איך לבנות אאוטפיט כלה מטריף לחתונה מלאה בסטייל?

איך לבנות אאוטפיט כלה מטריף לחתונה מלאה בסטייל?

זו לא רק השמלה, ולא רק הנעליים ולא רק השיער – אאוטפיט כלה מורכב מאוסף של פרטים גדולים וקטנים, והוא חייב להיות גם נוח. היכנסי לפרטים

אאוטפיט כלה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

יום החתונה הוא היום החשוב ביותר בחייהן של נשים רבות. יש הרבה דברים לדאוג להם, אבל בין הנושאים שהכי מעסיקים את הכלה הוא האאוטפיט שהיא תככב בו. מדובר באירוע המאפשר לכלה ליצור מראה שהוא לא רק מחמיא אלא ממש נוצץ, כך שהטעם הייחודי שלה בא לידי ביטוי ברמה הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, תהליך של בניית אאוטפיט המורכב משמלה, נעליים ואקססוריז, יכול להיות מורכב ולעיתים מבלבל. כדי לסייע לכלות המבולבלות בבחירה החשובה הזו, הנה כמה טיפים שבעזרתם אפשר ליצור לוק חתונה מלא בסטייל.

בחירת נעליים – אלגנטיות בשילוב אמירה אישית

חלק בלתי נפרד מלוק החתונה כולל כמובן את נעלי הכלה. מאחר שמדובר בנעליים שצריכות לשרת אותך לא רק לטובת הצילומים אלא גם לטובת עמידה ממושכת, רצוי להימנע מרכישה של נעל עקב גבוהה מדי שאינה נוחה שעלולה להוביל לכאבים ואפילו חתכים.

במקום זאת, חשוב לבצע רכישה של נעלי כלה נוחות ואופנתיות שיהפכו להיות חלק מהותי מהלוק הסופי. נוחות וסטייל הם מונחים שאומנם לא תמיד הולכים ביחד, אולם בעולם נעלי הכלה ניתן בהחלט לומר כי ניתן למצוא את הנעל הנוחה והאופנתית ביותר, ובכך ליצור לוק יפהפייה שיגרוף מחמאות אבל חשוב מכך, לאפשר לך ליהנות מהערב החשוב בנוחות המרבית.

שמלת כלה – היצמדות לסטייל האישי

כאשר את בוחרת את שמלת הכלה שלך ובונה את הלוק המושלם, ההיצע הוא עצום ובהתאם לכך גם הבלבול וחוסר המיקוד. על מנת להיות מדויקת בבחירה, רצוי לתאם פגישה אצל שלוש מעצבים ומעצבות לפחות, וכן להיצמד לסטייל האישי במקום להשקיע את כספך בשמלה שלא רק מחמיאה לך אלא גם לא תואמת את האישיות שלך.

לפני ההגעה לפגישות, היכנסי לעמודים של מעצבים ומעצבות בשביל לבחון את הדגמים ובהתאם לכך גם לקבל החלטה שתסייע לך לסנן ולדייק את הבחירה. בחירה של שמלת כלה צריכה להתבצע הן בהתאם לאופי של האירוע (אירוע שנערך באוויר הפתוח או אולם) וכן תוך שימת דגש על נוחות.

הקדישי זמן למחקר ושיטוט, ובמידת הצורך מומלץ להיעזר בחברות קרובות ובנות משפחה, לטובת קבלת ההחלטה הסופית על שמלה שגם תהיה יפה לצילומים אך גם נוחה וכיפית לקראת הריקודים עד אור הבוקר.

אקססוריז

על מנת לשדרג את הלוק ולהפוך אותו לשיקי ועל-זמני, רצוי לתאם עם הספר לניסיונות ובדיקות לגבי אקססוריז לשיער כמו כתר, פרחים או שילוב של תכשיט. מדובר באלמנט קטן אך משמעותי מאוד מבחינת הלוק הסופי, כאשר היום הנגישות לאקססוריז במחירים נוחים ועם שימת דגש על התאמה אישית הוא גבוה יותר מאי פעם.

מלבד אקססורי לשיער, ניתן לשלב גם תכשיטים יפים שתואמים את הטעם האישי שלך וכן משתלבים היטב עם הלוק הכללי. באופן כללי, רצוי לבחור בתכשיטים עדינים שלא יגנבו את ההצגה מהשמלה והנעליים, אלא שישתלבו ויעצימו את המראה הכלתי שלך.

לסיכום

יצירה של לוק מחמיא לחתונה יכולה להיות אתגר, בייחוד לאור המגוון העצום של האפשרויות לבחירה. בנייה של לוח השראה עם אלמנטים כמו שמלות, נעליים וכן אקססוריז יאפשר לך להיות ממוקדת, ובהתאם לכך ליצור לוק שיקי ובלתי נשכח לקראת היום החשוב ביותר בחיים – יום החתונה. שיהיה במזל טוב ובהצלחה!

1
נגישות