צריכים תיקון אייפון 13 או אייפון 12? אפל בבשורה מעניינת

צריכים תיקון אייפון 13 או אייפון 12? אפל בבשורה מעניינת

לראשונה, תיקון אייפון 13 או אייפון 12 יתאפשר גם באופן עצמאי ולא רק במעבדות מורשות. כל הפרטים על הודעת אפל על שירות התיקון העצמי שהיא משיקה

תיקון אייפון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

תיקון אייפון הוא עסק מאתגר ויקר, ואפל במשך שנים גם דאגה לכך שהתיקון יתבצע רק בחלקי החילוף שלה ובמעבדות מורשות. לכן, הבשורה החדשה של אפל היא בשורה מעניינת – בעיקר אם אתם מתעניינים בתיקון אייפון 12 או אייפון 13. לראשונה, אפל הודיעה הכי מאפשרת תיקון עצמי – כלומר, תאפשר לצרכנים פרטיים לקנות חלקים מקוריים, כלים והוראות התקנה. בשלב ראשון, מדובר בחלק חילוף לדגמי אייפון 13 או אייפון 12, ולאחר מכן יבואו מחשבי Mac הכוללים שבבי M1.

החלפים יהיו זמינים בתחילת 2022 ובארה"ב, ובהמשך השנה במדינות נוספות. מאחר שאפל לא מחזיקה בישראל חנויות Apple Store, לא ברור איך זה יעבוד.

בארה"ב, התהליך יעבוד כך: הלקוח יבצע הזמנה עבור חלקים וכלים מקוריים של אפל באמצעות חנות Apple Service Self Service Repair. לאחר התיקון, לקוחות שיחזירו את החלק המשומש שלהם למיחזור, יקבלו זיכוי לרכישתם.

החנות החדשה תציע יותר מ-200 חלקים וכלים, ותאפשר לצרכנים לדאוג באופן עצמאי לתיקון אייפון 13 או לתיקון אייפון 12.

תיקון אייפון 13 או אייפון 12 – פרטים נוספים

לפי הודעה שפרסמה אפל, בשלב הראשון היא תתמקד בתקלות הנפוצות יותר, כמו צג האייפון, הסוללה והמצלמה. האפשרות לתיקונים נוספים תהיה זמינה בהמשך השנה הבאה.

לדברי ג'ף וויליאמס, מנהל התפעול של אפל, בשלוש השנים האחרונות אפל כמעט הכפילה את מספר מיקומי השירות עם גישה לחלקים, כלים והדרכה מקוריים של אפל, וכעת היא מספקת אפשרות למי שרוצה להשלים את התיקונים בעצמו או באמצעות טכנאי עצמאי.

פואנטה בטלגרם

זמינותם של חלקי החילוף לתיקון עצמי מיועדת לטכנאים עצמאיים שיש להם ידע וניסיון בתיקון מכשירים אלקטרוניים. באפל מדגישים כי עבור רוב הצרכנים, הדרך הבטוחה והאמינה ביותר לתקן את האייפון שלהם תהיה דרך טכנאים מורשים שמשתמשים בחלקי חילוף מקוריים של אפל.

 

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות