לפנק גם בביטוח? מקס ביטוח יוצאת לדרך ומציעה ביטוח רכב. בדקנו

לפנק גם בביטוח? מקס ביטוח יוצאת לדרך ומציעה ביטוח רכב. בדקנו

מקס ביטוח, סוכנות הביטוח של חברת האשראי max, החל למכור ביטוח רכב בשיתוף AIG. האם יש הבדל בין הפוליסות? חדשות הביטוח בפואנטה

מקס ביטוח
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




מה דעתכם לבטח את הרכב שלכם דרך חברת האשראי? חברת האשראי מקס (max) מתרחבת לתחום הביטוח ומשיקה את "מקס ביטוח". בשלב הראשון מציעה החברה ביטוח רכב באמצעות חברת הביטוח AIG. בהמשך יוצעו עוד ביטוחים (כמו ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל), ובעוד שנתיים אולי גם עוד חברות ביטוח.

ביטוח רכב במקס ביטוח או AIG – מה יותר משתלם?

האם ללקוח משתלם יותר לרכוש ביטוח דרך מקס ביטוח או דרך AIG?

מקס לא בהכרח מבטיחה שפוליסת ביטוח דרכה תהיה זולה יותר. אז מה כן? ההבטחה היא לחבילה ייחודית שתהיה זמינה רק ללקוחות max.

פואנטה

כך למשל, מקס ביטוח מציעה חבילת ביטוח שכוללת עד 20% הנחה לנוהגים מעט, ביטול השתתפות עצמית בנזקים מעל 9,000 ₪ והטבות VIP במקרה תאונה.

יש לציין כי גם מי שנכנס לאתר AIG מקבל מיד הצעה להנחה עבור מי שנוהג מעט.

לכן, עיקר ההבדל הוא בשני הסעיפים האחרים:

  • יחס VIP פירושו שהטיפול בתביעת לקוחות max ביטוח כולל נציג שמגיע למקום התאונה ודואג לטפל בגרירת הרכב למוסך, מונית הביתה ואספקת רכב חלופי משודרג תוך 24 שעות לבית הלקוח. עבור השירות הזה גובים ב-AIG תשלום נוסף.
  • ביטול השתתפות עצמית הוא הטבה שניתנת רק ללקוחות מקס ביטוח (אבל שימו לב למגבלת המחיר – הנזק צריך להיות גבוה מ-9,000 ש"ח).

AIG: המסר של אסי עזר ואלברט אסקולה

AIG היא אמנם חברת ביטוח ישיר, אבל בעצם היא הופכת כך את max לסוכנות הביטוח שלה. זאת, במקביל לשיתוף הפעולה שלה עם מועדוני צרכנות שונים, כמו ביחד בשבילך.

במקביל, AIG לא מפסיקה לגייס לקוחות באופן ישיר. כפי שפרסמנו כאן במדור ביטוח, לאחרונה AIG יצאה בקמפיין נרחב שמטרתו לקדם ביטוח רכב מוזל, ואף גייסה לשם כך את הפרזנטורים אסי עזר ואלברט אסכולה.

AIG אף זכתה בדירוג גבוה במדד השירות של חברות הביטוח מטעם משרד האוצר. את הפרטים אפשר לקרוא בכתבה "שלא יטרטרו אתכם: אלה חברות הביטוח שמשלמות הכי מהר והכי הרבה, אשר פרסמנו ביוני 2019 באתר פואנטה.

מקס ביטוח הושקה למרות הלחצים

נזכיר כי כניסתה של חברת האשראי מקס לעולם הביטוח מלווה במאבק קשה מצד סוכני הביטוח. גם ישראכרט צפויה להיכנס לענף, וסוכני הביטוח חוששים כי ענקיות פיננסיות כאלה יפגעו בפרנסתם. לכן, מקס מיהרה להציע את הביטוח שלה ולקבוע עובדות בשטח. כפי שפורסם כאן באתר פואנטה, רק לפני חודש MAX קיבלה את אישור הממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון, ד"ר משה ברקת לקבל רישיון סוכן ביטוח. חבר הכנסת מיקי זוהר עשה ככל יכולתו כדי לקדם חקיקה שתאסור את כניסת החברות הללו לענף הביטוח, אך נכשל. כעת MAX ביטוח יוצאת לדרך, יממה אחרי שלשכת סוכני הביטוח עתרה לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד החלטת הממונה.

max ביטוח תפעל באמצעות מוקד טלפוני ובאמצעות אתר ייעודי שיאפשר רכישת ביטוח, שירות והגשת תביעה בקליק.

החברה תקיים פעילות מלאה של סוכנות, ותעניק מעטפת מלאה וליווי בכל שלבי חיי הביטוח: החל משלבי המכירה, שירות ותביעות.

היה לכם מעניין? יופי, נשמח אם תפרגנו לנו בלייק, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות