איך בוחרים את כרטיס הקאשבק הטוב ביותר?

איך בוחרים את כרטיס הקאשבק הטוב ביותר?

הרעיון שעומד מאחורי כרטיס אשראי קשבאק הוא שהלקוח מקבל חזרה חלק מהכסף שהוא מוציא. אז איך תבחרו את כרטיס הקאשבק המתאים לכם?

(תוכן מקודם)

כרטיס אשראי שמוגדר כרטיס CashBack הוא פתרון מפתה – מי לא היה רוצה להרוויח כסף חזרה על רכישות יומיומיות? עם מגוון רחב של כרטיסי קאשבק בשוק, שכל אחד מהם מציע הטבות ייחודיות, הבחירה בכרטיס הטוב ביותר יכולה להיות מכריעה. כדי לפשט את המשימה הזו, הנה כמה גורמים מרכזיים שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת כרטיס אשראי קאשבק שיהיה אידיאלי לצרכים שלכם.

העריכו את הרגלי ההוצאות שלכם

הצעד הראשון בבחירת כל כרטיס אשראי הוא הבנת דפוסי ההוצאות שלכם. האם אתם מרבים לסעוד בחוץ? האם אתם טסים באופן תדיר? ככל שתזהו בצורה מדויקת מהם השימושים העיקריים בכרטיס ועל מה אתם בדרך כלל מוציאים כסף, תוכלו לבחור כרטיס שמציע את מירב ההחזר הכספי עבור הקטגוריות הספציפיות הללו.

בחנו שיעורי תגמול

כרטיסי קאשבק שונים מספקים היקף שונה של תגמול בהתאם לסוג הרכישה או השימוש. חלקם מציעים החזר כספי בתעריף אחיד על כל הרכישות, בעוד שאחרים מתאימים לרכישות מסוימות, או פועלים על פי רמות שנקבעות בהתאם לתדירות התשלומים. הקפידו לוודא שהכרטיס מתאים להרגלים שלכם.

בדקו את גובה דמי השימוש

למרות שזה מפתה ללכת על כרטיסים עם תעריפי קאשבק גבוהים, חלק מהכרטיסים הללו מגיעים עם עלות חודשית מאוד לא משתלמת. תמיד קחו בחשבון את התשלום על הכרטיס, ונסו לנהל עליו משא ומתן.

קראו את האותיות הקטנות

חשוב לקרוא את התנאים וההגבלות לפני הגשת בקשה לכרטיס אשראי כלשהו. האותיות הקטנות כוללות פירוט על גובה התגמול המינימלי והמקסימלי, מתי אפשר לממש את הקשבאק ועוד.

בדקו את אפשרויות הפדיון

כרטיסים שונים מגיעים עם שיטות מימוש שונות, כאשר בדרך כלל ההחזר הכספי מתבצע באמצעות גיפט קארד. העריכו את הנוחות והגמישות של אפשרויות אלה.

שקלו את מתנות ההצטרפות

כרטיסי קאשבק מסוימים מציעים מתנות משתלמות למשתמשים חדשים, אם הם מוציאים סכום מסוים בתוך מסגרת זמן מוגדרת, או עבור דברים אחרים. הטבות אלה יכולות להגביר את הרווחים הראשוניים שלכם מהכרטיס.

בררו לגבי שימושיות בינלאומית

אם אתם טסים לעתים קרובות או מבצעים עסקאות תכופות באתרים זרים, שקלו כרטיסים שאינם גובים עמלות גבוהות על עסקאות במט"ח. כמו כן, ודאו שהכרטיס מקובל באופן נרחב ברחבי העולם.

שאלו על הטבות נוספות

הסתכלו מעבר לקאשבק בלבד. הטבות נוספות כמו ביטוח נסיעות, הנחות ומבצעים יכולות להוסיף ערך לכרטיס האשראי.
סקרו את דירוג האשראי שלכם

דירוג אשראי

טיפ אחרון חביב: בדקו את דירוג האשראי שלכם לפני הגשת הבקשה. כרטיסי קאשבק מסוימים דורשים דירוג אשראי טוב עד מצוין, ולכן חיוני לדעת היכן אתם עומדים.

לסיכום

בחירת כרטיס הקאשבק הטוב ביותר היא עניין של התאמת תכונות הכרטיס להרגלי ההוצאות האישיים ולמצב הפיננסי שלכם. על ידי הערכה יסודית של כל הגורמים שהוזכרו לעיל, אתם יכולים לקבל החלטה מושכלת ולמקסם את רווחי ה-cashback.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
1
נגישות