5 אתרי התיירות לחופשה מושלמת בבלגרד

5 אתרי התיירות לחופשה מושלמת בבלגרד

אם אתם טסים לבלגרד, יש כמה אתרי תיירות שממש לא כדי לכם להחמיץ. בין אם אתם אוהבים טבע, בין אם ארכיטקטורה ובין אם חיי עיר תוססים, שווה לקרוא

אתרי תיירות בבלגרד
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

בלגרד הוא אחד היעדים היותר פופולריים של השנים האחרונות, בעיקר CAK התמורה שלו למחיר ומגוון הפעילויות שניתן לעשות שם. אז אם אתם מגיעים לשם בקרוב, הנה 5 אתרי התיירות הכי מעניינים שלא תרצו לפספס כשאתם שם.

אגם אדה

אגם אדה הוא אגם מלאכותי שנבנה עוד בימי נהר הסוואה. האגם מוקף חופי רחצה באורך של 8 ק"מ, ובאזור שלו תוכלו למצוא מגוון מסעדות, בתי קפה, פעילויות לילדים ואטרקציות. כל החופים מסודרים, ויש בהם מלתחות ושירותים מאובזרים, ככה שאתם לא צריכים לדאוג לנוחות שלכם בזמן שאתם שם. בחוף עצמו ניתן למצוא מתנפחים צפים במים לילדים, לרוב הם נמצאים שם בחודשי הקיץ הפופולאריים. באזור יש גם פארק הרפתקאות לילדים, מסלול אופניים, סקי מים, שירותי עיסוי בחוף ועוד.

מדרחוב קנז מיכאלובה

כשמדברים על חופשה מושלמת בבלגרד, חייבים לכלול את מדרחוב קנז מיכאלובה, הוא רחוב באורך קילומטר וידוע באופי המפורסם ושופע החיים שבו. הרחוב מכיל בתוכו מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה, שלל חנויות, ברים ואפילו קניון מפורסם. בשעות הערב ולעתים גם במהלך היום, ניתן לראות אומני ונגני רחוב שפרוסים ברחבי האזור, ומנעימים את האווירה בו. זה הוא הרחוב המרכזי שממנו ניתן להגיע לכל מקום מעניין בבלגרד.

רובע סקדרליה

אם אתם מחפשים חוויה אותנטית אמיתית בבלגרד, אתם חייבים להגיע לרובע סקדרליה. האזור כולו שופע מסעדות אותנטיות עם מלצרים מבוגרים שחיים באזור כבר עשרות שנים, אלה ישמחו לחלוק איתכם את ההיסטוריה המקומית של האזור ויכירו לכם את המטעמים והמסורות הכי מפורסמות שלהם. בערב לעיתים עוברים זמרים מקומיים בין השולחנות ושרים שירים לאורחי המסעדות.

כנסיית סנט סאבה

כנסיית סנט סאבה נחשבת לכנסייה האורתודוקסית השנייה בגודלה בעולם כולו. הכנסייה כל כך מרשימה במבנה האדריכלי הגדול והמפואר שלה, שניתן לראות אותה מכל גישה בעיר עצמה. אם אתם חובבי היסטוריה מקומית, או אדריכלות אירופאית, אתם חייבים לעשות ביקור במקום הזה, אנחנו מבטיחים לכם שהתמונות שתצלמו במתחם יהיו עוצרות נשימה ושהמראות יהיו לגמרי שווים את ההגעה לשם.

פארק קלמגדן

בהגיעכם למדרחוב קנז מיכאלובה, תוכלו להמשיך משם אל פארק קלמגדן שמתחיל ממש בסופו של המדרחוב. הפארק נחשב לאתר מאוד חשוב בבלגרד מבחינת היסטוריה מקומית, ארכיאולוגיה והחוויה האותנטית שהוא מציע. הנופים שם מרשימים במיוחד ותוכלו גם למצוא מבחר אטרקציות ברחבי הפארק עצמו ואפילו להעביר שם יום שלם.

1
נגישות