לואו קוסט של אל על למזרח הרחוק? התמחור החדש של אל על מתרחב - פואנטה

לואו קוסט של אל על למזרח הרחוק? התמחור החדש של אל על מתרחב

מי שיבחר לטוס בטיסות אל על ללא מזוודה גדולה, ישלם עשרות דולרים פחות, אך האם יש הרבה כאלה?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק לפני מספר חודשים אל על ביטלה את מותג הלואו קוסט שלה, UP, ושינתה לחלוטין את מודל התמחור של כרטיסי הטיסה לאירופה – כך שכל טיסות אל על לאירופה נמכרות במודל מדורג שמזכיר את מודל הלואו קוסט (כרטיס מוזל שעליו בוחרים אם להוסיף מזוודות, בחירת מושב וכו'). היום היא מודיעה על הרחבת המודל החדש גם לטיסות למזרח הרחוק ודרום אפריקה. המשמעות: נוסעי אל על יצטרכו לבחור בין כרטיס טיסה לייט, קלאסיק ופלקס (Lite; Classic; Flex).

  • כרטיס Lite: כרטיס בסיסי הכולל עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, תיק יד וארוחה חמה. ניתן יהיה לבחור בתשלום נוסף את השירותים הנוספים הבאים: שליחת מזוודה לבטן המטוס, הושבה מראש ושינוי הכרטיס, ללא אפשרות ביטול.
  • כרטיס Classic: כרטיס הטיסה הקלאסי הכולל עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, תיק יד, ארוחה חמה, אפשרות להושבה מראש (לא כולל מושבי תיירים פלוס ומושבים מועדפים) ושליחת מזוודה לבטן המטוס. בנוסף אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.
  • כרטיס Flex: כרטיס בעל נוחות וגמישות מרבית. הכרטיס כולל אפשרות מורחבת לבחירת הושבה מראש כולל מושבי תיירים פלוס ומושבים מועדפים בכפוף לזמינות, ביצוע צ'ק אין בדלפקים ייעודיים (מתל אביב בלבד), שליחת 2 מזוודות לבטן המטוס, עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, שני תיקי יד וקדימות בעלייה למטוס, ארוחה חמה ובנוסף כולל אפשרות לשינוי של כרטיס בתוספת דמי טיפול בלבד וביטול טיסה בכרטיסים במחלקות הגבוהות ללא עלות, ובשאר המחלקות בתשלום דמי ביטול מופחתים.

מכירת כרטיסים ליעדי אל על למזרח הרחוק ודרום אפריקה לפי המודל החדש החל מה-15/1/19 ליציאות החל מ-1/4/19.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ימשיכו לצבור ולממש נקודות על פי תכנית המועדון.


מה פערי המחירים בין כרטיס לייט לכרטיס קלאסיק או פלקס?

האם המודל הזה מביא בשורה אמיתית לנוסעים למזרח התיכון? למען האמת, קשה להאמין שיש מי שיכול לטוס למזרח הרחוק ללא מזוודה…

בכל מקרה, מחיריהן החדשים של טיסות אל על למזרח הרחוק ולדרום אפריקה טרם פורסמו, אך מאחר שהמודל כבר עובד בטיסות לאירופה, אפשר להציץ על הפערים בין מחיר כרטיס טיסה בסיסי, שבו אין מזוודה, לבין כרטיס קלאסי.

כך למשל, בטיסה ללונדון בינואר 2018 מדובר בפער של 40 דולר לכיוון. גם בטיסה לאמסטרדם הפער הוא 40 דולר לכיוון בין כרטיס לייט לכרטיס קלאסיק. הפער בין כרטיס לייט לכרטיס פלקס עומד כבר על 90 דולר לכיוון.

במילים אחרות, כרטיס הלוך ושוב בגרסת קלאסיק יהיה יקר יותר ב-80 דולר מכרטיס לייט, וכרטיס פלקס יקר ב-180 מכרטיס לייט.

מחירי טיסת אל על ללונדון, יציאה ב-15.1.18

מחירי טיסת אל על מלונדון, חזרה ב-22.1.18




דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות