לידיעת נטפליקס, שירות הטלוויזיה אפל TV פלוס יושק בקרוב ויהיה זול ממנה

לידיעת נטפליקס, שירות הטלוויזיה אפל TV פלוס יושק בקרוב ויהיה זול ממנה

אפל TV פלוס יהיה זמין במגוון פלטפורמות ויציע תוכן מקורי של מיטב הכוכבים האמריקנים – החל מג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון ועד אופרה וינפרי

אפל TV PLUS
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שירות הטלוויזיה של אפל, אפל TV PLUS, יושק כבר ב-1 בנובמבר – כך הכריזה אפל באירוע החגיגי שבו היא הציגה את אייפון 11. בכך היא מקדימה את שירות הטלוויזיה בסטרימינג של דיסני, דיסני פלוס – אשר יושק ב-12 בנובמבר. כפי שפרסמנו כאן במדור הטלוויזיה של אתר פואנטה, אפל גייסה לשורותיה כמה דמויות מובילות בתעשיית הבידור, הטלוויזיה והקולנוע בארה"ב, כמו אופרה וינפרי, סטיבן ספילברג וג'ניפר אניסטון.

הבשורה היותר מעניינת באירוע הייתה לגבי מחיר אפל TV פלוס – כ-5 דולר לחודש בלבד. השירות יהיה זמין באפליקציית אפל TV ביותר מ-100 מדינות מיד עם ההשקה. אמנם לא הייתה התייחסות ספציפית לישראל, אך כאשר נכנסים לאפליקציה – אפשר לבחור במדינה "ישראל", כך שיש להניח שאפל TV פלוס יהיה זמין גם כאן. המצטרפים יקבלו שבוע ניסיון חינם, ורוכשי מכשירים של אפל החל מהיום (אייפון, אייפד אפל TV ועוד) יקבלו שנה חינם. השירות יהיה קיים גם אונליין ב-https://tv.apple.com.

אפל הפיקה תוכן מקורי בעלויות של כמיליארד דולר, ביניהן התוכנית The Morning Show בכיכובן של ג'ינפר אניסטון וריס ווית'רספון, ,See, For All Mankind ,The Elephant Queen ו-Dickinson.

אפל מאפשרת בכל הרשמה לאפל TV פלוס שימוש של עד 6 בני משפחה.

הצפייה אפשרית אונליין ואופליין, ללא פרסומות. האפליקציה מותקנת מראש במכשירי אפל ואף קיימת בחלק מהטלוויזיות החכמות של סמסונג. התוכן יתורגם (באמצעות כתוביות או דיבוב) ל-40 שפות.

גם דיסני פלוס מהווה איום על נטפליקס

שירות הטלוויזיה של אפל מהווה תחרות לא פשוטה עבור נטפליקס, אשר גובה מחירים גבוהים יותר. כזכור, לאחרונה נטפליקס העלתה מחירים בישראל ובעולם.

אלא שלא בזה מסתיימת התחרות. מיד אחרי השקת אפל TV פלוס יושק השירות שמטריד את נטפליקס אפילו יותר – שירות הטלוויזיה של דיסני, דיסני פלוס. גם הוא יהיה זול יותר מנטפליקס, והוא – בניגוד לאפל TV PLUS, כולל תוכן בעל ערך רב מאוד עבור הצופים, החל מכל סרטי דיסני, דרך מלחמת הכוכבים והתוכן של MARVELL ועד תוכן כמו משפחת סימפסון, נשיונל גי'אוגרפיק ועוד.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות