צברתם נקודות נוסע מתמיד פליי קארד? אפשר לממש אותן ב-BUYME

צברתם נקודות נוסע מתמיד פליי קארד? אפשר לממש אותן בשוברי מתנה של BuyMe

שיתוף פעולה בין פליי קארד ו-BuyMe מאפשר רכישת שוברי מתנה דיגיטליים תמורת נקודות הנוסע המתמיד. השוברים תקפים למאות חנויות ומסעדות

צבירת נקודות במועדון הנוסע המתמיד של אל על
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על – פליי קארד – אמנם נוהגים לצבור את הנקודות כדי לממש אותן ולהפוך אותן לטיסות, אבל מי מהם שמחפש עבור הנקודות שימוש אחר, יכול כעת לרכוש בהן שוברי מתנה באתר BuyMe. רכישת שוברי BuyMe באמצעות נקודות הנוסע המתמיד אפשרית עד סוף יוני 2019. השוברים תקפים במגוון מקומות בילוי ורשתות – החל ממסעדות ועד רשתות אופנה.

כך למשל, אפשר לקנות שובר של 100 שקל תמורת 70 נקודות, ולממש אותו ברשתות אופנה, הנעלה, תכשיטים וכלי בית, וכן במסעדות. השובר מאפשר לשלם על מנות שונות, ארוחות בוקר, בגדים, תכשיטים, צעצועים, מוצרי תינוקות, ציוד ספורט ועוד.

קיימים שלושה סוגי שוברים:

  • שובר של 100 שקל תמורת 70 נקודות
  • שובר של 200 שקל תמורת 140 נקודות
  • שובר של 300 שקל עבור 210 נקודות



בין הרשתות הכלולות בשובר: גולף H&M, סטורי, פנדורה, מגנוליה, אייס קנה ובנה, שילב, ריבוק, מגה ספורט, טויס אר אס, צומת ספרים, אופטיקנה, iStore, יאנגה, סוהו, המשביר לצרכן, רנואר ועוד.

בין המסעדות – מסעדות שף כמו טאיזו, התרנגול הכחול, דקה וקלארו, לצד מסעדות ובתי קפה במקומות שונים בארץ – כולל מסעדות טבעוניות.

פליי קארד ו-BUYME – לא חייבים לטוס כדי לממש

בפליי קארד רואים בכך שיתוף פעולה אסטרטגי וחשוב, מאחר ש-BuyMe תהווה פלטפורמה משמעותית ללקוחות למימוש נקודות מחוץ לעולמות התעופה. "אנו שמחים להרחיב את מעגל שיתופי הפעולה ועולמות המימוש של חברי המועדון ומחזיקי כרטיס האשראי פלייקארד", אומר ליאור טנר, מנכ"ל פלייקארד. "שת״פ שכזה מבסס את כוחו של מטבע הנאמנות שיצרנו – נקודות אל על, ולכן אני מעריך כי הוא ירחיב את פוטנציאל הרכישות בביי מי מעבר לשוברי מתנה גם לשוברים לצריכה עצמית, מה שייצור מצב של win win לשני הגופים".

יש להניח שגם אל על מעדיפה שחברי המועדון יממשו את הנקודות שלא באמצעות רכישת כרטיסי טיסה, ולכן מעודדת מימוש בעולמות אחרים. כיום, מי שאינו מממש נקודות באמצעות רכישת כרטיסי טיסה, יכול לעשות זאת באמצעות רכישת מוצרי דיוטי פרי או באמצעות תשלום על בתי מלון.

שינויים בתנאי צבירת נקודות הנוסע המתמיד

כפי שפורסם כבר באוגוסט 2018 במדור התיירות בפואנטה, החל מ-1.4.2019 השתנה יחס ההמרה לצבירת נקודות במועדון הנוסע המתמיד של אל על. יחס ההמרה עומד על נקודה אחת עבור כל 10 דולר. במידה שמדובר בחבר משודרג (כסף – SL; זהב – GL; פלטינה – PL; טופ פלטינה – TP), יחס ההמרה הוא נקודה אחת עבור כל 8 דולר.

בנוסף, החל מ-1.4.2019 חברי המועדון אינם זכאים להטבות כבודה בבטן המטוס כאשר הם רוכשים כרטיסי טיסה ממשפחת מחיר Lite.

ההצטרפות למועדון הנוסע המתמיד של אל על היא חינמית, אבל הנפקת והחזקת כרטיס אשראי פליי קארד כרוכה בדמי חבר חודשיים: כ-20 שקל בחודש עבור כרטיס בסיסי, כ-32 שקל בחודש עבור כרטיס דיינרס וכ-40 שקל בחודש עבור  אמריקן אקספרס.

מועדון הנוסע המתמיד מונה יותר מ-2.1 מיליון חברים, מהם כ-320 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד. כפי שפורסם בפואנטה, לאחרונה חתם מועדון פליי קארד של אל על הסכם חדש לתקופה של 10 שנים עם כאל.

היקף העסקאות של מחזיקי פליי קארד מוערך ב-21 מיליארד שקל עסקאות בשנה (9,500 הוצאה חודשית ממוצעת בחודש: 4,500 שקל בפליי קארד המהווים כ-75% מכרטיסי המועדון והוצאה ממוצעת של 23,000 שקל לכרטיס הפרימיום) ו-10% ממחזור הסליקה מומר לנקודות אל-על.

כפי שפורסם בפואנטה, לאחרונה החליטה הנהלת חברת אל על להאריך את שיתוף הפעולה של עם חברת האשראי כאל, המפעילה את מועדון פליי קארד, אך בנוסף אל על חתמה על הסכם עם חברת האשראי הבינלאומית מאסטרקארד. מדובר, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, אשר יאפשר להנפיק את כרטיס FLY CARD של אל על כאשר עליו מוטבעים שני הלוגואים.

BuyMe בסדרת מהלכים להגדלת החשיפה

אתר BuyMe מקבוצת טלכלל הוא פלטפורמה למתנות דיגיטליות. האתר עובד עם כ-900 בתי עסק בישראל, ומאפשר לרכוש שובר מתנה בסכומים שונים ובתחומים שונים. לאחרונה פורסם שחברת ישראכרט צפויה לרכוש 10% מ-BuyMe.

כפי שפורסם כאן באתר חדשות הצרכנות פואנטה, לאחרונה הכריזה חברת הסלולר 012 מובייל, השייכת לפרטנר, על שיתוף פעולה עם אתר BuyMe, שבמסגרתו מי שיצטרף לחבילת 50 ג'יגה שמחירה 39 שקל בחודש, יוכל לקבל בכל חודש במשך שנה שובר דיגיטלי של BuyMe שווה ערך לתשלום על החבילה.

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות