טיסות ללאס וגאס: אל על תפעיל טיסות ישירות החל מהקיץ. בנוסף: טיסות לסן פרנסיסקו - פואנטה

טיסות ללאס וגאס: אל על תפעיל טיסות ישירות החל מהקיץ. בנוסף: טיסות לסן פרנסיסקו

לרגל ההכרזה על טיסות ישירות ללאס וגאס וטיסות ישירות לסן פרנסיסקו – אל על מציעה כרטיסים מוזלים למשך שלושה ימים

טיסות ישירות ללאס וגאס טיסות ישירות לסן פרנסיסקו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לראשונה יוכלו הישראלים להזמין טיסות ישירות ללאס וגאס, וזאת החל מהקיץ הקרוב באמצעות חברת אל על. טיסות ללאס וגאס הן טיסות מבוקשות, אך עד עתה נאלצו הישראלים להגיע לשם באמצעות טיסות קונקשן שהפכו את המסע לארוך מאוד. היום הודיעה אל על כי בעידוד משרד התיירות היא תחל להוציא טיסה שבועית ללאס וגאס החל מ-14 ביוני 2019, ולאור ההכרזה החגיגית היא גם מציעה כרטיסי טיסה מוזלים למספר ימים (ראו בהמשך).

הטיסות ללאס וגאס ימריאו ביום שישי בשעה 07:00 ויימשכו 14:15 שעות (הנחיתה תהיה בשעה 11:15, זמן מקומי). הטיסה חזרה תהיה מעט קצרה יותר (13:30 שעות) ותמריא במוצ"ש, כשהנחיתה היא ביום ראשון בשעה 22:15.

החשיבות של לאס וגאס כיעד נובעת לא רק בשל היותה מרכז תיירות עתיר בתי קזינו, מופעי בידור ומרכזי קניות, אלא משום שלאס וגאס היא מרכז עסקי שמארח כנסים בינלאומיים רבים ומושך אליו אישים בכירים ואנשי עסקים מכל רחבי העולם. בנוסף, היעד מהווה מקום גישה לטיולים בגראנד קניון, פארק יוסמיטי, סקויה ועוד.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: ״לאס וגאס הפכה בשנים האחרונות אטרקטיבית ביותר בקרב תנועת הנופש הישראלית אך גם בקרב המגזר העסקי נוכח ריבוי הכנסים והתערוכות בעיר. טיסות ישירות ללאס וגאס בימי שישי וחזרה ארצה במוצאי שבת אטרקטיביות ביותר לשילוב האהוב של Business & Pleasure. בנוסף, רשת הנתיבים של החברה בצפון אמריקה והסכמי הקוד שייר מאפשרים שילוב ביקור בלאס וגאס עם יציאה או חזרה מכל אחד מיעדי אל על האחרים ביבשת, לרבות סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס".


טיסות אל על גם לסן פרנסיסקו

כפי שדווח בפואנטה בינואר 2018, גם טיסות לסן פרנסיסקו נכנסות למגוון היעדים של אל על. בהודעה שפרסמה בעבר אל על דובר על כך שהטיסות לסן פרנסיסקו יחלו לפעול כבר בנובמבר 2018, אבל המועד השתנה. נכון להיום, מועד תחילת טיסות אל על לסן פרנסיסקו הוא 13 במאי 2019.

אל על תפעיל 3 טיסות שבועיות בקו לסן פרנסיסקו, כאשר אל שני היעדים הטיסות יופעלו במטוסי הדרימליינר החדשים במחלקות שירות תיירים, פרימיום ועסקים.

הטיסות לסן פרנסיסקו ארוכות יותר ונמשכות כמעט 15 שעות. הן יוצאות בימים שני, רביעי ושישי.

כזכור, לפני שנה החלה אל על להפעיל גם טיסות למיאמי, כך שכעת היא תפעיל טיסות ישירות לשבעה יעדים בצפון אמריקה: ניו יורק (JFK ו-EWR), בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, לאס וגאס וטורונטו.

מבצע באל על: טיסות מוזלות לסן פרנסיסקו וללאס וגאס

לרגל השקת היעדים החדשים, החברה יצאה במכירה מיוחדת לשלושה ימים בלבד: כרטיסי טיסה הלוך ושוב ללאס וגאס וסן פרנסיסקו במחיר שמתחיל ב-787$ כולל מיסים במחלקת תיירים.

חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו ליהנות ממבצע מימוש נקודות מופחת לכרטיסי בונוס.

להלן פרטי המכירה המיוחדת:
• למכירה בין התאריכים: 11-13.12.2018 בלבד
• ליציאות בתאריכים: לאס וגאס ב-14.6.19-20.9.19, סן פרנסיסקו ב-13.5.19-20.9.19
• מחיר כרטיס במחלקת פרימיום – החל מכ-2400$, כולל מיסים
• מחיר כרטיס במחלקת עסקים – החל מכ-4,000$, כולל מיסים
• ניתן לשלב בין היעדים

מטרת משרד התיירות: הגדלת מספר התיירים הנוצרים

בעוד שהצרכנים הישראלים מסתכלים, מטבע הדברים, על היתרונות מבחינתם, משרד התיירות רואה בפתיחת הקווים החדשים דרך נוספת להגדיל את מספר התיירים לישראל: שר התיירות, ח"כ יריב לוין אמר כך: ״עם שבירת השיאים במספרי התיירים המגיעים לישראל ועם קרוב למיליון תיירים המגיעים לארץ מארה״ב בשנה האחרונה, פתיחת הקו הישיר מלאס וגאס הוא שלב נוסף במגמת פתיחת הקווים החדשים מצפון אמריקה. הקו יתרום לתנועת התיירות הנכנסת מהאזורים הסמוכים דוגמת מדינות נבאדה, אריזונה, יוטה ואורגון ובתוך כך לתיירות הנוצרית המגיעה מהאזור. פתיחת הקו החדש הוא המשך מבורך של שיתוף הפעולה בין משרד התיירות לחברת אל על אחרי פתיחת הקו ממיאמי. אנו רואים חשיבות גדולה במהלכים שאל על עושה כדי להגדיל את השוק, וליצור קווים חדשים התורמים לתנועת התיירות הנכנסת לישראל״.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות