סרטים מומלצים בנטפליקס וסדרות ביולי 2019: בית הנייר, ג'רי סיינפלד ו"דברים מוזרים" - פואנטה

סרטים מומלצים בנטפליקס וסדרות ביולי 2019: בית הנייר, ג'רי סיינפלד ו"דברים מוזרים"

הסרטים המומלצים בנטפליקס והסדרות בנטפליקס ביולי 2019 מגיעים מכל העולם, וכרגיל לא ישאירו רגע אחד משעמם. מה בא לכם, סדרה מהודו או מקוריאה? המלצות צפייה בנטפליקס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

להמלצות צפייה בנטפליקס באוקטובר 2019 לחצו כאן

אם התגעגעתם ל"בית הנייר", לא תצטרכו להמתין עוד הרבה זמן. ב-19.7.2019 עולה בנטפליקס העונה השלישית של הסדרה הספרדית המצליחה. היא כמובן לא לבד, מיד בהמשך הכתבה נביא הצצה לכמה מהסדרות החדשות והוותיקות שיעלו בנטפליקס החודש וכמה מהסרטים החדשים בנטפליקס. לפני כן, נזכיר כי לפני כמה ימים, כפי שפרסמנו כאן בפואנטה חדשות צרכנות, נודע כי נטפליקס מעלה מחירי בישראל (וגם במקומות אחרים בעולם). חבילת הפרימיום מתייקרת בשיעור חד, וגם החבילות האחרות מתייקרות. כל הפרטים וגם עדכונים אחרים על נטפליקס מתפרסמים כל העת במדור הסלולר והטלוויזיה של פואנטה.

אז מה נראה בנטפליקס ביולי 2019? הנה הצצה:

סדרות מקור של נטפליקס

בית הנייר (La casa de pape), עונה 3

הטריילר, שפורסם ע"י נטפליקס בתחילת יוני וכבר זכה ל-24 מיליון צפיות, משאיר כמובן טעם של עוד: הוא נפתח כאשר החבורה נמצאת בלב הים, מרוצה מהעובדה שהצליחה להימלט, אך נמשך כצפוי בפיתול של העלילה ובכך שעליה להימלט מהשוטרים. הפרופסור והצוות חוזרים לשתף פעולה במטרה לשחרר את ריו שנתפס. היעד: בנק ספרד.

מתי? 19/07/19.

דברים מוזרים (Stranger Things), עונה 3

גם הסדרה "דברים מוזרים" חוזרת לעונה שלישית – שתיפתח עוד לפני העונה השלישית של "בית הנייר".

קיץ 1985 בעיירה הקטנה מביא איתו שינויים גדולים, החל מעכברושים חולים וריגול סובייטי ועד הנוסחה החדשה של "קוקה קולה" וקניון חדש שנפתח בהוקינס. כפי שפורסם בפואנטה, נטפליקס הכריזה על כניסה לעולם הגיימינג, והסדרה "דברים מוזרים" עומדת במרכזו של משחק חדש שמושק במקביל להשקת העונה השלישית.

מתי? 4.7.19.

עין קווירית (Queer Eye), עונה 4

הסדרה, שעלתה לאוויר רק ב-2018, מגיעה כבר לעונה רביעית, שבה חמשת המומחים כובשים שוב את קנזס בסדרה של מהפכים מעוררי השראה. נזכיר כי בשנת 2018 זכתה "עין קווירית" לפרס אמי כתוכנית הריאליטי המתוסרטת הטובה ביותר.

מתי? 19/07/19.

מכונת הכתיבה (Typewriter)

אם מתחשק לכם לשמוע קצת הודית ולהיחשף לסדרה בצבעים אחרים, אל תחמיצו את "מכונת כתיבה". הסדרה מספרת על משפחה שעוברת לגור בפרוורים של גואה, בבית שאומרים עליו שהוא רדוף רוחות. קבוצה של חברים צעירים יוצאת לחקור את השמועות.

מתי? 19/07/19.

אימהות עובדות (Workin' Moms), עונה 2

המלצות צפייה נטפליקס

שלוש האימהות מטורונטו חוזרות לעונה נוספת, שבה הן מתבגרות יחד עם ילדיהם ומתגברות על אתגרים כמו גידול פעוטות, סימני הגיל, תמרון בין עבודה לחיים האישיים וקשיי הזוגיות.

ליל אביב אחד (One Spring Night)

סדרות בנטפליקס

סדרה דרום קוריאנית על מערכת היחסים הנרקמת בין לי ג'ונג-אין, ספרנית שנמצאת במערכת יחסים כבר 4 שנים, לבין יו ג'י-הו, רוקח שאותו היא פוגשת בבית המרקחת. אולי זה פשוט האביב שהגיע – והכול פתאום אפשרי?

מתי? 12/07/19.

קומיקאים במכוניות שותים קפה (Comedians in Cars Getting Coffee)

סיינפלד

ג'רי סיינפלד ואדי מרפי בפרק בסדרה Comedians in Cars Getting Coffee Season 11: Freshly Brewedבין אם אתם חובבי הסדרה המיתולוגית סיינפלד ובין אם לאו, בטוח שתצחקו מהעונה החדשה של ג'רי סיינפלד בסדרה "קומיקאים במכוניות שותים קפה". הסדרה יצאה לדרך ב-2002 ושודרה 9 עונות עד שבעונה העשירית נרכשה ע"י נטפליקס. בעונה הנוכחית, שהיא העונה ה-11, סיינפלד נפגש לקפה עם אורחים חדשים, ביניהם אדי מרפי, ריקי ג'רווייס, ג'יימי פוקס, סת' רוגן ומתיו ברודריק.

מתי? 19/07/19.

דוקומנטרי בנטפליקס

פרטיות ופוליטיקה: פרשת קיימברידג' אנליטיקה (The Great Hack)

סרט תיעודי המגולל את סיפורה של חברת המחקר והייעוץ הפוליטי קיימברידג' אנליטיקה, שדלתה נתונים אישיים מפייסבוק בדרכים לא כשרות לטובת קמפיין הבחירות של טרמאפ (בין השאר).

מתי? 24/07/19.

סרטים מקוריים של נטפליקס

אתר הצלילה בים האדום (The Red Sea Diving Resort)

במבצע נועז להברחת פליטים אתיופיים לישראל, צוות שבראשו סוכן מוסד מחוספס (כריס אוונס) פותח בית מלון מפוברק לתיירים אמיתיים.

מתי? 31/07/19.

אויב בטווח אפס (Point Blank)

כדי להציל את אשתו ההרה, אח בחדר מיון משתף פעולה עם אדם פצוע שחשוד ברצח – במרוץ נגד הזמן, נגד פושעים יריבים ונגד שוטרים מושחתים.

מתי? 12/07/19.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

סדרות מומלצות בנטפליקס





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות