הדרך הנוחה להכין תמ"ל (תחליף חלב) לתינוקות

הדרך הנוחה להכין תמ"ל (תחליף חלב) לתינוקות

אם אתם הורים לתינוק – את המוצר הזה אתם חייבים להכיר: BIAMBA BAR הוא בר תחליף חלב לתינוקות שישפר את איכות החיים שלכם מן הקצה אל הקצה

בר מים לתינוקות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

הנקה היא כמובן הדרך הכי בריאה להזין את התינוק שלנו, אבל לא בכדי פותח תחליף החלב. תינוקות (כולל פגים) יש להיניק לפחות חצי שנה, אך לעתים האם נתקלת בקושי להיניק – ולעתים ישנן נסיבות שלא מאפשרות זאת. במקרים כאלה נכנס לתמונה התמ"ל לתינוקות: תוספת מזון לתינוקות המגיעה באבקת חלב.

לצורך הכנת התמ"ל, יש לדאוג בכל פעם מחדש למספר תנאים התחלתיים: בקבוק התינוק חייב להיות נקי וסטרילי לחלוטין, יש לשטוף ידיים היטב ויש לוודא כי קיימים חורים בפטמת הבקבוק שאוויר יכול לעבור דרכם. כמובן, יש למדוד היטב את כמוות האבקה ולהוסיף מים בהתאם להנחיות. כדי להיות סומכים ובטוחים כי אנו משתמשים במים צלולים ונקיים, עדיף להשתמש במים ממתקני טיהור וסינון, ובפרט במים מבר להכנת תמ"ל. באמצעותו הכי קל להכין בקבוק מזון תינוקות.

חשוב לזכור לא לשמור את שארית החלב שנותר הבקבוק, מה שעשוי לגרום לתחלואה בקרב תינוקות.

הכנת תמ"ל ב-8 דקות באמצעות בר מיוחד

באמצעות BIAMBA BAR, ניתן להכין בקבוק מזון לתינוקות (תמ"ל) תוך 8 דקות. הבקבוק יהיה בכמות המדויקת תמיד, בטמפרטורה האידאלית. בדרך זו, גם אם אתם עייפים וקמים באמצע הלילה להכין בקבוק לתינוק, אין סיכוי שתטעו. המכונה החכמה תכין לתינוק שלכם את הבקבוק המושלם ואתם תהיו שקטים יותר שהתינוק אוכל את הכמות הנכונה, הבקבוק נקי, והכמות של מזון התינוקות נכונה.

אין צורך להשתמש במיקרוגל, שאגב, אינו מומלץ ע"י רופאים, היות והוא עלול לחמם את הבקבוק באופן לא אחיד. במצב של חימום במיקרוגל, חלק מהחלב עלול להיות רותח וחלק עלול להישאר קר ומלא גושים.

בר לתינוקות מדהים לבקבוק מושלם וללא גושים

והנה עוד יתרון לשימוש בבר להכנת תמ"ל – אין גושים ואין בועות, המרקם חלק.

הורים רבים מעדיפים לרכוש בר שיכין את התמ"ל לתינוקות, כדי להיות סמוכים ובטוחים שהתינוק שלהם מקבל את המזון המושלם עבורו מצד אחד, וכדי להקל על עצמם מצד שני. כאשר קיים בר כזה בבית, הכנת בקבוק אוכל לתינוק, הופכת לקלה יותר, ויש לזה חשיבות במיוחד בתחילה[ כאשר תינוקות צריכים לאכול כל 3 שעות. למותר לציין כי כאשר יש תינוק קטן, ההורים לא ישנים טוב בלילה. אם יש עוד ילדים קטנים בבית, הקושי גדל. לכן, עבור רבים הפתרון הזה הוא הקלה אמיתית משום שהוא מאפשר שינה טובה יותר , תוכלו להקל על חייכם וליהנות משינה טובה יותר ואיכות חיים גבוהה יותר, באמצעות מכונה כה חיונית שבאמצעות אפליקציה, תכין לתינוק את המזון שהוא זקוק לו

בקבוק אוכל לתינוקות בעידן הדיגיטלי

BIAMBA BAR הוא בר חכם המיועד לתינוקות, והוא מכיל חיישנים חכמים. לכל חיישן תפקיד משלו: חיישן אחד בודק את חום המים, חיישן אחר מודיע לכם אם הבקבוק אינו יציב על הבר וחיישן נוסף בודק את דחיסת האבקה במיכל. אין חשש לחיידקים או בקטריות. מיכל המים ומיכל האבקה ניתנים לפירוק, כך שניתן לנקות אותם באופן די קל ופשוט וכן, למכשיר יש אופציה של ניקוי אוטומטי.

אין צורך לפתוח ולסגור את קופסת תחליף חלב האם בכל פעם שאתם מכינים בקבוק חלב לתינוק. הרעיון הוא שפותחים את הקופסה פעם אחת, מרוקנים את תכולתה למיכל האבקה, ומרגע זה כל השאר, נעשה ללא מגע יד אדם.

מכשיר בר מים לתינוקות – סוף לדאגות

הטכנולוגיה התפתחה, גם במוצרים חיוניים לתינוקות. מכשיר בר להכנת תמ"ל הוא בר חכם, אשר מאפשר לכם מעקב צמוד באמצעות אפליקציה, כך שלא תצטרכו לבצע רישום של כמויות, או שעות ההאכלה של התינוק.

הבר זוכר הכול. הורים שמתחלפים במשמרות, לא צריכים לשאול מתי אכל התינוק או איזו כמות, היות הנתונים נמצאים באפליקציה.

מדובר על פיתוח ישראלי, שהורים רבים מצאו בו הקלה רבה, כאשר מכשיר זה ישמש אותם לשנים של הנאה, גם כאשר מתכננים את הרחבת המשפחה.

1
נגישות