לא לבעלי לב חלש! מתקני השעשועים המאתגרים בישראל

לא לבעלי לב חלש! מתקני השעשועים המאתגרים בישראל

עבור מי שמחפש פרק שעשועים מומלץ לילדים (ולא רק)… כזה שמציע מתקנים מיוחדים ומאותגרים – מג'יק קאס הוא פתרון מסקרן ביותר

מג'יק קאס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

פארקי שעשועים מציעים משהו בשביל כל אחת ואחד מאיתנו. מעמדות משחקים ומופעי בידור ועד למתקנים ומרכזי קניות, פארק שעשועים טוב מעניק חוויה מהנה ומרגשת לכל בני המשפחה מכל קבוצות הגיל. אבל אם נהיה כנים לרגע, עם יד על הלב, פארק שעשועים טוב צריך קודם כל לתת מענה לאלו מאיתנו שמכורים לאדרנלין. במיוחד עבור אלו שמחפשים את גולת הכותרת שלהם לחופשת הקיץ, אלו כמה מהמתקנים המלהיבים, והמאתגרים ביותר שזמינים כיום בישראל, שייקחו את סף הגירוי שלכם לשיאים חדשים. הרשימה ממוינת לפי שם הפארק:

מג'יק קאס

הלופר

החבר החדש ביותר ברשימה אשר מסתמן גם כמועדף. מדובר במתקן החדשני ביותר בישראל, אשר נמצא בפארק שעשועים מומלץ לילדים בשם מג'יק קאס, המציע שלל חוויות חדשניות עבור אוהבי האדרנלין. הלופר ייקח אותך למסע של 360 מעלות על לולאה בגובה 22 מטרים במהירות אדירה. מדובר במתכון בדוק לפרפרים בבטן.

צילום: מג'יק קאס

נבולאז

עוד מתקן מוצלח וייחודי מבית מג'יק קאס. מדובר במתקן שלא נראה כמותו בארץ, עם זרועות ארוכות ומושבים מתעופפים לגובה רב אשר חופפים אחד לשני, מה שמקנה תחושה של כמעט התנגשות.
תמונה שווה אלף מילים:

צילום: מג'יק קאס

בראשית

הבראשית מסתמנת כיום כאחת מרכבות ההרים החדשניות ביותר בישראל. עם מהירות אדירה, חוויה של חוסר משקל ושילוב נסיעה על צלחת מסתובבת במהלך הנסיעה, אין ספק שמדובר באחת מחוויות האקסטרים הייחודיות שניתן למצוא כיום בארץ.

במהלך הנסיעה, עוזבים הנוסעים את המתחם ונחשפים לנוף עוצר הנשימה של ים המלח.

סופרלנד

הקומבה

לאחר טיפוס לגובה של 50 מטר במהירות מטורפת של 100 קמ"ש, לוקחת אותך הקומבה למסע מטלטל המשלב ירידות, עליות, ברגים ולופים מסחררים וכל זאת מהר מתמיד ובפיתולים שישאירו אותך על הקצה כל הזמן.

סקיי קוסטר

מתקן בנג'י בו ניתן להתנסות בחוויה של נפילה חופשית מגובה של 50 מטר.

לונה פארק

בלאק ממבה

האם יש הגדרה מדויקת יותר לפחד טהור מאשר עלייה מורטת עצבים לגובה של 65 מטרים שמסתיימת בנפילה חופשית? הבלאק ממבה הוא ללא ספק אחד מהמתקנים המאתגרים והפופולריים ביותר בישראל ורבים מחובבי המתקנים מגיעים ללונה פרק במיוחד כדי לחוות אותו.

האנקונדה

מדובר ללא ספק באחת הקלאסיקות האהובות ביותר. האנקונדה היא אחת מרכבות ההרים המפחידות בישראל, המשלבת לופים, ירידות חדות וברגים במהירות אדירה. אם כל זה לא מספיק, לאחר שנעבור את כל המסע המבהיל הזה, נחזור את כל הדרך שעברנו אחורה!

אז למה לחכות? זה הזמן להכיר מקרוב את המתקנים החדשים ולצבור חוויות חדשות.

1
נגישות