מה הקשר בין דניאלה פיק, חרקים בפסטה ומשחת שיניים? כתבות עם פואנטה

מה הקשר בין דניאלה פיק, חרקים בפסטה ומשחת שיניים? כתבות עם פואנטה

אז מה היה לנו כאן? השוואת מחירים שמגלה איפה תצאו פראיירים בקניית מוצרי פארם, שירות הטלוויזיה בסטרימינג יס פלוס, תשלום בביט בדומינוס פיצה ועוד כתבות שוות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גם השבוע פרסמנו באתר חדשות הצרכנות פואנטה מגוון כתבות שנוגעות לכולנו – החל מהשוואת מחירים של מוצרים שנמצאים בכל בית ועד הצצה לבנק שבו התור הכי קצר. אם אתם מרגישים שהכסף בורח לכם בין האצבעות בכל קנייה, אם אתם אוהבים לצפות בטלוויזיה, אם אתם מאזינים למוזיקה, אם אתם לא מרוצים מהבנק שלכם, אם אתם קונים בשופרסל ואם אתם לפעמים מזמינים פיצה… הנה כמה כתבות שיעניינו אתכם ופורסמו לאחרונה בפואנטה:

 

איפה הכי יקר לקנות מוצרי פארם?

סופר-פארם או רמי לוי? BE או או ויקטורי? שימו לב להשוואת משרד הכלכלה, הנמשכת כבר שנתיים ומתמקדת במחירים של משחות שיניים, שמפו, חיתולים, דאודורנט ומוצרי פארם אחרים. השוואת המחירים מגלה פער גדול מאוד במחירים של מוצרים זהים, שאין שום סיבה לשלם עליהם ביוקר. אז איפה תשלמו פחות ואיפה תצאו פראיירים?

התשובות בכתבה המלאה על השוואת המחירים בין מוצרי הפארם >

 

מאיזה בנק הלקוחות הכי מרוצים?

בנק מסד, בנק אגוד, בנק לאומי או בנק הפועלים? סקר שביעות הרצון השנתי שמבצע בנק ישראל בקרב הבנקים, מגלה מיהם הלקוחות היותר מרוצים, באילו בנקים הלקוחות מתייבשים הכי הרבה בתור ואיזה מחיר משלמים הלקוחות על סגירת הסניפים המואצת. הסקר צריך לגרום לצרכנים לשקול פעמיים אם להישאר בבנק שהם אינם מרוצים ממנו.

כל הפרטים – בכתבה על סקר שביעות הרצון מהבנקים >

 

באילו מוצרים אסם הפחיתה את המלח, הסוכר והשומן?

בתחילת ינואר הקרוב, מוצרים רבים שאנחנו קונים בסופר יתחילו להיות מסומנים בסימונים אדומים שיתריעו בפנינו כי הם מכילים כמות גבוהה של מלח, סוכר או שומן. זאת במסגרת רפורמת המדבקות האדומות של משרד הבריאות. מחשש לירידה בצריכה, אסם עמלה לאחרונה על שיפור המתכונים, והשבוע פרסמה כי רבים ממוצריה יהיו פטורים מהסימון המאיים. אילו חטיפים ומוצרים אחרים יסומנו באדום, ומה קורה עם מוצרים שלא הצליחו לשפר?

כל הפרטים בכתבה על רפורמת המדבקות של אסם >

עוד פרטים בראיון על רפורמת המדבקות בתוכנית "ערב ערב" בכאן 11 >

 

תקלה בפסטה של שופרסל: חשש להימצאות חרקים

שופרסל הודיעה השבוע כי בשל חשד להימצאות חרקים זעירים בחלק ממוצרי פסטה, אסור לצרוך את אותם מוצרים. מדובר במוצרי המותג הפרטי של פסטה מסוגים שונים – החל ממקרוני ועד לינגוויני.

כל הפרטים והברקודים – בכתבה המלאה על הריקול לפסטה בשופרסל >

 

עכשיו אפשר לצפות ב-yes בסטריימינג באמצעות יס פלוס

דניאלה פיק יס
דניאלה פיק בקמפיין ליס פלוס. צילום: רותם לבל

קשה להחמיץ את סרטון הפרסומת החדש של יס, בכיכובה של דניאלה פיק, המבצעת את השיר BANG BANG בעיבוד שהותאם לקידום שירות יס פלוס. השירות הזה מציע צפייה בתכני yes בסטרימינג – עם ממיר אפל TV. כמה הוא עולה ובמה הוא שונה מחבילת yes אולטימייט רגילה?

כל הפרטים בכתבה על השקת יס פלוס >

 

טסים? היזהרו ממלכודות תיירים

מלכודות תיירים יכולות לא רק לעלות לכם הרבה כסף, אלא גם לפגוע בחוויה. הנה כמה דוגמאות למלכודות כאלה, בין היתר בערים כמו ונציה או ברצלונה – אבל לא רק.

הפרטים בראיון על מלכודות תיירים, ששודר בתוכנית טרמינל עם עמית קוטלר בערוץ 13 >

עכשיו אפשר לשלם בביט גם בדומינוס פיצה

תשלומים באפליקציות תשלומים כמו ביט, פפר או פייבוקס הם שיטה נוחה במיוחד לבצע עסקה, לאסוף כסף בקבוצה או לשלם לבעל מקצוע. כעת הם מתחילים לטפטף גם למגזר העסקי. בין החלוצות היא דומינוס פיצה, שמאפשרת להזמין ולשלם בביט – ויש אפילו מבצע.

כל הפרטים – בכתבה על תשלום באמצעות ביט בדומינוס פיצה >


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות