טסים לדיסני וורלד? אל על משיקה טיסות לאורלנדו ומציעה הנחות זמניות - פואנטה

טסים לדיסני וורלד? אל על משיקה טיסות לאורלנדו ומציעה הנחות זמניות

טיסות ישירות לאורלנדו יהפכו את תכנון הטיול בארה"ב לפשוט יותר עבור ישראלים רבים, שלא מדלגים על אולפני יוניברסל ודיסני וורלד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

טיסות ישירות לאורלנדו הן ללא ספק בשורה משמחת. אל על הודיעה כי בקיץ הקרוב היא תתחיל להפעיל טיסות לאורלנדו בתדירות של טיסה בשבוע. מדובר בטיסת לילה ארוכה, של יותר מ-13 שעות, אשר תצא החל מחודש יולי לשדה התעופה MCO.

הטיסות לאורלנדו יתבצעו במטוסי הדרימליינר 787 ובואינג 777, ויציעו שתי מחלקות שירות – עסקים ותיירים.
לרגל ההכרזה, אל על מציעה למשך חמישה ימים, בין התאריכים: 13-17/2/19, כרטיסים במחיר של החל מכ-1,000 דולר, כולל מיסים, במחלקת תיירים.

אל על הרחיבה לאחרונה באופן משמעותי את היעדים שלה בארצות הברית, והבחירה להתחיל להפעיל גם טיסות ישירות לאורלנדו היא כמעט מתבקשת, לאור היותו יעד פופולרי למשפחות המבקרות בדיסני וורלד, Six Flags, אולפני יוניברסל, MGM ואתרים נוספים.


כפי שפורסם בפואנטה, בשנה האחרונה התבשרנו על מספר יעדים שנפתחו אליהם טיסות ישירות של אל על: כך למשל, ביוני תשיק אל על טיסות ישירות ללאס וגאס, ועוד לפני כן (לאחר דחייה של כחצי שנה) תשיק אל על טיסות ישירות לסן פרנסיסקו. כחלק מהרחבת היעדים, אל על כבר השיקה טיסות ישירות למיאמי ולבוסטון.

באל על מציינים שניתן לטוס מאורלנדו ולשוב עם אל על מיעדים אחרים בארה"ב, כגון מיאמי וניו יורק (ולהפך).



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות