אחת ולתמיד - כל הפריטים שאתם צריכים למיטה שלכם

אחת ולתמיד – כל הפריטים שאתם צריכים למיטה שלכם

החל ממזרן טוב ועד כיסוי מיטה – חדר השינה שלנו הוא אחד החדרים החשובים בבית. אלה הפריטים שכדאי להשקיע בהם

כיסוי מיטה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

חדר השינה שלנו הוא כנראה המקום המועדף על רובנו בבית. אליו אנו חוזרים אחרי כל יום עבודה מפרך ומעייף, בו אנו מתכרבלים תחת השמיכה החמימה והנעימה בימות החורף הקרים ובסופי שבוע מפנקים בבית. אין כמו שינה טובה כדי להחליף כוח לקראת יום חדש. כדי שבאמת נוכל להפיק את המיטב והמירב מחדר השינה שלנו להשגת שינה מלאה ובריאה, אנו צריכים לאבזר את המיטה שלנו בכל הפריטים ההכרחיים. בנוסף, כדי לייצר אווירה נעימה ומרגיעה בחדר השינה, כדאי שנקדיש מחשבה גם לפריטים המשלימים.

המזרן – מדוע חשוב להשקיע בו?

המזרן הוא המרכיב המרכזי וחשוב ביותר במיטה. הוא מהווה את נקודת המשען שלנו ויש לו השפעה קריטית על איכות השינה שלנו. חיוני לבחור במזרן איכותי שיתמוך בגב שלכם ודרגת הקשיחות שלו תהיה אופטימלית כדי שתוכלו לישון טוב וגם לנוע ברחבי המיטה בקלות ובנוחות. המבחר גדול וכולל מזרנים פשוטים לצד מזרנים אורטופדיים באלפי שקלים. יש מזרונים מחומרים מתקדמים שמתאימים את עצמם למבנה הגוף של המשתמש, הם אלסטיים ונוחים מאוד לשכיבה ומעניקים תחושת רכות ונעימות בכל לילה. לא במקרה אנשים מוכנים להשקיע לא מעט במזרון איכותי, במיוחד מי שיש לו בעיות גב או רוצה למנוע מצבים של כאבים בגב.

כיסוי מיטה – להשלמת המראה של המיטה החמימה שלכם

אם אתם באמת רוצים להפוך את המיטה לפריט משמעותי בעיצוב חדר השינה – מעבר לחשיבות שיש למיטה בהבטחת שנת לילה בריאה ונוחה, אל תוותרו על כיסוי מיטה נעים ורך למגע. יש מגוון כיסויי מיטה שמיוצרים מחומרים איכותיים וטובים, השונים זה מזה בטקסטורה ובהרכב הסיבים, כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את הכיסוי המועדף עליהם. בדרך כלל הכיסויים מגיעים יחד בתוך סט של מצעים עם כיסויי כריות, כיסוי מזרן וכיסוי השמיכה או הפוך. תוכלו להתאים בין צבעים וטקסטורות דומים ובכך לבחור בכל שבוע את הסט המועדף עליכם. שינה מושלמת עוברת בסט מצעים שירגיש לכם מתאים ומשתלב היטב עם הגוף שלכם.

מניחים את הראש על הכרית האורטופדית והנוחה ביותר

הזכרנו את חשיבות המזרן, אבל אי אפשר להקל ראש גם בחשיבותה של הכרית. אחרי יום עבודה מפרך ומעייף, מנוחה לגוף חייבת לעבור במנוחה לראש ולצוואר. לכרית יש משמעות רבה מבחינת המנח של הגוף כולו על המיטה, והיא משפיעה לא רק על הצוואר ועל הכתפיים, אלא גם על הגב ועל הראש. שינה על כרית לא נוחה עלולה להוביל לכאבי ראש ולשינה לא מרעננת. מעבר לבחירת כרית בדרגת הרכות המתאימה לכם, בדקו גם את איכות החומרים ואת האפשרות להכניס את הכרית לכביסה. יש כריות שלא ניתן לכבס ויש כאלה שאחרי כמה כביסות מאבדות את התחושה הרכה והנעימה שלהן.  בררו היטב את הרכב החומרים ואיכות סיבי הבד של הכרית.

בדקו את איכות הטקסטורה של המצעים ואת הוראות הכביסה

מצעים הם חלק בלתי נפרד מהמיטה, וגם הם מגיעים במגוון בדים ואיכויות. ודאו כי אתם רוכשים את המוצרים האיכותיים ביותר שישפיעו לטובה על השינה שלכם לאורך זמן. גם מוצר שנראה לנו רך, נעים ואיכותי ממבט ראשון, עלול לאבד מערכו אחרי הכביסות הראשונות. מומלץ לברר בשלב הקנייה המוצרים בנוגע להוראות הכביסה המתאימות לסט המצעים ולברר איזו היא הדרך הנכונה ביותר לנקות כיסוי מיטה כך שהוא לא יאבד את הרכות הנעימה שלו. זכרו, לכל בד יש את אופני הניקוי המתאימים ביותר לו.

1
נגישות