אל על משנה את שיטות הצבירה ומימוש הנקודות במועדון הנוסע המתמיד. מה אומרים המספרים?
צבירת נקודות במועדון הנוסע המתמיד של אל על

אל על משנה את שיטות הצבירה והמימוש במועדון הנוסע המתמיד. מה אומרים המספרים?

אם גם אתם סופרים נקודות כדי להשיג כרטיס בונוס לניו יורק במועדון הנוסע המתמיד של אל על, כדאי שתדעו כי החברה משנה את תנאי צבירת הנקודות ומימוש נקודות הנוסע המתמיד. כל הפרטים – בכתבה

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על מתבשרים בימים אלה על שינויים בשיטת צבירת נקודות הנוסע המתמיד, בדרכי המימוש שלהן וביכולת לעבור בין חמשת מעמדות המועדון.

חלק מהשינויים מקצרים או מוזילים את הדרך עבור חברי המועדון להגעה לכרטיס טיסה חינם – וחלק מאריכים או מייקרים אותה. מן הסתם, חלק ניכר מחברי המועדון תוהים כעת מה זה אומר ביחס לכרטיס בונוס לניו יורק, למשל. התיחחסות לכך תהיה בהמשך הכתבה, אבל לפני כן, קצת רקע.

בבסיס השינוי עומדים כמה עקרונות, כאשר אחד מהם הוא שצבירת הנקודות תהיה מבוססת על הוצאה כספית ולא על בסיס יעדים ומחלקות.

יחסי ההמרה יהיו: 10$=1 נקודה ללקוחות המתמיד. חברים במעמדות היוקרה, כסף ומעלה יקבלו תוספת של 25% בצבירת הנקודות, כלומר 8$=1 נקודה.

כרטיס הבונוס לניו יורק יתייקר, הכרטיס לברצלונה יוזל

מחירון המימושים ישתנה ומחירי כרטיסי הבונוס יהיו לפי “קבוצות יעדים”, כך שלכל קבוצה יהיה מחיר מימוש אחיד בנקודות ורכיב המזומן ישתנה מיעד ליעד.

  • מחירוני כרטיסי הבונוס יעודכנו בהתאם למחירים בכסף
  • מחירי מימוש לפי קבוצות יעדים ולא מחיר נפרד לכל יעד. כל קבוצה תתומחר במחיר אחיד של נקודות ורכיב המזומן ישתנה לפי היעד, מועד הטיסה, תנאי היצע וביקוש וכן שיקולים כלכליים מסחריים ועסקיים נוספים אשר ייקבעו ע”י מועדון הנוסע המתמיד.
    מחירון קיץ
    מחירון קיים תוספת מזומן מחירון חדש תוספת מזומן
    לונדון 800 120 800 100-200
    פריז 900
    ברצלונה 600
    אמסטרדם 800
    בנגקוק 1800 250 1600 200-300
    הונג קונג 1800
    ניו יורק 1600 2080

     

מחירון חורף
מחירון קיים תוספת מזומן מחירון חדש תוספת מזומן
לונדון 700 120 640 120-180
פריז 650
ברצלונה 500
אמסטרדם 550
בנגקוק 1800 250 1760 200-300
הונג קונג 1800
ניו יורק 1400

שינויים במעבר ממעמד למעמד ובמאיצים שמקבל כל מעמד

חמשת המעמדות נשארים, אך כדי לעלות למעמד גבוה יותר יידרשו פחות נקודות. המעמדות הם מתמיד (TL), כסף (SL), זהב (GL), פלטינה (PL), טופ פלטינה (TP).

ספי מעמדות
מצב קיים מצב חדש
כסף 800 400
זהב 1500 1000
פלטינה 3000 2500
טופ פלטינה 7000 6500

עם זאת, יחול שינוי במאיצי המעמד של המעמדות השונים.

השינוי במאיצי המעמד של מועדון הנוסע המתמיד של אל על

מעמד מאיצים – ישן מאיצים – חדש
כסף 10%
זהב 25% 10%
פלטינה 50% 40%
טופ 70% 60%

דוגמה לאופן שבו משפיעה שיטת הצבירה החדשה של מועדון הנוסע המתמיד

יעד מעמד צבירה ישנה כולל מאיצים צבירה חדשה כולל מאיצים
ורשה זהב 50 42 8$ = 1 נקודה
זהב בעלי כרטיס פלייקארד 58 49 8$= 1 נקודה
לונדון זהב 50 63 8$ = 1 נקודה
GL בעלי כרטיס פלייקארד 58 74 8$= 1 נקודה

שינויים נוספים במועדון הנוסע המתמיד של אל על

המועדון משיק מוצרים חדשים שניתן יהיה לרכוש בנקודות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית.

  • Cash&Points: תתאפשר רכישת כרטיס המשלב בין כסף ונקודות ללא מגבלת מינימום ומקסימום נקודות למימוש (לא כרטיס בונוס רגיל).
    מוצר זה רלוונטי כאשר אין כרטיסי בונוס קלאסיים זמינים או שללקוח אין את כמות הנקודות המינימלית הנדרשת לרכישת כרטיס בונוס קלאסי.
    לראשונה יתאפשר כיסוי מלא של מחיר הכרטיס בנקודות (לא כולל מיסי נמל) וכן ניתן יהיה לצבור נקודות על הרכיב הכספי.
  • אפשר יהיה לשלב בין כרטיס בונוס לכיוון אחד לבין כרטיס שנרכש בשילוב כסף ונקודות (Cash&Points) בכיוון השני.
  • יושקו כרטיסי בונוס במחיר נקודות מופחת של 25% עבור מחלקת תיירים ושל 20% עבור מחלקות פרמיום ועסקים (בדומה למוצר ה SUPER SAVER בחברות התעופה האמריקאיות) בהתאם לתנאי היצע וביקוש ולשיקולים מסחריים (הנחה תינתן ממחירון המימוש ללקוח שאינו מחזיק בכרטיס אשראי).
  • רכישת כבודה והושבה בנקודות במהלך ביצוע ההזמנה לטיסה.
  • לראשונה ניתן יהיה לרכוש בנקודות כרטיסים באל על המשלבים טיסות המשך עם חברות זרות וכן כרטיסי קוד שייר כבר במעמד הקניה. כך לקוחות לא יידרשו לרכוש כרטיסי המשך בנפרד בחברות אחרות. למשל, נוסע שטס לסיאטל יוכל לקנות כרטיס עד סיאטל דרך אל על בנקודות ולשלם על הכרטיס במלואו או בחלקו בנקודות דרך Cash&Points (במקרה זה לא תתאפשר צבירת נקודות).

** התנאים החדשים בתכנית המועדון ייכנסו לתוקפם ב-1.4.2019. עד ליום 31.3.2019, יחולו תנאי התכנית הקיימים כפי שהם כיום.

תגובות: 1
  1. שבת שלום: ברשותכם אנו גם בעמותת אל על הנוסע המתמיד. לא זו הבעיה . הבעיה היא שמנכ”ל עדיף בעבר הוא טען שהוא היה מנכ”ל עמותת “חבר” וכיום הוא בתפקיד המנכ”ל של עדיף ובהמשך הוא טען שהוא מיישם את השיטה שהיתה נהוגה ב-“חבר” כך הוא מעוניין להנהיגה בעמותת “עדיף” . מר “שלומי אברהם ” ברשותך כפי שאני רואה ויודע זה לא כך . נשאלת השאלה מדוע השיטה הנפוצה שיש ב- “חבר” ברכישת מוצרים לא נהוגה ב- “עדיף ” אנא ממך תשובה מתבקשת אולי ויתכן שאנו טועים אז לשם כך יש דרכים על מנת לידע את החברים שמנויים ב- “עדיף ” כל טוב לך האימייל שלי נקוב בגוף המודעה והשאילתה. תודה רבה . וחג- שמח יעקב . 21.9.2018

נגישות