טבעת אטלנטיס: מה משמעות טבעת אטלנטיס ומה מיוחד בה?

טבעת אטלנטיס: מה משמעות טבעת אטלנטיס ומה מיוחד בה?

טבעת אטלנטיס היא לא סתם עוד טבעת. הערך שלה נובע הן מהחומרים שמהם היא עשויה, ולא פחות, מהאנרגיות שהיא יוצרת

טבעת אטלנטיס מזרימה אנרגיות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

לאנרגיה שאנו מזרימים לתוך הגוף שלנו יש משמעות מכרעת על ההתנהלות היום יומית שלנו. רוצים לחיות את חייכם בשלווה וברוגע? הכירו את הטבעת אטלנטיס, טבעת עוצמתית וסוחפת עם היסטוריה מרגשת.

קצת על ההיסטוריה של טבעת אטלנטיס

את הטבעת הזו גילו לראשונה בשנת 1860 במצרים בתוך קבר ועל פי החוקרים שחקרו אותה היא סייעה מאד באיזון ובהעצמת הרמוניה של שדה האנרגיה של האדם. בנוסף, היא סייעה גם מאד לפיתוח האינטואיציה של האדם. בהמשך נדבר אתכם על כל הקשור לטבעת אטלנטיס מחיר , אך כבר עכשיו נוכל לומר שהשילוב המושלם בין מתכון כסף 950 ובין זהב קראט הם אלה שמביאים אותנו לקבל את היתרונות הכל כך ברורים של הטבעת היוקרתית הזו. בכל אופן, כבר בשלב הזה אתם ודאי מבינים שמדובר בטבעת עם היסטוריה ומשמעות, וזה הערך המוסף שלה.

מה המשמעות שעומדת מאחורי עיצוב הטבעת?

העיצוב הייחודי של הטבעת כולל 6 פירמידות, 3 מוטות, 2 משולשים שווי שוקיים, 4 חורים וחריטה פנימית בצורת גלים משתלבים. הפירמידות של הזהב הן אלה שקולטות את האנרגיה הקוסמית ופולטות אותה בתצורה של תנודות אלקטרומגנטיות. המוטות יוצרים רשת אנרגיה שמקשרת בין כל הפירמידות ומפזרים את האנרגיה באופן שווה. האנרגיה הזו זורמת פנימה דרך ארבעה חורים בכיוונים מנוגדים, הם אלה שמזרימים את האנרגיה הקוסמית הזו לתוך הגוף.


רוצים גם אתם לפרסם בפואנטה? צרו איתנו קשר


כך למעשה נוצר מצב שבו האנרגיה החיובית זורמת לתוך הגוף דרך החורים שנמצאים בראש המשולשים ואילו האנרגיה הרעה והשלילית זורמת החוצה דרך שני חורים אחרים, סירקולציה מושלמת כזו שרק טבעת אטלנטיס יודעת להפיק.

טבעת אטלנטיס – טבעת לאנרגיה מושלמת

למי מכם שחשוב לו לנקות את האנרגיה הרעה מהגוף ולהכניס אליו רק אנרגיה חיובית, אין ספק שמדובר בטבעת המושלמת. הטבעת הזו תלווה אתכם לכל שאליו תלכו ותספק לכם את כל האנרגיות החיוביות שאתם צריכים. אין ספק שהסוד להצלחה ולחיים רגועים הוא אנרגיה חיובית ואם הטבעת הזו יכולה לעזור לכם במשהו, אז מה טוב. כשתמצאו את השלווה ותרגישו את האנרגיה הטובה חודרת לכם לגוף, תבינו עד כמה הטבעת הזו עוצמתית.

כמה עולה טבעת אטלנטיס?

המחיר של הטבעת הוא מחיר קבוע והוא לא משתנה גם אם אתם בוחרים להזמין אותה במידה אחרת. הטבעת הזו מגיעה במגוון רחב של מידות לבחירה ובסוג מתכת המשלב בין כסף 950 עם זהב 18k. בתמורה למחיר, מקבלים טבעת שהיא לא פחות ממושלמת, עוצמתית וחזקה, שמחזיקה מעמד לאורך שנים.

לסיכום, אם אתם רוצים לנקות מקרבכם את האנרגיה השלישית ולהזרים לגוף אנרגיה חיובית שתסייע לכם לחיות את החיים ברוגע ובשלווה, אנחנו ממליצים לכם להתרשם מטבעת אטלנטיס מבית ננו תכשיטים.

1
נגישות