מאסטרקארד דיי: הנחות ל-ASOS, SHEIN, עלי אקספרס ומרמלדה מרקט פעם בחודש

מאסטרקארד דיי: הנחות ל-ASOS, SHEIN, עלי אקספרס ומרמלדה מרקט פעם בחודש

במקום לחכות לבלאק פריידיי פעם בשנה, מאסטרקארד מציעה את מאסטרקארד דיי: יום קבוע של הנחות ל-ASOS, SHEIN, עלי אקספרס ומרמלדה מרקט

MASTERCARD DAY
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מי שקונה בגדים אונליין ויש לו כרטיס אשראי מאסטרקארד, ישקול כנראה מעכשיו לרכז את הקניות לתאריך 10 בכל חודש – לפחות עד שנת 2021. זאת, לאור החלטתה של חברת Mastercard לקבוע את ה-10 בכל חודש כיום מבצעים ששמו Mastercard Day: יום מבצעים חודשי בלעדי למחזיקי כרטיס מאסטרקארד במספר אתרים בינלאומיים כמו אסוס ושיין. המבצע מתחיל ב-10 במרץ.

אילו הנחות במאסטרקארד דיי (MASTERCARD DAY ואיפה?

ההנחות משתנות בהתאם לאתר ובהתאם לגובה הקנייה.

  • ASOS (אסוס): 25% הנחה
  • SHEIN (שיין):  15% הנחה בקנייה מעל 200 ₪ (10-17 לכל חודש); 25% הנחה בקנייה מעל 500 ₪.
  • AliExpress (עלי אקספרס: $ דולר הנחה בקנייה מעל 35 דולר.
  • מרמלדה מרקט – 25% הנחה בכל החנויות המשתתפות במבצע.
  • ManKind ולוק פנטסטיק (LookFantastic): 20% הנחה על כל האתר

הנחה למרמלדה מרקט: עידוד העסקים הישראלים

כפי שניתן לראות, ההנחה ניתנת על קניות באתרים בינלאומיים גדולים כמו אסוס, וגם באתר הישראלי מרמלדה מרקט. במרמלדה מרקט מרוכזים כ-1200 חנויות של יצרנים ישראלים במגוון קטגוריות מובילות כמו עיצוב הבית, אופנה, ילדים ותינוקות, טיפוח, גינה ומרפסת וכו', וכחצי מיליון מבקרים בחודש.

מזרון פנדה

החנויות באתר מרמלדה שמשתתפות במבצע Mastercard Day יעניקו ללקוחות מאסטרקארד 25% הנחה על כל המוצרים.

אורי בנדורי, מנכ"ל מרמלדה מרקט הוסיף: "אנחנו גאים לשלב ידיים עם מאסטרקארד ולקחת חלק במבצע הענק Mastercard Day, ובכך לקדם שופינג אונליין כחול לבן מעסקים ישראליים".

איל פז, דירקטור במאסטרקארד ישראל, מציין כי ההנחות ניתנות לאור הקשרים עם אתרי האונליין הגדולים: "להערכתנו, החיסכון החודשי לקונים ב-Mastercard Day יכול להצטבר למאות שקלים בחודש. בנוסף, אנו שמחים במיוחד לצרף לקמפיין שלנו, לצד מותגים בינ"ל, גם את מרמלדה מרקט, המרקט פלייס הגדול בארץ לעסקים קטנים. Mastercard Day יחשוף את האתר ואת בעלי העסקים הקטנים שפועלים בו למליוני ישראלים שרוכשים און ליין".

ההנחות יינתנו באמצעות הזנת קוד קופון MASTERCARDAY.

הצרכנים מרוויחים מהתחרות בין חברות האשראי

צריך להיות עיוור כדי לא לראות את התחרות בין חברות האשראי. כל חברות האשראי רוצות שהצרכנים ישתמשו דווקא בכרטיס שלהן כדי ליהנות מהעמלות – ולכן מציעות הנחות וקאשבק לצרכנים.

רוצים להבין איך אתם מרוויחים מהתחרות בין חברות האשראי? היכנסו לפודקאסט

התחרות מתחממת במיוחד לאור השקת הארנק הדיגיטלי והתרחבות התשלום בנייד. כל חברות אשראי מציעות תשלום בנייד, כמו למשל שירות ANYPAY של ישראכרט, שירות CALPAY של כאל, התשלום בסלולרי של MAX, תשלום בנייד ללקוחות בנק לאומי והארנק הדיגיטלי של הבנק הבינלאומי. לאלה הצטרפה לאחרונה אפליקציית BIT שמאפשרת לשלם בכל החנויות וגם השיקה את ביטקארד (כרטיס אשראי פיזי).

שימו לב שכל אחד מהגופים האלה מציעים לכם הנחה או קאשבק כדי שתשתמשו דווקא בשירות התשלומים שלו. אם יש לכם מספר כרטיסי אשראי, אתם כצרכנים צריכים לנצל את ההנחות שנותנים בכל חברה.

היה לכם מעניין? תהיו חברים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות