המקררים החדשים של AEG מבטיחים צ'ופרים ועיצוב יוקרתי

המקררים החדשים של AEG מבטיחים צ'ופרים ועיצוב יוקרתי

בסדרת Gallery Collection של מקררי AEG החברה מבטיחה שנוכל לייצר קוביות קרח בגדלים שונים ולשמור את המזון טרי הרבה יותר זמן

מקרר AEG
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




המותג AEG מוכר מאוד לצרכנים הישראלים, אבל בעיקר בעולמות של מדיחי כלים, מכנות כביסה ושואבי אבק. לאחרונה השיק AEG קולקציית מקררי פרמיום ששמה Gallery Collection. במשפחות הישראליות, מקרר הוא פריט מרכזי מאוד במטבח, ויש חשיבות להיבטים רבים – החל מהעיצוב החיצוני ועד המבנה הפנימי שלו. בסדרת Gallery Collection, חברת AEG חותרת לתת מענה גם לעניין העיצובי וגם לעניין הפרקטי, ואפילו מתגאה בטכנולוגיה שמאפשרת לייצר קוביות קרח בגדלים שונים.

קולקציית המקררים Gallery Collection של AEG

הקולקציה החדשה כוללת ארבעה דגמים עם אפשרויות לשילוב ביניהם. המקררים מגיעים עם מערכת קירור מתקדמת עם בקרת לחות ומדחס אינוורטר, וכל מדף מקורר בנפרד. המטרה היא לשמור על טריות המזון לאורך זמן, ובחברה אומרים כי אורך חיי הירקות אפילו מוכפל.

מקרר AEG

מדובר במקררים שהחברה מגדירה כפרימיום, שמגיעים עם מקפיא תחתון או עם דלתות כפולות לפי בחירה, עם תצוגת LCD פנימית ועם תאורת לד פנימית. קיימת בקרת מגע לשליטה מלאה בתכונות המקרר.

עבור שומרי השבת, החברה מבטיחה מערכת שבת מהדרין השולטת בנוסף לתאורה גם על עבודת המדחס.

AEG מציעה כאן אפשרות ליצור קוביות קרח באופן אוטומטי, תוך בחירה בין 4 גדלים של קוביות הקרח.

מבחינת עיצוב, לכל הדגמים יש דלתות נירוסטה מוברשת המונעת סימני טביעות אצבע. תאי האחסון הצידיים ניתנים לסידור בקומבינציות שונות המותאמות לצרכים של הלקוחות.

קיים גם בר מים חיצוני המוזג מים קרים ומסוננים בלחיצה אחת.

ומה לגבי המחיר? כאמור, מדובר בסדרת פרימיום. המחירים משתנים בין הדגמים, כך למשל דגםAEG ABE4517XBL, שמגיע עם מקפיא תחתון, עולה כ-8700 ש"ח.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
נגישות