1 במרץ העמלה תהיה אחידה ותעמוד על 1%, בנוסף לדמי חבר של 75 שקל בחודש.

כלומר, מדובר בארנק דיגיטלי עירוני שהמטרה שלו היא לא רק להוות אמצעי תשלום, אלא להשפיע על דפוסי ההתנהגות הצרכנית של קהילות מקומיות. המודל של Colu משלב אפליקציית תשלומים עם מערכת הטבות (תכנית נאמנות עירונית), כך שנוצר חיבור בין התושבים, העסקים והעיר.

פואנטה





 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות