שוב תעריפים חדשים באל על: כמה עולה מזוודה? כמה עולה בחירת מושב? - פואנטה

שוב תעריפים חדשים באל על: כמה עולה מזוודה? כמה עולה בחירת מושב?

אל על הפכה לאחרונה לחברת לואו קוסט, אבל כעת היא משנה את המודל כך שהמחיר לבחירת מושב ושליחת המזוודה אינו אחיד, ונע בין 7 ל-40 דולר לכיוון

החזר מאל על
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לאחרונה דיווחנו כאן בפואנטה שאל על הפכה לחברת לואו קוסט, שבה הזמנת כרטיס תהיה מורכבת בנפרד ממחיר הכרטיס, מחיר בחירת המושב וכו'. מן הסתם, השינוי מעורר שאלות לגבי מדיניות כבודה באל על, ורבים תוהים כמה עולה מזוודה באל על עכשיו והאם יצטרכו לשלם ביוקר על בחירת מושב באל על. אם אתם מבולבלים, עכשיו אולי תהיו יותר מבולבלים. מעתה לא יהיה מחיר אחיד למזוודה באל על או לבחירת מושב באל על.

אז מהי עכשיו מדיניות הכבודה באל על? המחיר משתנה מיעד ליעד, מטיסה לטיסה ומעונה לעונה. כך למשל, בחירת מושב יכולה לעלות 7 דולר בטיסה ללרנקה, 20 דולר בטיסה ללונדון, ו-17 דולר בטיסה לברלין. שליחת מזוודה לבטן המטוס בטיסת אל על ללונדון יכולה לעלות פחות מאשר בטיסת אל על לברלין (35 לעומת 40 דולר לכיוון).

כזכור אל על מפעילה מודל לואו קוסט למזרח הרחוק ולדרום אפריקה, ולא רק לאירופה. השינוי המדובר יחול בכל הטיסות הללו.

כמה עולה מזוודה באל על ומה מדיניות הכבודה?

כאשר התבשרנו על מעבר אל-על ללואו קוסט, המחירים שאל על קבעה עבור השירותים הנוספים היו קבועים: מחיר שליחת מזוודה לבטן המטוס עמד על 35$ לכיוון (בתשלום מראש), ומחיר בחירת מושב עמד על 15 דולר לכיוון. באל על הגדירו 3 מדרגות של כרטיס: לייט, קלאסיק ופלקס, כאשר הפער בין לקלאסיק עמד על 80 דולר לכל היותר והפער בין קלאסיק לפלקס עמד על 100 דולר לכל היותר. כעת, כאשר מחירי השירותים משתנים – הפערים בין המדרגות משתנים והלקוחות מתקשים לעקוב.

פואנטה טלגרם

האם המשמעות היא שאל על ייקרה מחירים?

מה שחשוב להבין הוא שהשינוי לא בהכרח מייקר את כל הכרטיסים לכל היעדים. כך למשל, מי שטס ללרנקה יכול למצוא את עצמו משלם 7 דולר על בחירת מושב, בעוד שלפני השינוי המחיר היה 15 דולר באופן קבוע.

עוד חשוב להבין שכעת ייתכן שעדיף ללקוח להזמין כרטיס קלאסיק ולא כרטיס לייט, משום שכרטיס לייט יעלה לו יותר (כלומר, כרטיס לייט שעליו מוסיפים מזוודה ובחירת מושב יכול לעלות יותר מאשר כרטיס קלאסיק, שבו בחירת המושב והמזווקה הם כבר מובנים במחיר).

השורה התחתונה היא שהלקוחות צריכים לשבת עם מחשבון ולבדוק כל מקרה לגופו.

תגובת אל על

מאל על נמסר כך: "אל על עברה למודל תמחור דינמי ברכישת הושבה וכבודה, הנהוג בחברות תעופה רבות בעולם. מחירי ההושבה והכבודה יהיו נתונים לשינויים מצד החברה מעת לעת, מיעד ליעד ומטיסה לטיסה. התעריף הקובע הוא התעריף ביום התשלום לשירות".

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות