רונאלדו, נטע ברזילי, אודי כגן, או הילדה המתוקה אמלי - את מי אתם מעדיפים?

רונאלדו, נטע ברזילי, אודי כגן, או הילדה המתוקה אמלי – את מי אתם מעדיפים?

ככל שהמאבק בין חברות הטלוויזיה מתחזק, כך ההשקעה בפרסומות יקרות עולה ופרזנטורים מפורסמים מגויסים לקמפיין. אז האם רונאלדו הוא שיגרום לכם להצטרף להוט, נטע ברזילי תשכנע אתכם להצטרף לפרטנר TV, אודי כגן יצחיק אתכם עד שתתחברו לסלקום TV או שאמלי וסטפן ישלחו אתכם לחבילה החדשה המוזלת של יס?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא במקרה אנחנו רואים פרסומות מושקעות במיוחד בחודשים האחרונים מצד חברות התקשורת, ובפרט מצד חברות הטלוויזיה.

התחרות בין שירותי הטלוויזיה עזה מתמיד, ולא קל למשוך את תשומת לבם של הצרכנים.

אז איך עושים את זה? מגייסים פרזנטורים שיצחיקו אתכם, ידהימו אתכם או יעוררו בכם כל רגש אחר.

האם זה עובד על הצרכנים המאוד ביקורתיים של היום? אולי קצת. מה שבטוח, כדי להשיג את הקשב של הצרכנים בעידן הנוכחי שבו אנחנו בעיקר סובלים מהצפה של גירויים ומידע, כל פרסומת חייבת להפציץ, להצחיק, לרגש ולסקרן – כך שהצרכנים הפוטנציאליים ירצו לפחות להמתין עד הסוף. אם הפרסומת הופכת לזכורה, לכזאת שמצטטים אותה או לכזו שיוצרת מטבעות לשון, היא אפקטיבית אפילו יותר.



מצעד הפרסומות המושקעות עתיר כוכבים בכל הגילים ומכל הז'אנרים, החל מרונאלדו ועד נטע ברזילי.

הנה הצצה אל הפרצופים המוכרים שיעלו חיוך על פניכם, יסקרנו אתכם ואולי אף יגרמו לכם להצטרף לשירותי הטלוויזיה החדשים:

yes: אמלי בן סימון וסטפן

הילדה הצרפתייה אמלי בן סימון – ששמה האמיתי הוא הלנה פלונקה – כובשת את הקהל הישראלי בחן שלה בכל פרסומת ופרסומת. נראה שהיא בדיוק ההפך מרונאלדו – ילדה קטנה ולא מוכרת עבור רוב הישראלים, אבל מלאת מתיקות ומשכנעת.

הקמפיין האחרון של yes משדר לצרכנים מסר של מצוינות – ההפך מתרבות ה"בערך" וה"ככה-ככה" שבדרך כלל מאפיינת את ישראל. הרעיון הוא ש- yesהיא הדבר האמיתי, ואילו שירותי טלוויזיה אחרים הם בערך.

בסרטון, שתוך זמן קצר זכה לכ-3.5 מיליון צפיות ומקום ראשון בסרטונים החמים של יוטיוב, מככבים אמלי וסטפן. סטפן לגר הוא זמר, רקדן וכוריאוגרף, ולמעשה מדובר בשיר מלא וקליפ.

הקליפ והפרסומת צולמו בהאנגר בנמל חיפה, בהשתתפות עשרות רקדנים, שחקנים ואקרובטיים. אחרי הבאזז של הקמפיינים הקודמים בכיכובה של אמלי והזכייה בפרסומת השנה לשנת 2017.

החבילה של yes: יס אולטימייט

בסופו של דבר, המטרה של yes היא לגרום לצרכנים להצטרף לחבילת  יס אולטימייט (yes ultimate) ב-199 שקל, לאחר הורדת המחירים שיזמה לפני מספר חודשים עם ביטול התשלום הקבוע על VOD. היכנסו לכתבה לשאר הפרטים על yes אוליטמייט.

פרטנר TV: נטע ברזילי

כפי שפורסם בפואנטה, הרכש האחרון והמסקרן בקרב חברות הטלוויזיה הוא נטע ברזילי, שתפרסם את פרטנר TV.

פרטנר TV מציעה, כידוע, חבילת טלוויזיה במחיר של 69 שקל, שבה אפשר לצפות חינם בנטפליקס באיכות HD במשך חצי שנה. החברה גם חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אמזון וידאו פריים. המסר שהיא רוצה להעביר לצרכנים הוא מסר של עדכניות ושל טלוויזיה פתוחה, ומי אם לא נטע ברזילי מעבירה מסר של פתיחות וחדשנות.

נטע ברזילי. צילום: דניאל קמניסקי

מבחינת ברזילי, זהו קמפיין ראשון ובטח לא אחרון שהיא סוגרת עם חברה מסחרית. מבחינת פרטנר TV, אין ספק שהיא שמה את האצבע על הסחורה הכי חמה בשוק הפרזנטורים.

נטע ברזילי, כידוע, אינה רק זמרת אלא גם יוצרת, וסימן ההיכר שלה הוא הלופר. בפרטנר מספרים שלברזילי היה חלק פעיל בקריאייטיב, תוך שילוב הצלילים הייחודיים לה כחלק מהקמפיין.

אגב, כמו לא מעט קמפיינים, גם הפרסומת הזאת צולמה בישראל ובחו"ל. גולת הכותרת שלה היא עיבודים מקוריים של נטע ברזילי המשלבים פסי קול מוכרים של סדרות הדגל של נטפליקס (נרקוס, הכתר, דברים מוזרים, כתום זה השחור החדש ועוד).

סלקום TV – אודי כגן (משיח)

אודי כגן בסדרה משיח שתעלה בסלקום TV ובקשת 12
אודי כגן בסדרה משיח שתעלה בסלקום TV ובקשת 12

סלקום TV זיהתה כבר לפני ארבע שנים את הפוטנציאל האדיר הטמון באודי כגן. כגן הפך כל כך מזוהה עם סלקום TV, עד כי כעת מושקת גם סדרה שלמה, "אורחן משיח", בכיכובו של אודי כגן המגלם את משיח.

החבילה של סלקום: סלקום TV ב-99 שקל בחודש

בסלקום TV מצליחים להשתמש ביכולות הקומיות של משיח כדי להעביר את המסר שרוצה החברה להעביר לצרכנים – מצד אחד חבילת טלוויזיה מאוד מקיפה עם תכנים רבים מעולמות שנים, ומצד שני מחיר שפוי של 99 שקל בחודש. הרעיון הוא שגם צרכנים שמרנים ושונאי שינויים רק ירוויחו אם יהיו פתוחים לשינוי.

הוט: רונאלדו והשבאבניקים

את המסר של הוט, לצפות במונדיאל ולא במונ-דיליי, הוט העבירה לצרכנים באמצעות אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם – רונאלדו.

הפרסומת, שאגב, צולמה במדריד, שילבה לצדו של רונאלדו את שחקני השבאבניקים – הסדרה הפופולרית של הוט (בעבר הייתה פרסומת אחרת להוט עם רונאלדו, עם כוכבי שלישיית "מה קשור").

במקרה של הוט, אגב, גיוסו של רונאלדו הוא חלק מעסקה הרבה יותר גדולה. הוט היא חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית אלטיס, ואלטיס למעשה שכרה את שירותיו של רונאלדו לפרסומות ברחבי העולם.

מה מקדמת הוט?

הוט מקדמת בפרסומת את התשתית הנפרדת לטלוויזיה ואינטרנט, שמטרתה "להבטיח שהצופים לא יראו את השידורים בדיליי.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות