ד"ר שגית משולם - ניתוחי חזה

ד"ר שגית משולם – ניתוחי חזה

בין אם החזה גדול ובין אם הוא קטן, נשים רבות מתעניינות בנושא של ניתוחי חזה. יש לא מעט מידע שכדאי להכיר – היכנסו לכתבה

ניתוחי חזה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

תחום הניתוחים הפלסטיים צומח בשנים האחרונות בעקבות הרשתות החברתיות ושינוי מודל היופי בחברה. נשים רבות הולכות אחר החלום לשינוי מאפיין שמפריע להן בחזות החיצונית. בפני מי ששוקלת ניתוח לשינוי החזה ומחפשת מנתחת מומלצת בעלת ניסיון, עומדות אפשרויות כמו ד"ר שגית משולם ודומות בתחום.

הגדלת חזה

הניתוח הראשון, המבוקש והשכיח ביותר בקרב הניתוחים הפלסטיים הוא ניתוח הגדלת חזה . נשים רבות מעוניינות לייצר מראה חיצוני פרופורציונלי ומושך בעזרת הגדלת שדיים. ישנן נשים שמעוניינות בסימטריה של השדיים וכאלו שרוצות לקבל מראה אסתטי לאחר הנקות והריונות. הניתוח מתבצע לרוב בהרדמה כללית ודרך חיתוך מתחת לבית השחי ומוגדר כניתוח קל. הוא מתבצע במשך כשעה ודורש החלמה מלאה של שבוע ולאחר מכן הסתגלות נורמטיבית כמו לכל שינוי אחר. עבור מי שמעוניינת בניתוח הגדלת חזה, תמונות וסרטונים באינטרנט יכולים לתת תמונה כללית של התוצאות המתקבלות.

סוגי החומר

כיום סיליקון הוא החומר הנפוץ ביותר להגדלת החזה. מדובר בסוג של ג'ל שמגיע בתוך שק, ניתן לעצב אותו כך שייראה טבעי והוא מגיע בגדלים וצורות שונים. עד כה, לא נמצאו הוכחות לתופעות לוואי חריגות עקב השתלות הסיליקון ועקב אטימותו של שק הסיליקון, והיותו סטרילי ונקי מחומרים רעילים, הוא לא יכול לייצר אלרגיה בגוף לאחר ההשתלה. הגדלת חזה יכולה להיעשות בצורות וסוגים שונים ולהבטיח חזה בגדלים שונים.

הניתוח, דורש הכנה הכוללת בדיקות מקיפות, פגישות ייעוץ, ובחירה של הטכניקה המועדפת לאחר איסוף המידע.

הקטנת חזה

ישנן נשים רבות שמבקשות ניתוח הקטנת חזה עקב כובד המשקל, כאבי גב ובעיות נוספות. מטרת הניתוח היא להוציא רקמות שד, עודפי עור ועודפי שומן, שמאפשרות לאחר מכן קלות של הגוף והתנועה, שיפור בפריחות וגם חיזוק של הביטחון העצמי עקב השינוי החיצוני. מגיל 17 ו-18 ניתן לבצע את הניתוח כיוון שכבר בגיל הזה החזה מגיע לתום צמיחתו. בדומה לניתוח הגדלת החזה, יש לבצע הכנות מקדימות שכוללות פגישות ייעוץ ומציאה של הטכניקה המועדפת. ניתוח זה נחשב קל יותר כיוון שאין בו צורך באשפוז אחרי הניתוח או נקזים.

סגנון עיצוב החזה

סיליקון עגול, שהוא הנפוץ ביותר, מתחלק לשני סוגים כשכל אחד יעצב את החזה בצורה שונה, הסוגים הם סיליקון עגול גבוה ונמוך. הגבוה מבליט את החלק העליון של החזה ונותן מראה של פוש-אפ, בעוד שהנמוך מציג צורה טבעית יותר עקב היותו ממוקם בחלק התחתון של השד. מבחינת מרקם, ישנם שתלים מחוספסים או חלקים כאשר המחוספסים נמצאו כמקטינים את הסיכוי להיווצרות של רקמה צלקתית מסביב לשתל.

הרמת חזה גם היא פתרון מצוין למי שאינה מעוניינת בשתל אלא בעיצובו של החזה הטבעי שלה מחדש, התייעצו עם מנתחת פלסטית מומלצת על ניתוח הרמת חזה שמאפשר את עיצובו של החזה בלי החדרת חומרים.

למידע נוסף: ד"ר שגית משולם ניתוחי חזה

1
נגישות