סטינג TV מציעה חבילה ב-65 שקל לחודש - אבל שימו לב מה קורה לתעריפים שלה - פואנטה

סטינג TV מציעה חבילה ב-65 שקל לחודש – אבל שימו לב מה קורה לתעריפים שלה

"החבילה המושלמת" של סטינג TV תוצע במחיר מבצע ל-6 חודשים, ואחר כך מחירה יזנק ל-99 שקל בחודש. אם תעדיפו חבילה מצומצמת וזולה יותר של סטינג TV – לא תמצאו כזאת

סטינג TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שירות הטלוויזיה סטינג TV מבית yes מבטיח "חבילה מושלמת" ב-65 שקל לחצי שנה, ולאחר מכן בעלות של 99 שקל לחודש. בכך הוא מנסה לתת מענה למבצע של סלקום TV (העומד על 69 שקל בחודש לחצי שנה) ולמחיר החבילה של פרטנר TV (שעולה ללא מבצע 69 שקל בחודש). אלא שמי שמסתכל היטב, רואה שה"חבילה המושלמת" של STING TV היא בעצם החבילה המשפחתית של סטינג TV – שכעת החברה משווקת בשם מפתה יותר אך תכולתה זהה: היא כוללת כ-50 ערוצים (ביניהם ערוצי הסרטים של yes, ערוצי הסדרות שלה (יס דרמה, יס אקשן ועוד), ערוץ יס דוקו וכו'. בנוסף, היא כוללת את חבילות הילדים, הספורט, המדע וטבע ואת הערוצים הישראליים. במסגרת המבצע השליחות וההתקנה ללא עלות.

באותה נשימה ובלי לספר על כך בראש חוצות – סטינג TV נסוגה מהמודל המודולורי שאיתו היא יצאה לדרך כאשר היא הושקה: מודל שמאפשר ללקוחות להזמין כל חבילה בנפרד ולשלם פחות מאשר על חבילה כללית. למעשה, סטינג TV מבטלת את הבידול שלה וכעת היא מציעה בדיוק מה שמציעות המתחרות – סלקום TV ופרטנר TV. עד עתה לקוח שרצה לחסוך וידע שהוא מתעניין רק בחבילת סדרות, למשל, יכול היה להזמין חבילה כזאת בכ-40 שקל בחודש. כעת, כאמור, סטינג TV מפסיקה להציע את החבילות הנפרדות שלה (כמו חבילת ילדים, חבילת סרטים וחבילת סדרות) – שאותן אפשר היה להזמין באופן נפרד זו מזו ולשלם רק כ-30-40 שקל בחודש.

החבילה היחידה שסטינג TV מציעה הוא מה שהיא מגדירה "חבילה מושלמת" – שמחיר המחירון שלה בעצם זהה למחיר החבילה של סלקום TV, כלומר 99 שקל בחודש. כדי לטשטש את שינוי המודל – בסטינג TV בחרו להציג את החבילה החדשה בשם "החבילה המושלמת" ולתמחר אותה במחיר של 65 שקל לחודש לחצי שנה, מבלי לציין בשום מקום שחבילה זו מחליפה למעשה את כל החבילות הקודמות.

התחרות בשיאה: סלקום TV ופרטנר TV מגייסות את נטפליקס

כפי שפורסם בפואנטה, אתמול החזירה פרטנר TV את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה – וכעת ההטבה הזאת אפילו משמעותית יותר, לאחר שנטפליקס ייקרה תעריפים לאחרונה בישראל.

החלטת פרטנר TV לא מגיעה בחלל ריק, אלא מהווה תגובה לצעד של סלקום TV – אשר הוסיפה גם היא לשירות שלה גישה לנטפליקס. נזכיר כי מי שמעוניין לצפות בנטפליקס בסלקום TV זקוק לממיר חדש שהחברה השיקה. סלקום TV לא רק הלכה בעקבות פרטנר TV בנושא נטפליקס, אלא אף יצאה במבצע של 69 שקל בחודש למשך חצי שנה – כאשר זה בדיוק מחירה של חבילת פרטנר TV, כך שברור שפרטנר הייתה חייבת להגיב.

הוט מצדה הכריזה אתמול על פיילוט מעניין: "הוט ללא ממיר". מטרת הפיילוט היא מן הסתם למשש את הדופק לגבי מעבר לשידורים ללא ממיר.

סטינג TV





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות