בקרוב: רכבת מבאר שבע לנתב"ג 24 שעות ביממה. מדובר ברכבת ישירה עד תל אביב

בקרוב: רכבת מבאר שבע לנתב"ג 24 שעות ביממה. מדובר ברכבת ישירה עד תל אביב

בשורה לתושבי באר שבע, הדרום והשפלה: רכבת ישראל הודיעה על יציאת רכבת ישירה מבאר שבע לנתב"ג ומנתב"ג לבאר שבע כל שעה. איפה היא עוברת?

רכבת מבאר שבע לנתבג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תחבורה ציבורית במשך 24 שעות ביממה מנתב"ג ואליו אמורה להיות מובנת מאליה, אבל לא כך הוא. לכן, הודעת רכבת ישראל היא בשורה מרעננת וחשובה לתושבי הדרום: בקרוב: רכבת מבאר שבע לנתב"ג 24 שעות ביממה. מדובר בשירות רכבות לילה ישיר מבאר שבע, דרך יישובי הנגב המערבי והשפלה ישירות לנתב"ג, כאשר לראשונה יינתן שירות רכבתי לתחנות רחובות ולוד לאורך כל שעות הלילה. קו הרכבת הרציף יחל לפעול במוצאי שבת, 21.12.19, ויאפשר לתושבי הדרום והשפלה להגיע ברכבת ישירות לנתב"ג ולתל אביב, ללא החלפת רכבות הנדרשת כיום בתל אביב.

באילו תחנות עוצרת הרכבת מבאר שבע לנתב"ג?

רכבת הלילה תצא בתדירות של אחת לשעה, לכל כיוון, לאורך כל שעות הלילה, ותיסע מתחנת באר שבע מרכז דרך תחנות אופקים, נתיבות, שדרות, אשקלון, אשדוד עד הלום, רחובות, לוד, נתב"ג, עד לתחהנת רכבת ההגנה בתל אביב.

מאחר שאין צורך בהחלפת רכבות בתל אביב, גם גם זמן הנסיעה מתקצר ב-40 דקות, כך שנסיעה מבאר שבע לנתב"ג בשעות הלילה תימשך שעה וארבעים דקות, לעומת שעתיים וחצי עד כה.

ברכבת ישראל אומרים כי השינוי מתבצע כמענה לבקשות של נוסעים רבים, וכי תחנת הרכבת לוד ותחנת הרכבת רחובות מאופיינות בצמיחה רבה במספר הנוסעים.

 

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 

פואנטה

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות