מועדון הצרכנות של ההסתדרות מציע הטבות למחזיקי כרטיס אשראי ביחד בשבילך

מועדון הצרכנות של ההסתדרות מציע הטבות למחזיקי כרטיס אשראי ביחד בשבילך

מהם התנאים לקבלת ההלוואה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמעט שנה אחרי שמועדון הצרכנות של ההסתדרות, "ביחד בשבילך", יצא לדרך – הוא מציע כעת לחבריו להנפיק גם כרטיס אשראי ביחד בשבילך. מדובר בכרטיס אשראי של לאומי קארד, שמקנה הנחות קבועות בכ-2,000 בתי עסק, הנחה של 23 אג' לליטר בנזין בתחנות סונול ו-5% בחנויות הנוחות של סונול (SoGoodׂ), הנחה של 10% על מוצרים שמתפרסמים באתר המועדון והטבה בעמלת מט"ח לעסקאות בחו"ל. מחזיקי הכרטיס ייהנו כמובן גם מתוכנית הפינוקים של לאומי קארד.

כרטיס אשראי ביחד בשבילך – הטבות נוספות

כדי לעודד את העמיתים להוסיף כרטיס נוסף למאגר הכרטיסים שכבר יש להם בארנק, מוענק להם כרטיס מתנה (גיפט קארד) של 100 שקל לשימוש ברשתות הפעילות במועדון.

הרעיון בכרטיס הוא לייצר מעמדות בין חברי מועדון "ביחד בשבילך" – כך שחברי מועדון ביחד בשביך עם כרטיס אשראי  יקבלו הנחות גדולות יותר מחברי מועדון שאין להם כרטיס. כך למשל, אם כרטיס לפסטיגל יעלה למחזיקי כרטיס 25 ש"ח, לחברי מועדון ללא כרטיס הוא יעלה 40 ש"ח.

את כרטיס האשראי יכולים להוציא לא רק העמיתים אלא גם בני משפחותיהם. 

אגב, בניגוד למועדון "חבר", למשל, שהוא כידוע אחד המועדונים הגדולים במדינה, במועדון ביחד בשבילך אין דמי חבר קבועים. 

כרטיס אשראי ביחד בשבילך: הלוואה בתנאים מועדפים

בנוסף, וזו גולת הכותרת מבחינת ההסתדרות, הכרטיס מאפשר לקבל הלוואה שמכונה "הלוואה חברתית", כלומר, הלוואה של עד 7,000 שקל בריבית של P-0.7%, בהחזר של עד 24 תשלומים שווים. זאת, בכפוף למסגרת האשראי שנקבעה לכרטיס. מדובר בהלוואה חד פעמית, וכדי לקבל אותה נדרש העמית לבצע בכרטיס האשראי עסקאות של 1,500 שקל בממוצע בתקופה של 4 חודשים מתוך ששת החודשים הקודמים לבקשת ההלוואה.

 

האם הלוואה – יהיו תנאיה אטרקטיביים ככל האפשר – היא דרך נכונה מבחינת ה

הסתדרות ללכת לקראת עמיתי המועדון? התשובה אינה חד-משמעית, כי בסופו של דבר, כל הלוואה צריך להחזיר, ואחת הבעיות הקשות ביותר היום בישראל היא היקף החובות ההולך וגדל של משקי הבית, בין היתר בגלל הקלות הבלתי נסבלת של קבלת הלוואות.

לפני מספר חודשים הכריז המועדון כי עמיתיו יהיו גם זכאים לפתוח תוכנית חיסכון בתנאים מועדפים. בשלב זה לא ידוע מה יהיה אופיה של תוכנית החיסכון והיכן הוא יתבצע.

לאיזה מועדון צרכנות כדאי להשתייך?

בין מועדוני הצרכנות יש מלחמת יוקרה, ולעתים גם מאבק על עמיתים. כך למשל, חלק מעמיתי ביחד בשבילך של ההסתדרות יכולים גם להיות עמיתים של מועדון הצרכנות הוט, שמשרת את חברי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל, חברי הסתדרות האקדמאים במח"ר, חברי הסתדרות/לשכת המהנדסים, חברי איגוד העובדים הסוציאליים ועיתונאים. המועדון פועל בכ-250 מקומות עבודה ובנוסף יכולים גם ילדים עד גיל 21 להצטרף.


כעת חברים במועדון הזה כ-150 אלף בתי אב, שהם כרבע מיליון עמיתים. במועדון ביחד בשבילך של ההסתדרות, שהוקם לפני כשנה, יש כבר כ-150 אלף עמיתים – שהם כמובן חברי הסתדרות, והצעד של הנפקת כרטיס אשראי הוא צעד משמעותי להרחבת המספר. הקמת מועדון הצרכנות הוא אחד ממהלכי הדגל של יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, והפוטנציאל עדיין גדול – בהסתדרות חברים היום 700 אלף איש.

במועדון הוט, לעומת זאת, מובילים מהלך מעניין בשנה האחרונה ששם דגש על הנחות בטיסות, באמצעות מיזם "טסים וחוסכים" שמקנה הנחה קבועה בשורה ארוכה של חברות תעופה זרות (ולא באל על – ששומרת בלעדיות לשת"פ מועדון הצרכנות "חבר").

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות